Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Deleted member 149094
M' muuten oivalsin, että ihan tossa vieressähän on se yksi alue, missä asuu niitä luomu-hippityyppejä, jotka eivät anna edes rokottaa lapsiaan. Se selittänee isomman perheseurueen maskittomuuden.
Luomusti levitellään viiruksia muille.. Luulin, et tommoset hipit olis niinkuin elämää rakastavia. Ei kai maskit ny kuulu mihkään nou-go juttuihin tos.......

• Tykkää
Reactions: Kais
Täällä taas -kuten myös kotikulmilla- on kaikilla vanhuksilla maskit. Keski-ikäiset miehet tuntuvat olevan niitö jotka viimeisenä moisiin suostuvat. Ni ja teinit.
Täällä näkee teineillä usein kuviollisia tai mustia maskeja, tuntuvat tehneen siitä vähän sellasen uuden fashionin ja mikä ettei, tärkeintä että käyttävät.

Juu. Se oli viherpippurimaksapasteijaa.

Pääruokana oli kookospossua ja riisiä, maistoin hieman possua lisäksi ja santsasin salaatti vielä. Ni ja jälkkärinä mustaherukkarahkaa, sekin maistui.
Kuulostaa hyvältä, alkaa tulla nälkä täälläkin!:p
*muistaa yhtäkkiä ettei ole syönyt ruokaa vielä tänään*

Kauhee kun rupeskin kurniin, muksuille tein pinaattilättyjä, tarvinnee itelle lämmittää eilinen kermakana+riisi mitä jäi:unsure:

• Vau!
Reactions: Kais
Kuulostaa hyvältä, alkaa tulla nälkä täälläkin!
*muistaa yhtäkkiä ettei ole syönyt ruokaa vielä tänään*

Kauhee kun rupeskin kurniin, muksuille tein pinaattilättyjä, tarvinnee itelle lämmittää eilinen kermakana+riisi mitä jäi
Tulin eilen töistä kotiin syömään edellispäivänä tehtyä perunaa ja maggakastiketta. No pääsin kotiin ja oli kauhia nälkä, mutta ylläriylläri, pottukattilassa oli jäljellä 1/2 peruna. No sitten vaan keittämään nuudelia...

Tulin eilen töistä kotiin syömään edellispäivänä tehtyä perunaa ja maggakastiketta. No pääsin kotiin ja oli kauhia nälkä, mutta ylläriylläri, pottukattilassa oli jäljellä 1/2 peruna. No sitten vaan keittämään nuudelia...
Mä olen ehken liian vanhanaikainen, mutta kyllä mun mielestä on kiva, että se joka kotona on ensimmäisenä (tai koko päivän), tekee ruoan niin, että siitä riittää hänelle joka tulee kotio myöhemmin...toki aina ei voi, jos on vaikka kipeenä.

Yhteistyössä