Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Mä popsin sushin loput

Ootko muuten kokeiillut koskaan tehdä sushikulhoa?

Siis niin, että lautasen pohjalle kypsää sushiriisiä (maustetaan suolalla, sokerilla ja etikalla toki) ja sit päälle lohta, merilevääsalaattia, kurkkua, avokadoa, seesaminsiemeniä, tonnikalaa tai mitä nyt sushiinsa haluaakin. Wasabia unohtamatta. Tarjolle soijaa.

Helppo ja toimiva. Suosittelen!

Siis niin, että lautasen pohjalle kypsää sushiriisiä (maustetaan suolalla, sokerilla ja etikalla toki) ja sit päälle lohta, merilevääsalaattia, kurkkua, avokadoa, seesaminsiemeniä, tonnikalaa tai mitä nyt sushiinsa haluaakin. Wasabia unohtamatta. Tarjolle soijaa.

En vielä,mut joku päivä teen :)

• Tykkää
Reactions: Rätti Väsynyt

Tää vois muuten olla hyvä ja helppo vaikka evääksi töihin! Jossain k-ruokasovelluksessa yms on ollut sushikulho ohjeita mut mä oon aina vaan skipannut ne, mut mä välillä, jos jää sushiriisiä yli, niin saatan muutenkin kiskasta ne sellasenaan lirauttaen vaan soijaa ja wasabia joukkoon.

• Tykkää
Reactions: Rätti Väsynyt

Yhteistyössä