Hollannissa on tällä viikolla vaalit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Suomessa vaalit on tekosyyllä siirretty tuntemattomaan tulevaisuuteen...
13. kesäkuuta on tuntematon tulevaisuus? Ok. Katso kalenteria niin voit ehkä vähän käsittää milloin on kesäkuu

Ennakkoäänestysaika pitenee eli ei tarvitse kaikkien samaan aikaan jonottaa. Kesällä tautitilanne helpottaa muutenkin. Nyt kun noudatetaan rajoituksia niin tauti saadaan aika minimiin siihen mennessä

Et voi mitenkään tietää, että tautitilanne helpottaa kesällä. Vielä ei tiedetä, miten variantit käyttäytyvät.

Miksi ennakkoäänestysaikaa ei nyt voinut pidentää? Ethän sä tiedä mikä tautitilanne on kesäkuussa, vai pnko sulla kristallipallo?
Muistaakseni paikkojakin pystytään nyt lisäämään. Vaalivirkailijoita ei vaan kaiveta jostain varastossa vaalipäivinä. Sanotaan että nyt sun tarviikin päivystää puoli viikkoa pitempään, eihän sulla muuta ollut? Ja kaikki sä ehdit käydä nyt 20 talossa per päivä vaikka ensin puhuttiin vain kymmenestä. Mä en ole muuten ikinä ollut flunssassa kesällä..

Muistaakseni paikkojakin pystytään nyt lisäämään. Vaalivirkailijoita ei vaan kaiveta jostain varastossa vaalipäivinä. Sanotaan että nyt sun tarviikin päivystää puoli viikkoa pitempään, eihän sulla muuta ollut? Ja kaikki sä ehdit käydä nyt 20 talossa per päivä vaikka ensin puhuttiin vain kymmenestä. Mä en ole muuten ikinä ollut flunssassa kesällä..
Kyllä vaalivirkailijoita löytyy "varastosta", esim minä.

Mä olen ollut kesälläkin flunssassa.

Olen keskustellut usean ihmisen kanssa ja pitkälti ovat sitä mieltä että äänestäminen jää väliin. Ymmärrän hyvin että ihmiset ovat kyllästyneitä vaalihumppaan ja se ympärillä tapahtuviin juttuihin.

13. kesäkuuta on tuntematon tulevaisuus? Ok. Katso kalenteria niin voit ehkä vähän käsittää milloin on kesäkuu
Aikaisemmin vaalipäivä oli 18. huhtikuuta. Miten se nyt on 13. kesäkuuta? Miten nykytilanne poikkeaa viime joulukuusta, jolloin vaalipäivä oli 18. huhtikuuta? Jos silloin katsoi kalenteria, miksi kalenteri ei pitänyt paikkaansa? Pitäisikö tämä keskustelu siirtää tuonne paranormaalien juttujen ketjuun? Kaikki muistamme kun tulevaisuus muuttui.

Aikaisemmin vaalipäivä oli 18. huhtikuuta. Miten se nyt on 13. kesäkuuta? Miten nykytilanne poikkeaa viime joulukuusta, jolloin vaalipäivä oli 18. huhtikuuta? Jos silloin katsoi kalenteria, miksi kalenteri ei pitänyt paikkaansa? Pitäisikö tämä keskustelu siirtää tuonne paranormaalien juttujen ketjuun? Kaikki muistamme kun tulevaisuus muuttui.
Kalenteri pitää kyllä paikkansa edelleen

Vaalit siirrettiin tahallisen väärinymmärtämisen takia. Oikeasti, Hallituspuolueet ei ehtineet saada ehdokaslistoille tarrpeeksi ehdokkaita. Koska niin moni tietää, että kuntia uhkaa katastrofi. Jos ja kun uusi sotesusi otetaaan käyttöön. Vain muutama iso kaupunki pärjää ja pienet ja väestötappiokunnat on konkurssissa, melkein. Ei auttanut hallituksen miljardin ylimääräinen koronatuki hämäämään kuntataloutta ymmärtäviä.

Yllärinä taas kaikille, Hollannissakin voi äänestä postitse.
Suomessa ei.
Miksi Suomessa ei voi äänestää postitse? Oli yli vuosi aikaa valmistautua korona-ajan vaaleihin.

2. huhtikuuta 2023 pitäisi olla eduskuntavaalit. Koronavirus saattaa vielä silloinkin olla voimissaan. Onko hallitus alkanut valmistautumaan vuoden 23 eduskuntavaaleihin, vai siirretäänkö nekin?

Yhteistyössä