hei kuule lopeta se pössyttely.Sulla alkaa mopo karata käsistä.Älä käytä nettiä.
hei kuule lopeta se pössyttely.Sulla alkaa mopo karata käsistä.Älä käytä nettiä.
Mä popsin sushin loput
En vielä,mut joku päivä teenOotko muuten kokeiillut koskaan tehdä sushikulhoa?
Siis niin, että lautasen pohjalle kypsää sushiriisiä (maustetaan suolalla, sokerilla ja etikalla toki) ja sit päälle lohta, merilevääsalaattia, kurkkua, avokadoa, seesaminsiemeniä, tonnikalaa tai mitä nyt sushiinsa haluaakin. Wasabia unohtamatta. Tarjolle soijaa.
Helppo ja toimiva. Suosittelen!
Muna vasemmalta syrjältä hieman kipuilee välillä noin 6cm matkalta
Tää vois muuten olla hyvä ja helppo vaikka evääksi töihin! Jossain k-ruokasovelluksessa yms on ollut sushikulho ohjeita mut mä oon aina vaan skipannut ne, mut mä välillä, jos jää sushiriisiä yli, niin saatan muutenkin kiskasta ne sellasenaan lirauttaen vaan soijaa ja wasabia joukkoon.Ootko muuten kokeiillut koskaan tehdä sushikulhoa?
Siis niin, että lautasen pohjalle kypsää sushiriisiä (maustetaan suolalla, sokerilla ja etikalla toki) ja sit päälle lohta, merilevääsalaattia, kurkkua, avokadoa, seesaminsiemeniä, tonnikalaa tai mitä nyt sushiinsa haluaakin. Wasabia unohtamatta. Tarjolle soijaa.
Helppo ja toimiva. Suosittelen!
Ettet vaan oo palelluttanut sitä?
Pitäis olla jotain toppakalsareita talvilenkkeilyyn.
Kenet meinaat lopettaa...?Pitää lopettaa.
No ei yleensä munkaan kanssakaan...Tytöt ei halua leikkiä minun kans
No ei yleensä munkaan kanssakaan...
En ole seurannut aikoihin ketään tiettyä kun tarjontaa kaikesta on ihan liikaa, mutta ennen oli suosikkeja.Onko Tytöillä lemppariaikuisviihdenäyttelijöitä?