Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
no mua hävettää mun törttöilyt täällä ni en viitti ihan julkiseks tulla ku kaikki ei tunne mun kirjotus tyyliä ni voi vapaammin ja rennomin kertoilla mitä mieleen tulee mulla tulis suoritus paineita
no jos siitä on tooosi pitkä aika sekä olet ottanut opiksi niin eiköhän törttöilyt ole jo unohtunu.En kyllä koskaan ole lyhyen täälläolon aikana kuullut kenenkään mainitsevan jostain ysimiltsistä.Pistä kirjautuen vaan en usko että kukaan tulee mitään sanomaan porukatkin varmaan jo vaihtunu moneen kertaan.(y)

• Tykkää
Reactions: Lispetti
vierailija
no jos siitä on tooosi pitkä aika sekä olet ottanut opiksi niin eiköhän törttöilyt ole jo unohtunu.En kyllä koskaan ole lyhyen täälläolon aikana kuullut kenenkään mainitsevan jostain ysimiltsistä.Pistä kirjautuen vaan en usko että kukaan tulee mitään sanomaan porukatkin varmaan jo vaihtunu moneen kertaan.
no siitä on 4 vuotta. mut mul meni rakkaus pörinät ylitte ja loukkasin toista tosi pahoin kun kuvittelin liikoi ittestäni

vierailija
ja sity et me pelastettiin maailma M..Ä nikin kaa koko maailma ja koko maailma on rakkauden alainen ja kukaan ei voi huonosti ja pahat uutiset on vaan feikkiä. Mä aloin pelätä erimielistä tekstii enkä uskaltanut ilman ryyppyä enään jutella ees netissä mä olin tosi sekasin enkä enään tienny mitä tehdä ja sit tapahtu hirveitä.

vierailija
Mä kuvittelin et minä oon aqina oikeessa enkä voinu sietää vastaväitteitä vaan raivosin ääneen jos jos joku kehtas olla erimieltä ja jaoin käskyjä haam udivisiionille kuin olisin ollu suurikin sotapäälikkö. ja kaikkee muuta. mä hukkasin oman rentouden ja rauhallisen mielen liikaa tuli kerralla huomioo ja se sai mun pään pyörälle ja sotkeuduin

ja sity et me pelastettiin maailma M..Ä nikin kaa koko maailma ja koko maailma on rakkauden alainen ja kukaan ei voi huonosti ja pahat uutiset on vaan feikkiä. Mä aloin pelätä erimielistä tekstii enkä uskaltanut ilman ryyppyä enään jutella ees netissä mä olin tosi sekasin enkä enään tienny mitä tehdä ja sit tapahtu hirveitä.
menneet on menneitä.

Deleted member 149094
Mut voihan sä nyt jättää kertomatta yli asioita. Olla varovaisempi? Jos joku käy kimppuun, harmaaksi voi aina palata.

*ojentaa folioo omasta, äärettömästä rullastaan*

• Rakkaus
Reactions: Lispetti
no mua hävettää mun törttöilyt täällä ni en viitti ihan julkiseks tulla ku kaikki ei tunne mun kirjotus tyyliä ni voi vapaammin ja rennomin kertoilla mitä mieleen tulee mulla tulis suoritus paineita
Jaaaa.
Kaikkihan tääl törttöilee ka mokailee. Oisit nähny kerran ku oltii pienessä sievässä täällä pitämässä palstapileryyppäjäisiä!

Kaikkee sitä tuliki viskottua!!:ROFLMAO:

Deleted member 149094
mut miks ne ihmiset ei vois keskittyä hyvään tulee parempi mieli ja kaikki on onnelisia kun tulee kuulluiksi ?
Pahan kierre on olemassa eikä kaikki jaksa sitä katkaista. Semmonen vaatii itsetuntoa, voimaa, rohkeutta ja teflonpinnan.
on paljon helpompaa hakea omaa onnea sillä, että laskee muita alemmas.

en tietenkään tiedä, mut näin kuvittelisin.

Yhteistyössä