Toiveissa vauva 2021

Tää on aika jännä tää plussa. Kun ei keskenmenoon johtaneessa ollut tällaista alaselkä kipua. Esikoisesta en muista yhtään että ois näin alussa ollut kipua. No jos nyt ois kunnon kiinnittyminen menossa. Ala vatsaa vihloo myös. Kohtu pyöristyy varmaan. Oon ihan rauhallinen ja en stressaa miten käy. Nyt en edes testaa uudestaan vaan odotellaan rauhassa viikko ainakin.
Mulla kans taas iltaisin alavatsaa ja selkää vihloo. Eilen oli ihan tunne et menkat alkaa samantien. Mulla oli samaa selkäkipuilua oviksen aikoihinkin.
 
[url=https://aijaa.com/34mwJo][/URL]
Kp 17 tänään ja näinkin vahvat viivat edelleen ovistestiin. Eilinen ehkä kuitenkin hitusen tummempi, ehkä se nyt lähtee sit haalenee mut hieman outoa tämmönen, ei sovi mun hermoille :D

Onko muilla muuten oviksen aikaan repäisykipuja?
Mul ei oo koskaan ollut, raskauksissa sitten taas kylläkin.
Yleensä jomottelee ja turvottaa, mut nyt on jotain erilaista tai voihan tää olla jotain iän tuomia oikkujakin :X3:
Hokasin muuten että nyt tuli 2vuotta kun ehkäisy jätettiin pois, pieni haikeus siitä että syli edelleen tyhjä mutta olo on siitä huolimatta toiveikas :love:
 
[url=https://aijaa.com/34mwJo][/URL]
Kp 17 tänään ja näinkin vahvat viivat edelleen ovistestiin. Eilinen ehkä kuitenkin hitusen tummempi, ehkä se nyt lähtee sit haalenee mut hieman outoa tämmönen, ei sovi mun hermoille

Onko muilla muuten oviksen aikaan repäisykipuja?
Mul ei oo koskaan ollut, raskauksissa sitten taas kylläkin.
Yleensä jomottelee ja turvottaa, mut nyt on jotain erilaista tai voihan tää olla jotain iän tuomia oikkujakin
Hokasin muuten että nyt tuli 2vuotta kun ehkäisy jätettiin pois, pieni haikeus siitä että syli edelleen tyhjä mutta olo on siitä huolimatta toiveikas
Jos tulee monta päivää ovis viivoja niin syynä voi olla ovuloimaton kierto. Mulla yhdessä kierrossa oli sellainen että tuli 5 päivää ovis plussa.
 
Miksi sitä ei voi vain nauttia että plussa tullut. Nyt kuitenkin miettii että onko kaikki kunnossa. Menkka juilimista koko päivän. Juoksee vessassa ja pelkää että menkat alkaa. Yritän olla menemättä kauppaan ostaa testejä. Mies sanoi että älä testaa että odotellaan rauhassa miten tässä käy.
 
  • Tykkää
Reactions: KirJoh89
Kyllä tuo selvä plussa on . Varovaiset onnittelut sinne.

Oma napailuja. Hitto suklaa teki huonon olon . Mä rakastan suklaata ei se koskaan ole etonut.
Kiitos, vaikka en kyllä vielä uskalla juhlia. Täytyy vaan odotella ja sehän on kyllä tuskaista puuhaa.

Mulla kans noita menkkajuilintoja. Koko ajan pelkää että vuoto alkaa. Käytiin paistamassa makkaraa ja tuli ihan hirveä närästys siitä. Eilen olin taas ihan itkuherkkäkin koko ajan.
 
Kiitos, vaikka en kyllä vielä uskalla juhlia. Täytyy vaan odotella ja sehän on kyllä tuskaista puuhaa.

Mulla kans noita menkkajuilintoja. Koko ajan pelkää että vuoto alkaa. Käytiin paistamassa makkaraa ja tuli ihan hirveä närästys siitä. Eilen olin taas ihan itkuherkkäkin koko ajan.
Huomasin että hajuaisti herkistynyt. Kun olin kaupassa ja kävelin yrtti hyllyn ohi. Ai kauhea kun siinä haisi joku voimakas yrtti. Lisäksi mun mies haisee pahalle. Käy siis tupakalla ja sen jälkeen haju kamala. Sanoin että älä tule ihan heti lähelle.
 
  • Tykkää
Reactions: KirJoh89
Kyllä sitä miettii aina milloin se laskettu aika olisi vaikka ei varsinaisesti ole yritystäkään. Minulla kalenterin mukaan ovis sunnuntaina. Aiemmin ollut kyllä tosi tarkka kierto ja ovisfiilikset, tosin en tiedä miten nyt kun oli se kemiallinen tms.
Meillä ei siis yritystä nyt mutta silti miettii kun laskettu aika olisi jouluaattona :) jouluvauva olisi ihana mutta samalla harmittaisi lasten puolesta jos joutuisi sairaalassa olemaan joulun. Tosin minulla molemmat olleet yli lasketun ajan (42+0 ja 41+2). Siis oon varmaan ihan seko kun kaikkea mietin vaikkei edes nyt yritetä :D
 
Toivotaan ❤ Ollaaks me ainoat meistä vanhuksista ketkä ei oo plussaa saaneet?! Äkkiseltään ei tuu muita mieleen enää. Kyllä mekin vielä onnistutaan, se vaan jollain kestää kauemmin. ❤
Siltä se näyttää,että muut vanhemmat yrittäjät on plussannut ,melkeinpä kaikki menneet joulukuisiin .

Pakko se on uskoa, että mekin vielä onnistutaan ❤❤
 
  • Tykkää
Reactions: Iinanen
Hyvä, et pistäminen on sujunut hyvin! Fyremadelista sen verran, että itsekkin hieman panikoin sen pistämistä ja googlettelin kokemuksia, joka oli ainakin omalta osaltani virhe. Mua ei ainakaan pistäminen sattunut. Kunnon ote mahamakkarasta ja neula napakasti sisään sekä rauhallinen ruiskun tyhjennys, hieman kirveli ja tuntui kylmältä, mutta ei mitään kummempaa. Tsemppiä pistämiseen!

Mukavaa pääsiäistä!
kiitos tästä tsempistä! Jotenkin nää pistämiset vaan on aina vähä inhottavia. Ite varsinki ku oon tosi laiha niin jotenki ne aineetki tuntuu tosi helposti.
Insissä pregnylikin sattu hulluna just se aine kirveli. Mut noi ovaleapit menny onneks tosi helposti niin eiköhän se fyremadelkin onnistu :giggle:
 
kiitos tästä tsempistä! Jotenkin nää pistämiset vaan on aina vähä inhottavia. Ite varsinki ku oon tosi laiha niin jotenki ne aineetki tuntuu tosi helposti.
Insissä pregnylikin sattu hulluna just se aine kirveli. Mut noi ovaleapit menny onneks tosi helposti niin eiköhän se fyremadelkin onnistu
Muistelisin kanssa et ei ne jarrut niin kovin pahoja olleet. Mua ivf kierrossa jännitti eniten irrotuspiikki, kun se piti laittaa tunnilleen oikeaan aikaan. Ajattelin et jos jotenkin ryssin sen pistämisen, niin menee punktioaikaraulut uusiksi. No ihan hyvin onnistuin. Silti kyllä jännittää taas aloittaa pistäminen. Sunnuntaina alkaa!
 

Yhteistyössä