Tai sitten on, ei voi tietää kun en kaikkia suomen mainoksia ole nähnyt. Ei silti ihan kauhean isosti jaksa tämä asianhaara kiinnostaaTuskin on eka sellainnen mainos v. 2017 jälkeen.
Tai sitten on, ei voi tietää kun en kaikkia suomen mainoksia ole nähnyt. Ei silti ihan kauhean isosti jaksa tämä asianhaara kiinnostaaTuskin on eka sellainnen mainos v. 2017 jälkeen.
Ei tietenkään. Olkoon sitten pakollinen kiintiöpersoona.Ei oo kaikki pakolaisia.
Minä olen nähnyt musta nainen+valkoinen mies pariskuntia. Tunnen 2 sellaista pariskuntaa.Mun mielestä ylivoimaisesti yleisin on: valkoinen mies ja valkoinen nainen-yhdistelmä
Oikeassa maailmassa (Suomessa) olen nähnyt todella vähän muita yhdistelmiä. Musta/tumma mies + vaalea nainen joo, mutta en ole tainnut KOSKAAN (!!!) nähdä Suomessa valkoinen mies/tumma nainen yhdistelmää. Että miksi sitten pitäis mainoksissa olla?
Ulkomailla toki olen nähnyt... Joskaan en kovin useasti.
Miten niin pakollinen? Suomessakin on paljon mamuja. Ovat osa meitä.Ei tietenkään. Olkoon sitten pakollinen kiintiöpersoona.
Niin, meille vakuutellaan että muslimit ovat ihan yhtä rauhallisia kuin muutkin kansalaiset. Kuitenkin käytännön toiminnassa elää varovaisuusperiaate, jossa vältellään kaikkea mikä ehkä saattaisi muslimeita ärsyttää.Valkoisen miehen kanssa mainoksessa saa olla vain valkoinen nainen. Muu olisi rasismia.
Valkoinen mies ja musliminainen yhdistelmä on jo mahdoton. Voisi aiheuttaa Suomessakin terrori-iskuja muslimien kunnianloukkauksesta.
Uskotko vieläkin että kaikki musliminaiset pitää huivia?Kappas. Vanha aloitukseni ennen rekisteröintiä.
En ole koskaan näin uskonutkaan.Uskotko vieläkin että kaikki musliminaiset pitää huivia?
Miksi sitten luulet että erotat uskonnon ulkonäöltäEn ole koskaan näin uskonutkaan.
Joskus sen pystyy erottamaan.Miksi sitten luulet että erotat uskonnon ulkonäöltä
Olet siis varma ettet ole tämmöistä koskaan nähnyt?Miksei koskaan nähdä esim. musliminaista ja kantaeurooppalaista miestä kulkemassa käsi kädessä pitkin katua?
Vieläkö maistuu musta makkara?Kappas. Vanha aloitukseni ennen rekisteröintiä.
En syö makkaraa.Vieläkö maistuu musta makkara?
Kyllä virolaisen ja venäläisen erottaa hyvin suurella todennäköisyydellä suomalaisesta ulkonäön perusteella.^ M1es, jos ihminen ei puhua pukahda mainoksessa mistä sen tietää onko malli suomalainen vaiko virolainen tai venäläinen? Ei me nyt niin paljon erotuta ulkonäöllä
Eikö eroa. Asun kaupungissa missä on molempia enkä osaa työpaikalla sanoa kumpaa kieltä puhuu äidinkielenään.Jopa suomenruotsalainen eroaa ulkonäöltään suomalaisesta.
Eroaa. Mä osaan erottaa. En tietenkään kaikkia, mutta hyvällä prosentilla kuitenkin.Eikö eroa. Asun kaupungissa missä on molempia enkä osaa työpaikalla sanoa kumpaa kieltä puhuu äidinkielenään.
Miten kun mun miehen äiti on ruotsinkielinen ja isä suomenkielinen niin mitenhän se näkyy ulkonäössä?Eroaa. Mä osaan erottaa. En tietenkään kaikkia, mutta hyvällä prosentilla kuitenkin.
Suomenruotsalaiset ovat ihan eri rotua kuin suomalaiset, joita suomenruotsalaiset pitävät mongooleina.
Mikä mainos esimerkiksi?tai sitten musta lapsi on aina mainoksessa pääosassa ja ne vaaleat lapset on sivuosissa. mehän ollaan suomessa. miksi näin
no viikottainhan näitä näkee, en mä koskaan pane merkille mikä mainos on kyseessä. niitähän on esim. vaatemainoksia, joissa lapsia esiintyyMikä mainos esimerkiksi?