Ei pystyny lopettaa kesken.Millä tavalla otteessaan pitävä?.
Ei pystyny lopettaa kesken.Millä tavalla otteessaan pitävä?.
Hyvä lehva!Katon klik elokuvaa avalta.
Aah douh joo niinpä mä kuuntelin se repiitillä muutaman kerran. Tuttu oli jakanu sen faces. En muistanu koko levyy ja varmaan 10 vuotta sit viimeks kuulin sen.Ei pystyny lopettaa kesken.
Joo mä en ollu kuullu tota biisii varmaan kymmeneen vuoteen. Frendi jako sen faces ja muistin. Koppasin sen tykkäämiini biiseihin sinne onkin jo kertynyt 650 biisiä.Ei pystyny lopettaa kesken.
Kuulin just ekaa kertaa just ja tuli täysin linkin park mieleenTää Linkkaavan parkin serkku vissiin sitte saa eniten ääniä....yleisöltäkin...
Oho mulla tuli pieni kyynel ku se pika kelas koko elämän. Kuinka tärkeitä ne elämän pienet hetket on ettei oo autopilotil perheen seuras. Monesti sitä on ajatuksissaan ni ei oo läsnä ja hetket menee ohitse. Siinä on parannettavaaHyvä lehva!
Niin, aika kuluu ja pian mama jätetään yksin istumaan katsomaan UMK:a ja lähdetään OMG-väen voimin saunomaan.Oho mulla tuli pieni kyynel ku se pika kelas koko elämän. Kuinka tärkeitä ne elämän pienet hetket on ettei oo autopilotil perheen seuras. Monesti sitä on ajatuksissaan ni ei oo läsnä ja hetket menee ohitse. Siinä on parannettavaa
Mitä on omg tytöt?Niin, aika kuluu ja pian mama jätetään yksin istumaan katsomaan UMK:a ja lähdetään OMG-väen voimin saunomaan.
Hyvä ett menivät kaakattamasta.Omg-tytöt on kyllä ihania!! Mut miks aina pitää änkee meille!
No tätä enno aikoihin kuullu, hyvä on!!!!Tänks!!Vielä muistaa sanat!New Radicals - You Get What You Give (Official Music Video)
REMASTERED IN HD!The New Radicals' official music video for 'You Get What You Give'. As featured in the 2021 playlist for the Biden Presidential Inauguration...youtu.be
You get what u give
Aah joo viileä venla ristoräppääjässä sanoi omg ni tyttö hoki kans sitä. Luulin et joku lyhenne tyylistäSellaset ihanat nykynuoritytöt jotka sanoo omg kun ovat innoissaan.
Eli mun rinsessa ja sen kaverit.
Räppääjää kutättiin täälläkin! Ne oli ihan huippuja, lapset osas vuorosanatki ulkoa ja imitoivat ilmeitä.Aah joo viileä venla ristoräppääjässä sanoi omg ni tyttö hoki kans sitä. Luulin et joku lyhenne tyylistä
Ootko nähny jo sen väärä vincentin käyttiin kattoo se syksyllä. Ukilla on kaikki räppääjät dvdllä. Se hemmottelee tyttöö välil ehkä liikaakinRäppääjää kutättiin täälläkin! Ne oli ihan huippuja, lapset osas vuorosanatki ulkoa ja imitoivat ilmeitä.
En oo nähny!Ootko nähny jo sen väärä vincentin käyttiin kattoo se syksyllä. Ukilla on kaikki räppääjät dvdllä. Se hemmottelee tyttöö välil ehkä liikaakin
Niin nyt sillä on aikaakin. Noita vanhoi piirrettyi pitäis tulla telkkarista. Me tytön kaa ollaan käyty kattoo kaikki piiretty elokuvat mitä tullu leffassa vaik mul ikää ni tykkään vielläkin piiretty elokuvista. Toi maija poppanen pitäis nähä en oo nähny sitä sitten lapsuuden. Tyttö kattoo paljon my litle ponya. Ja sit pagpa pelaajaa youtuubistaEn oo nähny!
Me rosvolat oli myös yks suosikki näistä suomalaisista.
All time favourite oli Maija Poppanen! Julie Andrews!
Se on vaarin oikeus.
Pagpaa katotaan täälläkin.Niin nyt sillä on aikaakin. Noita vanhoi piirrettyi pitäis tulla telkkarista. Me tytön kaa ollaan käyty kattoo kaikki piiretty elokuvat mitä tullu leffassa vaik mul ikää ni tykkään vielläkin piiretty elokuvista. Toi maija poppanen pitäis nähä en oo nähny sitä sitten lapsuuden. Tyttö kattoo paljon my litle ponya. Ja sit pagpa pelaajaa youtuubista
Ei kyl oo tullu katottuu. Millasia ne on?. Moni sano et pagpalla ärsyttävä ääni siis vanhempi mitä luin ite tykkään ja on korvaa miellyttävä ääni sil.Pagpaa katotaan täälläkin.
Monet vanhemmat kyttää piirrettyjä.
Kai ootte studio ghiblin lehvat kattonu? Ne on niiiin huippuja!
No ne on maailman parhaita japanialaisia piirrettyjä upeine musiikkeineen ja tarinoineen.Ei kyl oo tullu katottuu. Millasia ne on?. Moni sano et pagpalla ärsyttävä ääni siis vanhempi mitä luin ite tykkään ja on korvaa miellyttävä ääni sil.