Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Justhan sä perustelit kaiken sananvapaudella. Tais mennä tunteisiin?
Et selvästi tunnista keskustelujen eri sävyjä, mitä, jos ottaisit sen pään pois sieltä patterinvälistä?
Ei minulla niin paljoa tunteisiin mennyt, että olisin ruvennut argumentteja kuvittelemaan. Tai kieltänyt sanomaani. Sinä ja Echo saatte vapaasti kommentoida, eikä se minua häiritse. Halusin vain osoittaa, että suhtaudut ehkä keskustelijoihin eri tavalla riippuen heidän sukupuolestaan.

Deleted member 149094
Olenko minä analysoinut kenenkään rämemajavaa? En. Heitin vain vitsin, jossa ehdotin valokuvausta. Se johti vänkäysketjuun, jossa ikuinen inkkari kertoi mm. urbaanilegendoja siitä, miten nainen joutuu pitämään neuloja suussaan junatunneleissa....

Käännän tuon alkuperäisen tasa-arvoisessa hengessä toisinpäin niin, että miesketjulaiset vaihdetaan naisiin ja päinvastoin. Tässä siis forevermulan = m1es, krut = echo ja m1es = forevermulan. Pimppi = muna, naisissa = miehissä. Kommentit muuten alkuperaisiä.

m1es:
Lisäksi vaatekoot pitäisi uusia! En voi ymmärtää, että tilaan kokoa suurempia alusvaatteita, kuin päällyvaatteita! Puenko ne oikein päin? Olenko inside out? Onko muut inside out ja itse kummallinen mutaatio, mutta en vain näe sitä! huh.

echo:
laitappa vähän kuvia ittestäs aluvaatteissa niin katellaan porukalla että mistä kiikastaa

forevermulan:
Jotta tuo kiikastaminen voidaan ratkaista, tarvitan tietenkin myös kontrollikuvat vertailuun. Siis kuvat joissa ollaan ilman alusvaatteita. Jos vaatteiden ahdistus osuu esim. haarakiilaan, pitää tuo alue kuvata monesta suunnasta.

m1es:
Piä munakuvas muissa miehissä, äläkä tunge mun iholle stanan älliö!

Käännetystä esimerkistä näemme, että m1es tuohtui syystä, kun forevermulan "analysoi" hänen majavanhäntäänsä? Lisäksi forevermulan oli liian henkilökohtainen, koska mies käytti sanontoja "tilaan kokoa suurempia" ja "puenko" - noilla sanonnoilla hän tarkoitti, että hän puhui miesten alusvaatteista ihan yleisellä tasolla, ei itsestään.
Hyväksy nyt vain, et mun feministipimppa on sulle tabu ja vaiha puheenaihetta.

Deleted member 149094
Ei minulla niin paljoa tunteisiin mennyt, että olisin ruvennut argumentteja kuvittelemaan. Tai kieltänyt sanomaani. Sinä ja Echo saatte vapaasti kommentoida, eikä se minua häiritse. Halusin vain osoittaa, että suhtaudut ehkä keskustelijoihin eri tavalla riippuen heidän sukupuolestaan.
Sukupuolestaan? Mistä ton repäisit? Ootko joku luonneanalyytikko, joka tietää toisten ajatukset ja käyttäytymisen palstakirjoitusten perusteella. Voe luoja, en tiä, itkeäkkö vai nauraa. No, pieleen meni ja päin puuta.
Ota se pää poi sieltä patterin välistä!!!!!

• Tykkää
Reactions: m.e.k.
Deleted member 149094
Kyllä sitä nyt leuhkitaan siinä!
Täällä on synkkää ku Valhallassa!

Tipukertomuksistas päätelleen oot muuten Italissa! Siellä rakastetaan pulusia ja niitä on PALJON!
Nojoo. Mä en tavallaan leuhki, koska en välitä lämpimästä juurikaan. Ihan kiva se on vaikka Suomesta käydä viikon helteissä talvella.. Mut liika on liikaa.

• Tykkää
Reactions: Lispetti
Oho, mitä löyty!!!

Laulettiinko teillä pienenä tarhoissa/kouluissa tätä:

Suomeksi laulun sanat alkaa jotenkin näin:

Nyt ystävät laulu jo aloittakaa - vive la compagnie...

Yhteistyössä