Mitä teillä syödään tänään?
Tähän.
Tähän.
Lohta ja sen kanssa jotain. Joko perunoita tai pastaa. Huomenna tai sunnuntaina lammaspiffit.Mitä teillä syödään tänään?
So sad...Mä odotin Poirotia. Sielt tuleekin jumalanpalvelus.
Mä arvasin...So sad...
Lohta ja sen kanssa jotain. Joko perunoita tai pastaa. Huomenna tai sunnuntaina lammaspiffit.
Tässä:Keksippä joku B-rappusävytteinen, olen erityisen tuhmalla tuulella tänään
Syöty ja hyvää oli.
Jälkkäriksi mämmiä ja kinuskikermaa ja muutama suklaamuna
Mä mietin, et oot tosi cool, kun syöt aamupalan jälkeen jälkkärin. Mut ehkä kyseessä olikin jo lounas.Syöty ja hyvää oli.
Jälkkäriksi mämmiä ja kinuskikermaa ja muutama suklaamuna
Miksi ei C-rapun jutut kelpaa?? Mitä pahaa HE on SULLE tehneet niinQ IKINÄ??Keksippä joku B-rappusävytteinen, olen erityisen tuhmalla tuulella tänään
Täällä taitaa olla kaupat kiinni.Suklaamunat oli loppu kaupasta. En jaksanut mennä toiseen.
Vilautin tissejä partsilla. Oon salkkareissa ja käväsin partsilla.
Täällä on ruokakaupat ja tokmanni auki. Mut lyhyemmän aikaa kuin yleensä.Täällä taitaa olla kaupat kiinni.
Wau!
Oikeat kaupat on 24h auki joka päiväTäällä on ruokakaupat ja tokmanni auki. Mut lyhyemmän aikaa kuin yleensä.
Ei oo.Oikeat kaupat on 24h auki joka päivä
Ei voi olla. Siihen kahteenkymmeneen neljään tuntiin sopii yö kanssa, ei yksin vain päivä. Duh!Oikeat kaupat on 24h auki joka päivä
Mitäs sitä housuja pitämään kotona.Otin housut pois ku ei mahdu jalkaan
Onko noita pääsiäisnimiä useampia, kun on useampia puhelinnumeroita?No nyt!
Onko kaikki sun henk.kohtaisia numeroita? Työnumeroa ei huomioida.onko noita pääsiäsnimiä useampia, kun on useampia puhelinnumeroita?
Oleko siis rajuotteinen suklaajänis, himokas suklaajänis vai hemaiseva suklaajänis?
Suklaajänis suuhun otettuna...
Mitäs sitä housuja pitämään kotona.
itse asiassa 2 työnumeroa ja 2 omaa. Eli ohjeesi mukaan vain jälkimmäiset huomioidaan....Onko kaikki sun henk.kohtaisia numeroita? Työnumeroa ei huomioida.
Kännykässä on kaksi simmiä. Numero se työnumerokin :-(Onko kaikki sun henk.kohtaisia numeroita? Työnumeroa ei huomioida.