Nastakengistä kokemusta?

• Viestiketjun aloittaja natusan
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mulla on ollut liukuesteet jo viidettä talvea ja ne on hyvät. Ei tarvii kun 1 kengät millä talsii läpi talven. Niissäkin on eroja mitkä on hyvät.
Tää spider malli pysyy paikallaan ja on kestävät piikit. Helppo irroittaa ja laittaa. Hinta 5,90e.

vierailija
Ostin Jetit ja ovat todella, surkeat eivöt pidä jäällä yhtään kovalla lumella mylski liukuvat.. Hyvin epävarmat siihen nähden kun käytössä on teräsnastaremmit kantapäässä jotka todella pitävät. Nämä Jeti kengät on hengenvaaralliset eivöt pidä jäällä yhtään. Surkea ostos..

Jenna1990
Mulla on Icebugin Metro2 Bugrip-kengät, tämän artikkelin ekat, parhaat kateroriassa "parhaat pitkävartiset nastakengät" https://leiripaikka.fi/vertailussa-parhaat-nastakengat/

Ja oon ollut niin tyytyväinen! Icebugilla on kengissä semmoiset älynastat jotka mukautuu alustaan. Käytän näitä just talvella ulkoillessa ja sitten ihan arkena milloin vaan. Ulkonäkönsä puolesta sopii mun mielestä hyvin myös esim farkkujen kanssa. :) Ihana myös kun nykyään on niin nättejä nastakenkiä saatavilla. Harkitsen myös noiden Icebugin Wander Bugripien ostoa, ne kävis paremmin esim hameen kanssa ja siistimpään tilaisuuteen tarvittaessa.

vierailija
Kokemusta on. Kahdet olen hankkinut eri käyttötarpeisiin. Paras sijoitus aikoihin! Hesassa on kadut niin jäiset vähän väliä kun lämpötilat sahaavat edes takas pakkaselta plussalle että suosittelen todellakin nastakenkiä. Tai vähintäänkin irtopiikkejä. Kun nuo sairaalatkin on nyt aika täynnä koronapotilaita...... olisi kauheeta olla jossain leikkausjonossa päiväkaupalla. Töölössä liukkaiden aikana voi olla yli viikon leikkausjonot, niin kuin normaalisti. Mitenköhän nyt korona- aikana?

vierailija
Kiitos kokemuksestasi! Mulla tyttären kanssa n.samankokoiset jalat, niin aattelin, josko käyttäisimme niitä "koiran ulkoilutus"-kenkinä vuorollamme. Ja aikuisena kun ei enää jalan koko pahemmin muutukaan, niin raaskii maksaakin hyvästä kengästä hitusen enempi.
Mulla kyseiset on ollut käytössä max 3vko... Kärjissä jälkiä, pinta puhki.. Lenkkeilen metsässä ja teen lumitöitä.. Kengät oli alta viikon ollut mulla, kun yksi nsuhakoukku katkesi.. Jalat kostuu.. Muuten hyvät jalassa.. Onneksi sain hyvitystä, muuten olisin jo palauttanut kokonaan 😬

vierailija
Icebugit on ihan parhaat varsinkin koirien kanssa liikkuessa. Eikä ole kertaakaan varpaita palellut.
Ostin muutama vuosi sitten sellaiset Icebugs-nilkkurut, mutten tullut niitä edes kokeilleeksi ennen kuin nyt viime päivinä.
Aluksi tuntui, etteivät ne pidä ollenkaan, tällainen vähän päälle 50-kiloinen ihminen vain liukuu niillä jään päällä. Eilen aamulla sitten uskalsin kävellä rempseämmin ja totesin, että taitavat ne sittenkin pitää - ellei sitten johtunut siitä, että jään pinta oli hiukan pehmennyt jo.
Lämpimiltä tuntuivat. Tosin kenkäni ovat ehkä hiukan liian suuret ja minulla oli kahdet sukat, joista toiset paksuhkot villasukat. Ovat myös mukavan kevyet.
Isona miinuksena on se, että ainakin tämä ICEBUGS-NILKKURIMALLI HIERTÄÄ TOSI PAHASTI NILKKALUITA.

Saga

vierailija
Ostin Jetit ja ovat todella, surkeat eivöt pidä jäällä yhtään kovalla lumella mylski liukuvat.. Hyvin epävarmat siihen nähden kun käytössä on teräsnastaremmit kantapäässä jotka todella pitävät. Nämä Jeti kengät on hengenvaaralliset eivöt pidä jäällä yhtään. Surkea ostos..
Mulla kesti 9vuotta! jeti city nastakengät, en kaatunut kertaakaan ne jalassa. Vedenpitävät olivat. Nyt ikävä kyllä nastat niin kuluneet että kenkien vaihto, ei kannata nastoja uusia maksaa liian paljon. Olleet kyllä 5/5 popot.

Yhteistyössä