Juha Mieto on miun mämmi-idolliAika monta.
Juha Mieto on miun mämmi-idolliAika monta.
oi tätä ilon ja onnen päivääNo jos tämän päivän kunniaks annan sulle unelmaasi
jos mulla lähtis puolet niin silti jäisi vielä aikalaillaEnsi viikolla kampaajalle. Puolet pituudesta lähtee pois.
NouuuEnsi viikolla kampaajalle. Puolet pituudesta lähtee pois.
Eiku hetkinen....meinaavat puolittaa sun pituudesta poulet???Ensi viikolla kampaajalle. Puolet pituudesta lähtee pois.
No nyt sä kyllä uneksit omiasioi tätä ilon ja onnen päivää
On mutta vaihtelu virkistää. On viileämpi kesällä. Ja kasvaa takas jos en tykkää siitä.Nouuu
Pitkä tukka naisella on kauneuttaaaaa
Mä leikkasin itelleni otsatukan,ei ollu pariin vuoteen ja jonkin verran lyhensin latvoja.On mutta vaihtelu virkistää. On viileämpi kesällä. Ja kasvaa takas jos en tykkää siitä.
Mulla on aina ollut lyhyt otsatukka. Nyt kasvatan sen pois.Mä leikkasin itelleni otsatukan,ei ollu pariin vuoteen ja jonkin verran lyhensin latvoja.
jos mulla lähtis puolet munasta niin silti jäisi vielä aikalailla
Röyh
Nyt on vähän pitkät hiukset täälläkin, koska ei ole parturissa voinut käydä, koska se (vaimo) haluaa aina maksun luonnossa.Kävin kans parturissa tänään, näppärää kun hiukset ja parta lähtee samalla terällä. Matkaakin on tästä olkkarin sohvalta vaan muutama metri.
Ymmärrän kyl et pääsee kasvamaan kun hinta parturoinnista on niin kova, vaikuttiko alvin lasku aikoinaan hintaan, saako suorituksen jättää vaik vähän puolitiehen?Nyt on vähän pitkät hiukset täälläkin, koska ei ole parturissa voinut käydä, koska se (vaimo) haluaa aina maksun luonnossa.
No ainahan se jää vähän puolitiehen... Toi ei oo ronkeli.Ymmärrän kyl et pääsee kasvamaan kun hinta parturoinnista on niin kova, vaikuttiko alvin lasku aikoinaan hintaan, saako suorituksen jättää vaik vähän puolitiehen?
Ihana malli. Mulla on just tuon pituiset ja haluaisin oppia tekemään tuollaisia laineita. Löysinkin yhen youtuben videon, yritän joku päivä tehdä.Mulle jää olkapään kohdalle.
Tämmönen pituus.
Mä rämmin johki retkeilyalueelle (ekaksi toki istuttiin vankka tovi autossa) ku ipananti halusivat.Poltin juuri 2000 kaloria.
Viimeinen kerta kun jätän pullat uuniin ja otan päikkärit.
(No en itse keksiny tuota)
Vau! Pitää huomenna kyl tehdä joku lenkki.Mä rämmin johki retkeilyalueelle (ekaksi toki istuttiin vankka tovi autossa) ku ipananti halusivat.
-560 kaloria älykellon mukaan plus miinus makkara jota ei voinut grillata ku laavulla ei ollut puita.
*mör*
Sinusta on siis kuoriutumassa salapoliisi ja geologiAntoi muuten varsin hyvän vinkin siitä, missä mökki kenties sijaitsee
Siis ei tissit vaan se kivi.