”Rahat käytetään hyviin uniin” – työpöytien ja -tuolien lisäksi ihmiset sijoittavat nyt myös sänkyihin

Mut jos joisin vaan kerta viikkoon tuon ni mikäs se nimike sitten olisi?
Kerran viikossa 10-13 olutta? Eihän se suositeltavaa ole noin paljon kerralla juoda, mutta ei kai voisi juopoksikaan sanoa. Kaksi kertaa viikossa 10-13 olutta on suurkuluttaja, mutta en nyt välttämättä laskisi juopoksi. Ainakaan jos pystyy olemaan ilmankin, mutta jos aina joka viikko pakko saada nuo kaljat niin kyllä se silloin on jo ongelma.

Kerran viikossa 10-13 olutta? Eihän se suositeltavaa ole noin paljon kerralla juoda, mutta ei kai voisi juopoksikaan sanoa. Kaksi kertaa viikossa 10-13 olutta on suurkuluttaja, mutta en nyt välttämättä laskisi juopoksi. Ainakaan jos pystyy olemaan ilmankin, mutta jos aina joka viikko pakko saada nuo kaljat niin kyllä se silloin on jo ongelma.
No siis joskus mä juon kahtena päivänä viikossa sen 17-27 kaljaa. Mut voin olla ilmankin ei tuu sellasta et on pakko saada kaljaa fiilistä. Yleensä pelailen ja juon kaljaa. Hyvin harvoin ostan esim viinaa

Mul itel on 1.80 levee ja 2 metrii pitkä sänky ja metrin korkee sänky. Tyynyt on ihan tavallisia. Siis se tyyny voi olla liian korkee? Vai patja?onkohan sitten vangeilla paljon selkäkipui
Tyyny voi olla liian korkee. Sen täytyy tukee niskaa ilman, et nostaa harteita ylös. Mul oli joskus selkäkipua, ostettiin uus sänky, ei tominu, sit uudet tyynyt, toimi.
Niiden ei tarvi olla luxusta, riittää, kunhan tukee. Joillekki riittää ikean euron tyyny, joku tartter jonku tempurin 80€.

Tai ksikki nämä täytteen sängyissä, työpisteissä ja sohvilla tulis olla semmoset, et ne niinku pitää sitä kehoa paikoillaan, ettei mikään lihas/jäsen veny tai litisty.

Tyyny voi olla liian korkee. Sen täytyy tukee niskaa ilman, et nostaa harteita ylös. Mul oli joskus selkäkipua, ostettiin uus sänky, ei tominu, sit uudet tyynyt, toimi.
Niiden ei tarvi olla luxusta, riittää, kunhan tukee. Joillekki riittää ikean euron tyyny, joku tartter jonku tempurin 80€.

Tai ksikki nämä täytteen sängyissä, työpisteissä ja sohvilla tulis olla semmoset, et ne niinku pitää sitä kehoa paikoillaan, ettei mikään lihas/jäsen veny tai litisty.
No mulla on kova patja et siihen ei uppoudu vaan pitää pinnalla. Joskus vuokrattiin mökki hämeenlinnasta ja siellä uppos se oli kyl tosi hyvä sänky. Mä ennen käytin kahta tyynyä. Siis sellaista lituskaista. Nyt tuli selkäkipeeks mut istuin puutuolilla pitkään selkä suoras. Ikinä ei oo ollu selkä kipeenä sängyn tai tyynyn takia. Tai ehkä joskus jäykkä niska

Ergonomisuus ja suomalaisuus. Ostaisin varmasti, jos ei tarttis pankkilainaa ottaa niihin.
Ne saa muotoiltua siis kehon mukaan niin, et ne tukee yksilöllisesti muhkuroita, eli lanteita, uumia, hartioita jne.
Siis tehäänkö ne sängyt alusta asti suomessa? Kaikki jutut? Siis jos mä meen tempur liikkeseen ja alan makaamaan sängyllä ne tulee analysoimaan mun kehon ja miten se uppoaa siihen ja sit ne rakentaa mulle sängyn?