uni on ihmiselle tosi tärkeä ja siihen kannattaa satsata. sänky ja vuodevaatteet kannattaa hankkia harkiten ja rahaa käyttäen, jos mieli saada hyvät ja terveelliset yöunet.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ilmeisesti et oo nukkunu putkassa koskaan? Hyvin sielläkin saa unta kun on kova pieni patja eikä tyynyä ollenkaan.Jep. Ja tyynyt. Hyvällä sängyllä ei tee mitään, jos tyynyt on huonot!
kyllä myös tyynyt pitää olla hyvätJep. Ja tyynyt. Hyvällä sängyllä ei tee mitään, jos tyynyt on huonot!
ei ole onneksi tarvinnut nukkua putkassa. kyllä naapurin juoppo akka on kertonut, millaista siellä onIlmeisesti et oo nukkunu putkassa koskaan? Hyvin sielläkin saa unta kun on kova pieni patja eikä tyynyä ollenkaan.
Asutko kerros talossa? Ootko koskaan ottanu viinaa tän naapurin rouvan kaa? Mistä tiiät et se on juoppo? Dokaako se joka päivä sitten?.ei ole onneksi tarvinnut nukkua putkassa. kyllä naapurin juoppo akka on kertonut, millaista siellä on
rivitalossa asun. joskus oon saattanut pullon kaljaa juoda. siitä tiiän kun on hyvä ystäväni ja olen niin lukemattomia kertoja joutunut toimittamaan hänet lääkäriin päihtymystä seuraavien asioiden takia. ja ryyppää kyllä kaikki muut päivät, paitsi ne jotka sairaalassa viettääAsutko kerros talossa? Ootko koskaan ottanu viinaa tän naapurin rouvan kaa? Mistä tiiät et se on juoppo? Dokaako se joka päivä sitten?.
Juoppo voi olla vaikka ei joisi joka päivä.Asutko kerros talossa? Ootko koskaan ottanu viinaa tän naapurin rouvan kaa? Mistä tiiät et se on juoppo? Dokaako se joka päivä sitten?.
No väitinkö et juoppo voi olla vaikka ei jois eripäivä vai oliko ne eri kyssäreitä? Miten sä määrittelisit juopon?Juoppo voi olla vaikka ei joisi joka päivä.
Jokapäivä ei eri.No väitinkö et juoppo voi olla vaikka ei jois eripäivä vai oliko ne eri kyssäreitä? Miten sä määrittelisit juopon?
Mut miks kutsut hyvää ystävää akaksi? Vai onko se sielläpäin ihan yleinen käytäntö?.rivitalossa asun. joskus oon saattanut pullon kaljaa juoda. siitä tiiän kun on hyvä ystäväni ja olen niin lukemattomia kertoja joutunut toimittamaan hänet lääkäriin päihtymystä seuraavien asioiden takia. ja ryyppää kyllä kaikki muut päivät, paitsi ne jotka sairaalassa viettää
En ole. Kyllä kai pari yötä noin menee, mut vuosikausia..?Ilmeisesti et oo nukkunu putkassa koskaan? Hyvin sielläkin saa unta kun on kova pieni patja eikä tyynyä ollenkaan.
No mihin mä kuulun jos joisin 20-27 kaljaa pari kertaa viikos?Juoppo = Alkoholin suurkuluttaja tai usein juova alkoholisti.
Sä itse kirjoitit, että dokaako se joka pöivä sitten. En mä voi tietää mitä sä noilla sekoiluillasi tarkoitat. Tuosta sai sellaisen kuvan, että sun mielestä on juoppo vain jos juo joka päivä.No väitinkö et juoppo voi olla vaikka ei jois eripäivä vai oliko ne eri kyssäreitä? Miten sä määrittelisit juopon?
SuurkuluttajaNo mihin mä kuulun jos joisin 20-27 kaljaa pari kertaa viikos?
No joo vankilan puolella saa tyynyn. Onhan siellä vankilassa paljon vuosia istuvia ? Ja taitavat ihan ok nukkua? Tuskin ne tyynyt mitään luxusta on?En ole. Kyllä kai pari yötä noin menee, mut vuosikausia..?
Niin kysin mistä tiiät on onko juoppo? Sit kysyin juoko se joka päivä?. En yhdistänyt kysymystä. Mikä siinä oli sitten niin vaikeaa ymmärtää?.Sä itse kirjoitit, että dokaako se joka pöivä sitten. En mä voi tietää mitä sä noilla sekoiluillasi tarkoitat. Tuosta sai sellaisen kuvan, että sun mielestä on juoppo vain jos juo joka päivä.
Juoppo on sellainen jolla on ongelma alkoholin kanssa. Ei ehkä juoda joka päivä tai edes joka päivä, mutta alkoholia kuluu erittäin reippaasti ja se on suuri ongelma.
Mä en voi mitään sun sekoiluille.Niin kysin mistä tiiät on onko juoppo? Sit kysyin juoko se joka päivä?. En yhdistänyt kysymystä. Mikä siinä oli sitten niin vaikeaa ymmärtää?.
En osaa sanoaNo joo vankilan puolella saa tyynyn. Onhan siellä vankilassa paljon vuosia istuvia ? Ja taitavat ihan ok nukkua? Tuskin ne tyynyt mitään luxusta on?
Mitä muka mä sekoilen? Mut joo mitä mieltä tarviiko hyvän sängyn ja tyynyn saadakseen hyvän unen?.Mä en voi mitään sun sekoiluille.
Mut jos joisin vaan kerta viikkoon tuon ni mikäs se nimike sitten olisi?