”Rahat käytetään hyviin uniin” – työpöytien ja -tuolien lisäksi ihmiset sijoittavat nyt myös sänkyihin

Asutko kerros talossa? Ootko koskaan ottanu viinaa tän naapurin rouvan kaa? Mistä tiiät et se on juoppo? Dokaako se joka päivä sitten?.
rivitalossa asun. joskus oon saattanut pullon kaljaa juoda. siitä tiiän kun on hyvä ystäväni ja olen niin lukemattomia kertoja joutunut toimittamaan hänet lääkäriin päihtymystä seuraavien asioiden takia. ja ryyppää kyllä kaikki muut päivät, paitsi ne jotka sairaalassa viettää

rivitalossa asun. joskus oon saattanut pullon kaljaa juoda. siitä tiiän kun on hyvä ystäväni ja olen niin lukemattomia kertoja joutunut toimittamaan hänet lääkäriin päihtymystä seuraavien asioiden takia. ja ryyppää kyllä kaikki muut päivät, paitsi ne jotka sairaalassa viettää
Mut miks kutsut hyvää ystävää akaksi? Vai onko se sielläpäin ihan yleinen käytäntö?.

No väitinkö et juoppo voi olla vaikka ei jois eripäivä vai oliko ne eri kyssäreitä? Miten sä määrittelisit juopon?
Sä itse kirjoitit, että dokaako se joka pöivä sitten. En mä voi tietää mitä sä noilla sekoiluillasi tarkoitat. Tuosta sai sellaisen kuvan, että sun mielestä on juoppo vain jos juo joka päivä.

Juoppo on sellainen jolla on ongelma alkoholin kanssa. Ei ehkä juoda joka päivä tai edes joka päivä, mutta alkoholia kuluu erittäin reippaasti ja se on suuri ongelma.

Sä itse kirjoitit, että dokaako se joka pöivä sitten. En mä voi tietää mitä sä noilla sekoiluillasi tarkoitat. Tuosta sai sellaisen kuvan, että sun mielestä on juoppo vain jos juo joka päivä.

Juoppo on sellainen jolla on ongelma alkoholin kanssa. Ei ehkä juoda joka päivä tai edes joka päivä, mutta alkoholia kuluu erittäin reippaasti ja se on suuri ongelma.
Niin kysin mistä tiiät on onko juoppo? Sit kysyin juoko se joka päivä?. En yhdistänyt kysymystä. Mikä siinä oli sitten niin vaikeaa ymmärtää?.

Ei nukkumisesta mitään tiedettä kannata tehdä. Hyvän unen on mahdollista saada aivan tavallisessa sängyssäkin jossa on se halppis tyyny. Se nyt on vain siitä kiinni, millekkä itsensä totuttaa.