Toiveissa vauva 2021

V A U V A 2021

Jos haluat listalle, ilmoitathan tietosi PUNAISELLA Ilmoitathan
PUNAISELLA päivityksesi, jotka haluat listaan.
Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa : )

★★★★★★★★★★★★★★★★★

12.2. 2021 Perjantai

Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi ★


Zanma,ya 10/16, 1.lapsi
Persikka123, ya 5/17, 1.lapsi
Myytta, ya 12/17, 2.lapsi
Haaveilija-31, ya 5/18, 4.lapsi
Hipposka, ya 8/18, 1. lapsi
Malia, ya 8/18, 1. lapsi
+ Kikkakolmas, ya 8/18, 3.lapsi (miehen 1.lapsi)
+ Mohan, ya 9/18, 1. lapsi
+ Amadecasa, ya 9/18, 2. lapsi
Sabs, ya 9/18, 1.lapsi
+ Hope91, ya 10/18, 1.lapsi
Keisarinna85, ya 10/18, 4.lapsi
+ haaveistatotta, ya 11/18, 3 lapsi
Futurmama, ya 1/19, 1. lapsi
+ Jjenn, ya 1/19, 1.lapsi
Minttuni, ya 2/19, 1.lapsi
Hennuliini86, ya 5/19, 6. lapsi (miehen 1. lapsi)
+ Titi-Love, ya 5/19, 2. lapsi
+ Kasikuus, ya 5/19, 4.lapsi (miehen 1.lapsi)
Kirjoh89, ya 6/19, 1.lapsi
lulube, ya 6/19 , 1.lapsi
+ Helmiii, ya 7/19, 1.lapsi
+ Eliana, ya 7/19, 1.lapsi.
Ilona Eloisa, ya 7/19, 1.lapsi
Eeva650, ya 7/19, 2. lapsi (miehen 1.lapsi)
Taikinatonttu, ya 7/19, 1.lapsi
Millimetrii, ya 8/19, 1. lapsi
+ Mirella92, ya 8/19, 1.lapsi
Minouche, ya 8/19, 1.lapsi
Töppönen_, ya 9/19, 4.lapsi
Masu90, ya 9/19, 3.lapsi
+ Shibali, ya 9/19, 1. lapsi
illusia_, ya 9/19, 1.lapsi
+ Deneb, ya 10/19, 1.lapsi
+ Mimmi92, ya 10/19, 4.lapsi
+ Enerisa3, ya 10/19, 1. lapsi
+ Napsunen, ya 10/19, 2.lapsi
Zennuli, ya 11/19, 2.lapsi
Krippis, ya 11/19, 1.lapsi
Piipaa93, ya 11/19, 1. lapsi
+ Matilda!, ya 12/19, 2. lapsi
+ Masunen, ya 12/19, 1. lapsi
+ Jusperi, 12/19, 1.lapsi
+ Lilmi89, 12/19, 2.lapsi
Hamsteri20, ya 12/19, 1. lapsi
Kurkumainen ya 1/20, 1.lapsi
Sinisilmät, ya 1/20, 1.lapsi
+ mandariinilohko, ya 1/20, 2.lapsi
Bellaella22050909 ya 2/20, 2.lapsi
+ Vesinokkaeläin, ya 2/20, 2.lapsi
+ Riama, ya 2/20, 2.lapsi
+ Lilje ya 2/20, 2. lapsi
+ Brunet82, ya 2/20, 4.lapsi
+ Päärynä5, 3/20, 4.lapsi
+ Mysteerio, 3/20, 2.lapsi
Wanti, ya 3/20, 7.lapsi
+ Uudarimama, ya 3/20, 2. lapsi
Mans115, ya 3/20, 2.lapsi
+ Elviira86, ya 3/20, 2.lapsi
+ Rimaleli ya 3/20, 2. lapsi
Mamtobe ya 3/20, 1. lapsi
+Mäyh, ya 3/20, 1.lapsi
+Chai89, ya 3/20, 2.lapsi
+ Luumumuumi, ya 3/20, 1. lapsi
Spekulaattori82, ya 4/20, 3. lapsi
Petronella09, ya 4/20, 5.lapsi
+ Bebe2021, ya 4/20 , 3.lapsi
+ Puolu, ya 4/20, 3. lapsi
Iinanen, ya 4/20, 2.lapsi
+ Lillanna, ya 4/20, 3.lapsi
+ Santso, ya 4/20, 2. lapsi
Esba, ya 4/20, 2.lapsi
+ 3milia, ya 4/20, 1.lapsi
+ Pioni89, ya 4/20, 1.lapsi
+ Tiukuliina89, ya 4/20, 6.lapsi
+ Nokare, ya 4/20, 1.lapsi
Wbä, ya 4/20, 3.lapsi
Goodway, ya 4/20, 1.lapsi (miehen 3.lapsi)
Paatuska, ya 4/20, 1.lapsi
Äitimamino, ya 5/20, 4.lapsi
+ Hannaah, ya 5/20, 3.lapsi
lovecoco, ya 5/20, 1.lapsi
+ Sofia90, ya 5/20, 2.lapsi
Vohvelitohveli, ya 5/20, 1.lapsi
+ Melissa86, ya 5/20, 2.lapsi
+ -Lounatuuli-, ya 5/20, 1.lapsi
Iinesankka82 ya 5/20, 2.lapsi
+ Mansikka3, ya 5/20, 3.lapsi
+ Rougemoux ya 5/20 2.lapsi
+ Rust ya 5/20, 2.lapsi
+ helmikorvakoru, ya 6/20, 1. lapsi
+ pikkumyyläine, ya 6/20, 1.lapsi
+ Pumpuli1, ya 6/20, 1.lapsi
Syyskuu-08, ya 6/20, 3. lapsi
+ Aniaj, ya 6/20, 3.lapsi
+Tiukuna, ya 6/20, 1. lapsi
+kakkulapio, ya 6/20, 1.lapsi
Haavekuvia, ya 6/20, 2. lapsi
Toive23, ya 6/20
innap, ya 7/20, 2.lapsi
+ Heemilia, ya 7/20, 4.lapsi
+ AnnMariii, ya 7/20, 2.lapsi
+ Nipsuneiti83, ya 7/20, 3.lapsi
Pandanen, ya 7/20, 2.lapsi
+ Hermitcrab, ya 7/20, 1.lapsi
+ Kansallisrotta, ya 7/20, 1. lapsi
+ Coguine, ya 7/20, 2. lapsi
+ Rubikinkuutio, ya 8/20, 3.lapsi
+ nobelius, ya 8/20, 3.lapsi (miehen 4.lapsi)
kaaliperhonen, ya 8/20, 4.lapsi (miehen 2.lapsi)
SS, ya 8/20, 4. lapsi (miehen 1. lapsi)
Bb-8, ya 8/20, 3.lapsi
Huumis, ya 8/20, 2. lapsi
+ Hisulius/ ya 8/20 / 2.lapsi
Soffia29 ya 8/20, 1. lapsi
+ 5xäiti, ya 08/20, 6. lapsi
+ Inkivilla, ya 09/20, 4.lapsi (miehen 2.lapsi)
+Liljannuppu, ya 9/20, 2. lapsi
Suhveli, ya 9/20, 4. lapsi
Opiskelijamimmi, ya 9/20, 1. lapsi
SannuB, ya 9/20, 2. lapsi
+Tuttelituu, ya 9/20, 3. lapsi
Meemuli, ya 9/20, 1.lapsi
+ Lillium, 9/20, 3. lapsi
+ Elviira32 ya 9/20, 3. Lapsi
+ Nuorena äidiksi, ya 10/20, 1.lapsi
Henkkuliini, ya 10/20, 2.lapsi
Lilaaa, ya 10/20, 2.lapsi
Chili,ya 10/20, 3.lapsi
+ Talvilintu, ya 10/20, 2. lapsi
+ Mansikka_maanantai, ya 10/20, 1. lapsi
SandraB, ya 10/20, 2. lapsi
+ Kimallus, ya 10/20
Toivojatintti, ya 10/20, 2. lapsi
+ Loree, ya 11/20, 1.lapsi
+ Satsuma_, ya 11/20. 2 lapsi
Rosmarin, ya 11/20
Daisy01, ya 11/20
Lavender_,ya 12/20
Nuunuu-84, ya 12/20
+ Huuma 40+,ya 12/20
Samppa40,ya 12/20, 3.lapsi (miehen 1. lapsi )
Scarletta, ya 12/20, 1.lapsi
Sdff, ya 1/21, 2.lapsi
+ Liilja, ya 1/21, 3.lapsi
Jennie, ya 2/21, 1.lapsi
Neitperhoinen, ya 2/21, 5.lapsi
Äitionnellinen ya 2/21? 3. lapsi
Hulda_84 ya 2/21? 3. Lapsi
Marsku88 ya 2/21, 3. lapsi

★★★★★★★★★★★★★★★★★★


Nimi ★ Kiertopäivä ★

Wanti...........................kp 40/35-48
Toivojatintti.............kp 39/31
Toive23.....................kp 33/27
Neitperhoinen............kp 30/30-31
Iinanen.............................kp 23/23-24
Mamtobe......................kp 23/28
Chili_............................. kp 20/28-29
Jennie..........................kp 20/?
Kirjoh89....................kp 17/28
Daisy01.....................kp 16/34
Iinesankka.............kp 14/28-31
Sinisilmät...............kp 13/30
Scarletta..................kp 13/27
Krippis......................kp 9/22-24
Lavender_............kp 8/25
Spekulaattori82.........kp 8/28-36
Nuunuu-84...........kp 7 /30
Suhveli......................kp 6/27
Hulda_84..................kp 6/26-30
Petronella09...............kp 2/25
SandraB....................kp 1/26
Marsku88.....................kp 1/?
Persikka123...................kp 1/33











★★★★★★★★★★★★★★★★★

Toive23...........................dpo 20
Wanti.............................dpo 19
Mamtobe....................dpo 12
Iinanen.........................dpo 10
Chili.................................dpo 7
Äitionnellinen........dpo 6
KirJoh89................... dpo 3
Jennie..........................dpo -1



★★★★★★★★★★★★★★★★★★
 
Viimeksi muokattu:
Mä näen toisen viivan ihan selkeästi

Onnea
Kyllä vähän silmiä hieraisin kun heti alkoi viiva piirtymään. Mieskin jopa sen näki kun menin herättämään :D

Nyt jännäily alkaa sitten ihan kunnolla. Se minua hieman pelottaa, kun käytössä on ollut luget, joita oli ohjeena jatkaa sunnuntai iltaan saakka. Mitäköhän käy kun ne lopetan? :( ilmeisesti muilla ohjeena on ollut jatkaa eka kolmannes...
 
  • Tykkää
Reactions: pupup ja KirJoh89
Nyt pärähti clearbluen ovulaatiotestiin yhtäjaksoisesti näkyvä hymynaama eli LH-huippu on havaittu. Mikä päivä tässä nyt sitten merkitään ovulaatiopäiväksi? Onko se tämä päivä vai huominen? Minut voinee anyway nyt lisätä piinailijoihin, vaikka en osaakaan sanoa mikä dpo-päivä tänään on.

Onneksi osasin tätä hieman ennakoida ovulaatiotestin parin aiemman päivän vilkkuvan hymynaaman ansiosta ja on tullut talleteltua keskiviikkona ja tänään ennen kuin mies lähti töihin. Illalla nimittäin meille on tulossa yövieras ja mies ei ole huomenna kotona kuin vasta illalla ja voi olla silloin aika väsynyt.
Tänään on -1 ja huomenna 0 eli oletettu ovulaatio :)
 
  • Tykkää
Reactions: jennie_
Kyllä vähän silmiä hieraisin kun heti alkoi viiva piirtymään. Mieskin jopa sen näki kun menin herättämään

Nyt jännäily alkaa sitten ihan kunnolla. Se minua hieman pelottaa, kun käytössä on ollut luget, joita oli ohjeena jatkaa sunnuntai iltaan saakka. Mitäköhän käy kun ne lopetan? ilmeisesti muilla ohjeena on ollut jatkaa eka kolmannes...
Kyllä näkyy, onnea ja viivalle vahvistumista <3 Voisitkohan saada gynene yhteyttä niiden lugejen suhteen? Itse varmaan yrittäisin saada selvitettyä, että pitäisikö niitä nyt jatkaa vai ei :)
 
  • Rakkaus
Reactions: Paatuska
Mä kyllä suosittelen käymään gynekologilla tai ns. Hedelmällisyyteen erikoistuneella lääkärillä jos kovin huolestuttaa tai on yrittänyt pitkään, vaikka ei lopulta aikoisikaan isompiin hoitoihin alkaa.

Meillä on nyt yk 3 vasta, josta ekassa ei tainnut mennä talletukset kohdilleen kun olikin pitkä kierto, niin varasin silti ajan, jossa katsotaan ultralla munasarjat ja kohtu, siinä taitaa samalla nähdä onko siellä (kp11) tässä kierrossa ovulaatio tapahtumassa.. . Näkeekö sektiokiinnikkeet ultralla?
Verikokeita tuohon ei kuulunut. Ihan sen takia menen jo nyt, koska ollaan 36&41v. Että ei turhaan hukkaa aikaa jos jotain onkin. Tietty spermanäyte olisi myös järkevä, mutta en tässä vaiheessa saa miestä käymään ja vielä tarvitsekaan.
Miulla ainakin näki, tai siis näki ettei ollu mitään :D Ja ku kysyin, niin sanoi et kyllä siinä olis näkynyt jos jotain kiinnikkeitä olisi tullut.
 
Kyllä vähän silmiä hieraisin kun heti alkoi viiva piirtymään. Mieskin jopa sen näki kun menin herättämään

Nyt jännäily alkaa sitten ihan kunnolla. Se minua hieman pelottaa, kun käytössä on ollut luget, joita oli ohjeena jatkaa sunnuntai iltaan saakka. Mitäköhän käy kun ne lopetan? ilmeisesti muilla ohjeena on ollut jatkaa eka kolmannes...
Onnea, selvä viiva! :) Soitahan gynelle ja kysy mitäs nyt kun plussa tuli!
Miulla just ohjeena jatkaa ainakin alkuraskauden ultraan saakka.
 
  • Rakkaus
Reactions: Paatuska
@Paatuska Onnea! :love: Millainen OI-kierto teillä oli tässä tärppikierrossa ja oliko kuinka mones OI?

Meillä on nyt toinen OI-kierto menossa. Mä olen tänään menossa ultraan, jossa katsotaan Letrojen vaste ja ehkä tuikataan irrotuspiikki. Olen ilmoittanut miehelle, että tänään pannaan ennen kun hän lähtee poikien iltaan. Hän lupas odotella sängyssä kun tulen kotiin lääkäristä :D
 
@Paatuska Onnea! Millainen OI-kierto teillä oli tässä tärppikierrossa ja oliko kuinka mones OI?

Meillä on nyt toinen OI-kierto menossa. Mä olen tänään menossa ultraan, jossa katsotaan Letrojen vaste ja ehkä tuikataan irrotuspiikki. Olen ilmoittanut miehelle, että tänään pannaan ennen kun hän lähtee poikien iltaan. Hän lupas odotella sängyssä kun tulen kotiin lääkäristä
Tää oli eka OI-kierto vasta! Mulla on aika pitkä kierto nyt. Letrot olit käytössä kp 3-7. Ovulaatio oli vasta kp 17. Ultrat oli kp 12 ja kp 14. Ovitrellen pistin kp 16 ja sitten tallettelut -1 ja 0. Luget ollut käytössä dpo3 alkaen. :) ja nyt siis dpo12.

Tsemppiä teille! :love:
 
Mä palailen tänne nyt kolmannen kerran ja joudun kertomaan aika järkyttävän stoorin.

Sain siis joulukuussa keskenmenon, varhaisen sellaisen. Hyytymiä tuli ja oli kipuja, eli 99% varmasti meni kesken. Tammikuussa plussasin taas. Parin viikon päästä soitin neuvolaan, josta laittoivat lähetteen varhaisultraan, jossa tarkoitus selvittää, että edellinen raskaus meni kesken joulukuussa, ja nyt kyseessä uusi raskaus.

Ultrassa kohtu oli tyhjä ja lääkäri alkoi samantien puhua kohdunulkoisesta, vaikka yritin puhua itse siitä, että raskaus on luultavasti vain tosi alussa. Hcg seuranta aloitettiin ja se nousi 1100->4300. En muista tarkkoja lukuja. Menin toiseen ultraan eri lääkärille. Ultra kesti ehkä 5 sekunttia, todettiin kohtu tyhjäksi. Lääkäri diagnosoi samantien kohdunulkoisen raskauden. Kysyin kahdesti, että onhan ihan täysin varma eikä ole mitään mahdollisuutta, että raskaus on niin alussa ettei vain näy. Lääkärin mukaan ei mahdollista.
Seuraavana päivänä piikitettiin metotreksaatti eli solumyrkky, joka kuivattaa sikiömateriaalin. Tässä vaiheessa huomautan, että sikiötä ei yritetty edes etsiä muualta kuin kohdusta, todettiin vain että tyhjää on.

Metotreksaatti laittoi hcg arvon laskuun. Viikkokontrollissa hcg oli taas noussut, joten lääkäri ilmoitti,että laitetaan uusi piikki. Keskiviikko aamuna valmistauduin lähtemään piikille, kun hoitaja soitti. Lääkäri oli konsultoinut sittenkin tyksiä, ja tyksistä sanottiin, että pitää lähteä leikattavaksi, kun hcg on niin korkea (yli 7000).
Suunnitelmiin siis muutos ja lähdettiin ajamaan tyksiin.

Tyksissä pääsin nopeasti lääkäriin ja en todellakaan voinut valmistautua siihen, että luvassa voi olla vielä huonompia uutisia. Näin kyllä jo ultraajan ilmeestä, että nyt on jotain pielessä.

Kohdusta löydettiin normaali sikiö. Ihan oikeasta paikasta ja ihan oikean kokoisena. Sikiö vastasi viikkoja 7+3, eli sen sydän ja kasvu oli pysähtynyt noin 1-2 viikkoa metotreksaatti piikin jälkeen. Edellisessä ultrassa olen siis ollut noin 5-6+3 viikoilla, kohdu todettu tyhjäksi hätäisessä ultrassa. Sikiö on ollut elossa ja kuollut lähes varmasti metotreksaatti piikin vuoksi.

Tällä hetkellä makaan sängyssä odottamassa kohdun tyhjentymistä. Cytotecit laitettiin aamulla.

En pysty sanoin kuvaamaan sitä fiilistä mikä meillä on viime päivinä ollut. Surua tietysti, mutta viha on hyvin vahvana pinnalla. Lääkäri on meille sanonut, että ei ole minkäänlaista mahdollisuutta että tämä olisi normaali raskaus, ja kohtu on täysin tyhjä. Metotreksaatti hoito piti aloittaa heti, kun muuten riskinä on munatorven repeäminen. Luotto lääkäreihin on tällä hetkellä ihan nolla.

Jos jotain positiivista täytyy kaivaa, niin kahden metotreksaatti piikin jälkeen olisi ollut 3kk varoaika, ettei saa tulla raskaaksi. Nyt sitä ei onneksi ole.

Hirvittävän pahalta tuntuu kun lapuissa lukee diagnoosina keskeytynyt keskenmeno, vaikka todellisuudessa lääkäri on myrkyttänyt sikiön hengiltä ja se on siksi kuolleena vatsassa. Ja nyt tässä vaan odotellaan, että pääsen puskemaan sen myrkytetyn sikiön vessanpönttöön. Ei tätä oikein voi edes uskoa todeksi.
 
Lisään vielä, nyt kun jaksoin tarkistaa laskurilla.
Jos lasken joulukuun keskenmenosta, olisin keskiviikkona ultrassa ollut 8+1, sikiö vastasi silloin 7+3, ja sykettä ei enää ollut, eli kovin isoa heittoa viikoissa ei ole missään vaiheessa voinut olla. Silti lääkäri ei onnistunut aiemmassa ultrassa löytämään kohdusta edes sikiöpussia.
 
Mä palailen tänne nyt kolmannen kerran ja joudun kertomaan aika järkyttävän stoorin.

Sain siis joulukuussa keskenmenon, varhaisen sellaisen. Hyytymiä tuli ja oli kipuja, eli 99% varmasti meni kesken. Tammikuussa plussasin taas. Parin viikon päästä soitin neuvolaan, josta laittoivat lähetteen varhaisultraan, jossa tarkoitus selvittää, että edellinen raskaus meni kesken joulukuussa, ja nyt kyseessä uusi raskaus.

Ultrassa kohtu oli tyhjä ja lääkäri alkoi samantien puhua kohdunulkoisesta, vaikka yritin puhua itse siitä, että raskaus on luultavasti vain tosi alussa. Hcg seuranta aloitettiin ja se nousi 1100->4300. En muista tarkkoja lukuja. Menin toiseen ultraan eri lääkärille. Ultra kesti ehkä 5 sekunttia, todettiin kohtu tyhjäksi. Lääkäri diagnosoi samantien kohdunulkoisen raskauden. Kysyin kahdesti, että onhan ihan täysin varma eikä ole mitään mahdollisuutta, että raskaus on niin alussa ettei vain näy. Lääkärin mukaan ei mahdollista.
Seuraavana päivänä piikitettiin metotreksaatti eli solumyrkky, joka kuivattaa sikiömateriaalin. Tässä vaiheessa huomautan, että sikiötä ei yritetty edes etsiä muualta kuin kohdusta, todettiin vain että tyhjää on.

Metotreksaatti laittoi hcg arvon laskuun. Viikkokontrollissa hcg oli taas noussut, joten lääkäri ilmoitti,että laitetaan uusi piikki. Keskiviikko aamuna valmistauduin lähtemään piikille, kun hoitaja soitti. Lääkäri oli konsultoinut sittenkin tyksiä, ja tyksistä sanottiin, että pitää lähteä leikattavaksi, kun hcg on niin korkea (yli 7000).
Suunnitelmiin siis muutos ja lähdettiin ajamaan tyksiin.

Tyksissä pääsin nopeasti lääkäriin ja en todellakaan voinut valmistautua siihen, että luvassa voi olla vielä huonompia uutisia. Näin kyllä jo ultraajan ilmeestä, että nyt on jotain pielessä.

Kohdusta löydettiin normaali sikiö. Ihan oikeasta paikasta ja ihan oikean kokoisena. Sikiö vastasi viikkoja 7+3, eli sen sydän ja kasvu oli pysähtynyt noin 1-2 viikkoa metotreksaatti piikin jälkeen. Edellisessä ultrassa olen siis ollut noin 5-6+3 viikoilla, kohdu todettu tyhjäksi hätäisessä ultrassa. Sikiö on ollut elossa ja kuollut lähes varmasti metotreksaatti piikin vuoksi.

Tällä hetkellä makaan sängyssä odottamassa kohdun tyhjentymistä. Cytotecit laitettiin aamulla.

En pysty sanoin kuvaamaan sitä fiilistä mikä meillä on viime päivinä ollut. Surua tietysti, mutta viha on hyvin vahvana pinnalla. Lääkäri on meille sanonut, että ei ole minkäänlaista mahdollisuutta että tämä olisi normaali raskaus, ja kohtu on täysin tyhjä. Metotreksaatti hoito piti aloittaa heti, kun muuten riskinä on munatorven repeäminen. Luotto lääkäreihin on tällä hetkellä ihan nolla.

Jos jotain positiivista täytyy kaivaa, niin kahden metotreksaatti piikin jälkeen olisi ollut 3kk varoaika, ettei saa tulla raskaaksi. Nyt sitä ei onneksi ole.

Hirvittävän pahalta tuntuu kun lapuissa lukee diagnoosina keskeytynyt keskenmeno, vaikka todellisuudessa lääkäri on myrkyttänyt sikiön hengiltä ja se on siksi kuolleena vatsassa. Ja nyt tässä vaan odotellaan, että pääsen puskemaan sen myrkytetyn sikiön vessanpönttöön. Ei tätä oikein voi edes uskoa todeksi.

Ihan hirvee tilanne :'( oon niin pahoillani tästä tapahtumasta.
Voiko olla oikeesti näin, ettei ultrattu enää ja aloitetaan heti myrkyt.
Voiko tuosta tehdä jopa hoitovirhe ilmoituksen? Vaikkei se tuo teidän lasta takaisin tuo ja suru ja pettymys on suuri. Tosi paljon voimia tään asian läpi käymiseen. Tsemppihalaus etänä ❤
 

Joku täällä aikaisemmin mainitsi yle areenasta löytyvän dokumenttisarjan lapsettomuudesta kärsivistä henkilöistä (Tanskalainen) ja tutkimuksista. Tuli sarjasta mieleen, et jos ei lapsettomuudelle löydy syytä ja on jo kaikkia keinoja kokeiltu, et jos pystyis saamaan sen era-emma-alicia- tutkimuksen. Ja aattelin, et vois maitohappobakteereja vois syödä aktiivisemmin.
Jos vaa yhtää kiinnostaa lapsettomuustutkimukset ja tunteet, nii suosittelen katsomaan Yle Areenasta dokkarin Kun haikara lentää ohi.
 
  • Tykkää
Reactions: minttuni
@huumis siis hyi kauheeta! Tekee ihan tosi pahaa vaan lukeakin teidän kokemuksesta! Ihan hirveetä!! Ei riitä sanat nyt yhtään sanomaan mitään. Ihan kauheasti voimia teille ja ilman muuta hoitovirheestä raportit ja tutkinnat heti kun vaan jaksatte!! Mutta siis hyi.. Oon niin pahoillani :(
 
  • Tykkää
Reactions: Lilaaa
Ihan hirvee tilanne :'( oon niin pahoillani tästä tapahtumasta.
Voiko olla oikeesti näin, ettei ultrattu enää ja aloitetaan heti myrkyt.
Voiko tuosta tehdä jopa hoitovirhe ilmoituksen? Vaikkei se tuo teidän lasta takaisin tuo ja suru ja pettymys on suuri. Tosi paljon voimia tään asian läpi käymiseen. Tsemppihalaus etänä
Kiitos <3 tehdään kyllä ilmoitus, ensi viikolla kun jaksetaan keskittyvä asiaan. Täytyy ainakin tutkia asia. On meinaa sen kokoinen virhe, ettei tälläistä saisi päästä tapahtumaan. Pelkään vaan, että systeemi pettää myös näiltä osin, koska pariviikkoista sikiötä tuskin lasketaan eläväksi olennoksi, niin varmaan se että lääkäri tappoi meidän lapsen, on vaan meidän kokemus ja muiden silmissä pieni virhearviointi :( mutta joka tapauksessa viedään kyllä eteenpäin. Lääkärin sanaan pitäisi voida luottaa.
 
@huumis no todellakin pitäis pystyä luottamaan lääkäriin. Ja nämä on vielä sellasia asioita mitkä pitäis tupla, ellei triplavarmistaa ennen mitään hiton myrkkyjä. Mulla naistenklinikalla kysyttiin kyllä tosi tarkkaan keskenmenon yhteydessä kaikki päivät ja varmisteltiin ettei vois olla yhtään pienempi ja sen takia vaan ei näkynyt kuin pussi ilman alkiokaikua. Ehdotti vielä että voidaan varuiksi kyllä vielä yks ultra tehdä. (siihen mennessä oli ultrattu 2x yksityisellä plus sit toi nkl ultra). Eli kolmen viikon ajan tutkittiin ennen kun sit itse sanoin että ei tarvitse enempää, uskon keskenmenoon. Ei tod.siis kuulosta että kohdallasi olisi nyt ihan mennyt niin kuin pitäisi..
 
@huumis oon niin pahoillani, että oot joutunut käymään jotain näin kamalaa läpi :( jaksamista toipumiseen, en voi edes kuvitella, miltä teistä tuntuu ❤

@Paatuska on tossa kyllä aivan selkeä viiva, onnea ❤

Dpo8 ja ei vielä tiputteluja! Viime kuussa tiputteli tasasen epätasasesti menkkojen alkuun asti. Hätäsenä tein eilen negatiivisen raskaustestin. Toki jos todella pitkään tuijotan ja siristelen, nään siinä vitivalkosessa testissä viisi viivaa :LOL:
 

Yhteistyössä