Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Deleted member 149094
Ehdottomasti täytyisi maailmanrauhan nimessä julistaa kellonajat eri ostajaryhmille! Mummelit ja papat klo 7-13, lapset (alle 18v) klo 13-14 ja 17-18. Ne ei tarvi paljoa aikaa, koska on nopeita ja muille, nk. "normaaleille" ihmisille klo 14-17 ja 18-21.
Lisäksi voisi kauppojen lattiaan maalata kaistat, joita pitkin tulisi kulkea ja mahdollisesti pari parkkipaikkaa, jos täytyy välttämättä jäädä jutteleen tai miettiin. (siis joo, tiedän, et jotkut miettii ostoksia viel kaupassa, kauheeta.)

Lisäksi vaatekoot pitäisi uusia! En voi ymmärtää, että tilaan kokoa suurempia alusvaatteita, kuin päällyvaatteita! Puenko ne oikein päin? Olenko inside out? Onko muut inside out ja itse kummallinen mutaatio, mutta en vain näe sitä! huh.

Ehdottomasti täytyisi maailmanrauhan nimessä julistaa kellonajat eri ostajaryhmille! Mummelit ja papat klo 7-13, lapset (alle 18v) klo 13-14 ja 17-18. Ne ei tarvi paljoa aikaa, koska on nopeita ja muille, nk. "normaaleille" ihmisille klo 14-17 ja 18-21.
Lisäksi voisi kauppojen lattiaan maalata kaistat, joita pitkin tulisi kulkea ja mahdollisesti pari parkkipaikkaa, jos täytyy välttämättä jäädä jutteleen tai miettiin. (siis joo, tiedän, et jotkut miettii ostoksia viel kaupassa, kauheeta.)

Lisäksi vaatekoot pitäisi uusia! En voi ymmärtää, että tilaan kokoa suurempia alusvaatteita, kuin päällyvaatteita! Puenko ne oikein päin? Olenko inside out? Onko muut inside out ja itse kummallinen mutaatio, mutta en vain näe sitä! huh.
laitappa vähän kuvia ittestäs aluvaatteissa niin katellaan porukalla että mistä kiikastaa

Meinas puskee taas vähän isommalla otteella rattiraivoa tuolla liikenteessä ja parkkipaikalla, vanhukset valtaa tän kylän aamupäivisin ja mun hermot ei todellakaan meinaa kestää niitä.
Ei niinkuin missään.
Liikenteessä mennään ihan helkkarin hiljaa eikä tajuta milloin vaihtuu valot punaisista vihreiksi. Keltaisena vilkkuvat valot saa nuo ihan sekaisin.

Ja parkkipaikat, VOI LUOJA!!!!! Miten voi olla niin helvetin vaikea ajaa se auto toisen auton viereen ja edes likipitäen suoraan vaikka ruutuja nyt ei näykkään?? Kyllähän siinä kuitenkin näkyy se toinen auto.... AAAARRGGH!!!! Sellaisia puolentoista metrin välejä mihin ei kuitenkaan sitten mahdu auto väliin. Ja niitä oli paljon! Mä näen muutenkin ihan punaista huonosti parkkeeratuista autoista mutta tuo parkkis on yksi pahimmista painajaisista.

Äänestin sitten autollani ja vaihdoin kauppaa kun ei hermo kestänyt.
Ja kaupassa nuo vanhukset, mä ymmärrän että ei enää ole niin ripeä kuin (toivottavasti) ovat nuorempana olleet mutta voi helevettiläinen! Tartteeko niitä väyliä kuitenkaan tukkia? Eikö voi kulkea käytävän toisella reunalla niin että ripeämmät pääsevät nätisti ohi?

Aaargh..... ja syyvä huokaus.... taidanpa keittää kahvia ihanien neljän seinän sisällä missä just nyt kukaan ei ole tiellä:giggle:
Mä tein joskus aloituksen samasta aiheesta tyyliin "ymmärrän että kroppa ei mee vanhana lujaa mut onks kaupassa ja liikenteessä oltava ku täi tervassa", ja mua pidettiin palstalla ihan kauheena julmurina.
:unsure:
Jokaiselle vanhukselle pitäis kaupassa ja liikenteessä antaa sähköiskuja minuutin välein p*rsuuksiin, niin ei lonkkavika haittais vauhtia.
Siten toteutuis se Ohisalon 15 minuutin kunta -> Wilho-vaari käy palvelujen parissa puolijuoksua.

Viimeksi muokattu:
Deleted member 149094
Mä tein joskus aloituksen samasta aiheesta tyyliin "ymmärrän että kropa ei mee vanhana lujaa mut onks kaupassa ja liikenteessä oltava ku täi tervassa", ja mua pidettiin palstalla ihan kauheena julmurina.
Jokaiselle vanhukselle pitäis kaupassa ja liikenteessä antaa sähköiskuja minuutin välein p*rsuuksiin, niin ei lonkkavika haittais vauhtia.
Siten toteutuis se Ohisalon 15 minuutin kunta -> Wilho-vaari käy palvelujen parissa vauhdilla.
Eiköhän ne mee niin lujaa, kuin pystyy. :D
Ja parempi, et ne varoo vähän, aattele, jos ne kramppaa siin kassalla, niin koko jono pysähtyy, kunnes joku kantaa ne syrjään. Siinä vasta aikaa meneekin!

• Tykkää
Reactions: Echo
Eiköhän ne mee niin lujaa, kuin pystyy.
Ja parempi, et ne varoo vähän, aattele, jos ne kramppaa siin kassalla, niin koko jono pysähtyy, kunnes joku kantaa ne syrjään. Siinä vasta aikaa meneekin!
kaupassa ei koskaan - toistan: EI KOSKAAN - pidä mennä semmoseen kassajonoon jossa edellä on vanhuksia

valitaan se jossa on max keski-ikäsiä ja viimesenä hyväperänen naaras

kaupassa ei koskaan - toistan: EI KOSKAAN - pidä mennä semmoseen kassajonoon jossa edellä on vanhuksia

valitaan se jossa on max keski-ikäsiä ja viimesenä hyväperänen naaras
Setä henkilöitä sisältävoä jonoja pitää myös välttää koska ne kuitenkin kaivavat taskustaan järkyn pinon pitkävetotositteita.

Nyt on semmosta ajatusten tonavaa ja tajunnanvirtaa että hupsis pupsis puppeli jupsis...:unsure:

täällä maalla nuo ikäihmiset jää juttelemaan kaupan kulkuväylille, yritä siellä sitten luovia menemään
Samaa tekevät täällä sivistyksen kehdossakin.
Sitten saattavat haukkua nuorempia millon mistäkin asiasta.
. Vanhukset kuitenkin ovat aikaansaaneet sen, että meillä on mitä on ja että ylipäätään ollaan olemassa.
Tuon takia mä koetan olla kaupoilla aina kärsivällinen heitä kohtaan, jopa niitä mummeleita kohtaan jotka saattavat kassajonossa ajaa kärrynsä kiinni ja/tai jaloille..
mää en koskaan aja parkkiin lähelle ovia vaan pikemminkin taka-alalle kärryjen jättöpaikan viereen
ja mä taas inhoon parkkihalleja...sen jälkeen kun Helsingissä tappoivat Kemiran parkkihallissa jonkun työntekijän pampulla hakaten, olen suorastaan kammonnut niitä ja varsinkin, jos autolta on kauppaan matkaa:eek:

• Vau!
Reactions: m.e.k.

Yhteistyössä