Maahanmuuto ei ole ratkaisu talouden nostamiseen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Höpö höpö. Ja seli seli. Se sinun porvarihallituksesi tänne niitä mamuja otti. Piste. Ihan älytöntä syyttää nykyhallituysta tyyliin " ne olis ottanut enemmän" tai "Korona pelasti".

Ja minä en siis syytä edes sitä edellistä hallitusta. Silloin tilanne oli vaikea ja hallitsematon.

Juttu on se, että humanitäärisen maahanmuuton vaikeudet on tiedostettu. Persujen ansioksi laitan sen, ettö heidän takia muidenkin puolueiden täytyy pitää tässä tiukkaa linjaa. Tosin tuokin ansio kääntyy itseään vastaan siinä mielessä, että Suomessa rasismi ihan tyäperäisiä maahanmuuttajia kohtaan on lisääntynyt ja tullut avoimemmaksi. Vai kiistätkö tämän?

Ei se ole minun porvarihallitukseni.
Ja olen samaa mieltä siitä, että tekivät sikamaisen tempun. Sitä porukkaa ei olisi ollut tarvinnut ottaa rajan yli tänne. Se oli törkeää ja tarkoitus oli ainoastaan järjestää rahaa kavereiden taskuun.
Tosiasia on, että sama vaellus olisi jatkunut ilman koronaa ja sieltä olisi tullut toinen aalto ilman koronan toista aaltoa. Saamme siis olla kiitollisia koronalle.

En voi okein kiistää tai ottaa kantaa siihen, millaista rasismia työperäisiä maahanmuuttajia kohtaan tapahtuu. Minulla on tietoja vain omasta työ- ympärsitöstäni, jossa suuri osa on jostakin muualta kuin Suomesta, eikä rasismia esiinny millään tavalla. Ihan yleisesti olen sitä mieltä, että Suomalaiset ovat äärimmäisen vähän rasistisia ja ne, jotka ovat rasistisia, eivät ne sitä juurikaan näytä julkisesti.

Eli en ihan helposti usko Suomalaiseten harjoittamaa avointa rasismia.

• Tykkää
Reactions: Palstapesu
Tuo on Suomen kannalta oikeanlaista maahanmuuttoa ja mitä enemmän sen parempi. Vai mitä?

Näyttää olevan ennemminkin maastamuuttoa. Säästyy nuokin verorahat mitä vankeinhoitolaitos imaisisi.

Kukin ymmärtää, että meilläkin on omat pahnanpohjimmaiset. Se ei silti tee humanitäärisestä maahanmuutosta yhtään sen parempaa tai hyödyllisempää.
Siksi en oikein ymmärrä näitä kommentteja.

Toivottavasti kannustat myös omia lapsia suoraan matalapalkkatöihin

Vähän hassu kommentti. Ei ketään pidä kannustaa mihinkään tiettyyn työhön. Jokaisen pitää mennä niin pitkälle kuin rahkeet ja kiinnostus riittää. Jos se riittää matalapalkkatöihin joko kykyjen tai kiinnostuksen vuoksi, niin ei siinä mitään pahaa ole. Ainakin itse kunnioitan työtätekeviä, tekee ne mitä työtä tahansa. En arvota ihmisiä heidän tilipussiensa perusteella.
Omien lasteni suhteen olen ottanut linjan, että koulu hoidetaan niin hyvin kuin kyetään. Sen jälkeen he ovat omillaan ja voivat hakeutua ammattiin josta nauttivat. Oli se sitten puistotäti tai ydinfyysikko.

• Tykkää
Reactions: -roosaruusa-
Asia on helppo todentaa Kelan tilastoista: 74 % humanitaarisen maahanmuuton kautta tulleista elää tuilla.

Yhteistyössä