Perjantain tiskoteekki!

Tää Oskariki oli kai ihan jees, mutta molemmat, tää ja edellinen, ovat sitä yhtä ja samaa - niin kuultua.

Mikään ehdokkaista ei säväyttänyt mua.

Antti Tuiskun - mie treenaan olis ollu homojen mieleen ja sitä kautta mahd. voitto Suomelle!!
 
Oho mulla tuli pieni kyynel ku se pika kelas koko elämän. Kuinka tärkeitä ne elämän pienet hetket on ettei oo autopilotil perheen seuras. Monesti sitä on ajatuksissaan ni ei oo läsnä ja hetket menee ohitse. Siinä on parannettavaa
Niin, aika kuluu ja pian mama jätetään yksin istumaan katsomaan UMK:a ja lähdetään OMG-väen voimin saunomaan.

Hyvä ett menivät kaakattamasta.:geek:Omg-tytöt on kyllä ihania!! Mut miks aina pitää änkee meille!:LOL:
 
Sellaset ihanat nykynuoritytöt jotka sanoo omg kun ovat innoissaan.:giggle:
Eli mun rinsessa ja sen kaverit.❤
 
vierailija
En oo nähny!

Me rosvolat oli myös yks suosikki näistä suomalaisista.

All time favourite oli Maija Poppanen! Julie Andrews!

Se on vaarin oikeus.
Niin nyt sillä on aikaakin. Noita vanhoi piirrettyi pitäis tulla telkkarista. Me tytön kaa ollaan käyty kattoo kaikki piiretty elokuvat mitä tullu leffassa vaik mul ikää ni tykkään vielläkin piiretty elokuvista. Toi maija poppanen pitäis nähä en oo nähny sitä sitten lapsuuden. Tyttö kattoo paljon my litle ponya. Ja sit pagpa pelaajaa youtuubista
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Niin nyt sillä on aikaakin. Noita vanhoi piirrettyi pitäis tulla telkkarista. Me tytön kaa ollaan käyty kattoo kaikki piiretty elokuvat mitä tullu leffassa vaik mul ikää ni tykkään vielläkin piiretty elokuvista. Toi maija poppanen pitäis nähä en oo nähny sitä sitten lapsuuden. Tyttö kattoo paljon my litle ponya. Ja sit pagpa pelaajaa youtuubista
Pagpaa katotaan täälläkin.
Monet vanhemmat kyttää piirrettyjä.❤
Kai ootte studio ghiblin lehvat kattonu? Ne on niiiin huippuja!
 
  • Rakkaus
Reactions: m1es

Yhteistyössä