Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Mitä mieltä muuten ootte,kun 70v isoäiti haluaa imettää lapsenlastaan siteen luomiseksi?
Kai sitä side muodostuu muullakin tavalla.

Eräästä uutisjutusta bongattu netissä,liekkö ees totta.

No hiukka outoa kyllä. Paitsi tietty jos on toiminut koko elämänsä imettäjänä ja siitä -tai jostain ihmeen syystä- maitoa yhä muodostuu. Joskusmuinoin toi ois saattanut olla ihan normaalia. Siis maksettu imettäjä tai joku joka imettää kun äiti ei voi.

• Tykkää
Reactions: Kais ja Elena777

Mulla on varmaan kissankarva tai ripsi taas silmässä, vuotaa ja kutiaa
Mä olen muuten mestari onkimaan silmäripsiä silmästä. Tytär saa välillä yläripset alaluomen alle ihan silmänurkasta. Siinä on iskällekin hieman haastetta välillä...

• Tykkää
Reactions: Echo ja Elena777
Emäntä tuossa aloitteli kevää kylvöjä. Siitä tulikin mieleen, että palstan viherpeukalot saattaisivat olla kiinnostuneita tästä
www.seemnemaailm.ee
Mukava siemenkauppa lahden takana. Valikoimat melko hyvät laidasta laitaan ja annoskoot harrastajille sopivia. Kannattaa tsekata.

Mielenkiintoisia! Mansikoita on mont eri sorttii ja paljon edullisempia kuin täällä. Ja juurikkaansukuisia siemeniäkin vaikka kuinka. Ja sit tämä, https://seemnemaailm.ee/et/cardoon-bianco-avorio.html , mikähän ihmeen rehu tuo on?

Tilaan varmasti tuolta!

Aitäh!

• Tykkää
Reactions: Elena777
Mielenkiintoisia! Mansikoita on mont eri sorttii ja paljon edullisempia kuin täällä. Ja juurikkaansukuisia siemeniäkin vaikka kuinka. Ja sit tämä, https://seemnemaailm.ee/et/cardoon-bianco-avorio.html , mikähän ihmeen rehu tuo on?

Tilaan varmasti tuolta!

Aitäh!
Käsittääkseni se on vihannesartisokka. Olen kyllä moisesta kuullut, mutta en ole kokeillut kasvattaa. Jonkinlainen salaattikasvi, ilmeisesti.

No hiukka outoa kyllä. Paitsi tietty jos on toiminut koko elämänsä imettäjänä ja siitä -tai jostain ihmeen syystä- maitoa yhä muodostuu. Joskusmuinoin toi ois saattanut olla ihan normaalia. Siis maksettu imettäjä tai joku joka imettää kun äiti ei voi.
Käly ei ainakaan tykännyt että anoppi alkaisi harjoittelemaan imetystä hänen lapsella, ennen kuin tyttärensä vauva syntyy.
Oli kuulema anoppi lukenut että jossain kulttuureissa isovanhemmat auttaa imetyksessä ja haluaa ite samaa.

Yhteistyössä