Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ei koiteta vaan teet niin! Tiedät, mikä on sulle hyväksi. Toteuta se.
Mut se kauneus ja suuri rakkaus oli niin suunnatonta et se sai mut pelkäämään kun se tulvahti ja epäilemään itteä ja joo kuvittelin et mä tein sen kaiken vaik siinä olikin suurempi voima taustalla. Mun täytyy harjotella. koska mä aloin varomaan etten vaan vahingossakaan loukkaa ketään. mut sillä tavallahan musta tuli esittäjä

vierailija
Pahan kierre on olemassa eikä kaikki jaksa sitä katkaista. Semmonen vaatii itsetuntoa, voimaa, rohkeutta ja teflonpinnan.
on paljon helpompaa hakea omaa onnea sillä, että laskee muita alemmas.

en tietenkään tiedä, mut näin kuvittelisin.
no mä katkasin meidän huonot tavat muhun ja pakko kehasta tyttö on tosiaankin tosi kaunis sielu. katkasin sen meidän vaikenemisen kulttuurin ja vaikeista asioistakin voi puhuu ja hitto mä en oo maanpäällä rakastaqnu ketään niinkuin tyttöäni. ja se on niin fiksu toista kuin isänsä eikä ees kiroile vaik multa pääsee välillä se on oikee prinsessa :) rakkaus ja välittäminen on lapsille tärkeetä

Mut se kauneus ja suuri rakkaus oli niin suunnatonta et se sai mut pelkäämään kun se tulvahti ja epäilemään itteä ja joo kuvittelin et mä tein sen kaiken vaik siinä olikin suurempi voima taustalla. Mun täytyy harjotella. koska mä aloin varomaan etten vaan vahingossakaan loukkaa ketään. mut sillä tavallahan musta tuli esittäjä
4 vuotta on kyllä pitkä aika kantaa raskasta taakkaa,onko kukaan tai mikään pystynyt keventämään taakkaasi.

vierailija
Jaaaa.
Kaikkihan tääl törttöilee ka mokailee. Oisit nähny kerran ku oltii pienessä sievässä täällä pitämässä palstapileryyppäjäisiä!

Kaikkee sitä tuliki viskottua!!
nojoo mut mä olin niin sekasin onnesta et mä kuvittelin et rihanna tulee hakeen mut hangaarista neljä ja me mennään naimisiin louvressa :D ja kirjottelin aika paljon eri naisille ku etin missä ja minkä näkönen se rakas oli jota mun sydän janos ja sit meninkin lirkutteleen väärille naisille vaik se rakas ois ollu täällä

Deleted member 149094
no mä katkasin meidän huonot tavat muhun ja pakko kehasta tyttö on tosiaankin tosi kaunis sielu. katkasin sen meidän vaikenemisen kulttuurin ja vaikeista asioistakin voi puhuu ja hitto mä en oo maanpäällä rakastaqnu ketään niinkuin tyttöäni. ja se on niin fiksu toista kuin isänsä eikä ees kiroile vaik multa pääsee välillä se on oikee prinsessa rakkaus ja välittäminen on lapsille tärkeetä
Ihmiset ihmisinä ja asiat asioina.
Rakkauden tunteita kannattaa vaalia, voimistaa ja jakaa. Se kasvattaa.
Tosin, jos sitä tekee, maailma kaataa sontaa niskaan. Sitten voi jaksaminen loppua ja haluaa piiloon vaalimaan niitä rippeitä, mitä on jäljellä. Mut täytyy vain muistaa, että se jaksaminen vahvistuu, kun kohtaa pientä hyvää, ei sulkeutua täysin.

• Tykkää
Reactions: Kokardi65
vierailija
Ihmiset ihmisinä ja asiat asioina.
Rakkauden tunteita kannattaa vaalia, voimistaa ja jakaa. Se kasvattaa.
Tosin, jos sitä tekee, maailma kaataa sontaa niskaan. Sitten voi jaksaminen loppua ja haluaa piiloon vaalimaan niitä rippeitä, mitä on jäljellä. Mut täytyy vain muistaa, että se jaksaminen vahvistuu, kun kohtaa pientä hyvää, ei sulkeutua täysin.
joo mä vetäydyin täysin kuoreeni. mut siis se rakkaus mikä olin antamista ja saamista sai mut niin enrgiseks ja koko jan suunnittelemaan uutta mä olin henkisesti kuin vieteri ukko pystyin ihan mihin vaan ja mulla oli gravitaatio kenttä ja bassoni jylisi oikeen komiasti se oli kiva ääni kun jyrähti oikeen :) aito vuorovaikutus luo isomman enrgian kuin mitä kahvi tai päihde voi antaa.

• Tykkää
Reactions: Echo ja KalaMies

Yhteistyössä