V
vierailija
Vieras
Eikös se ollut Pekka Haavistonkin osalta ok?Ai sun mielestä on ok tehdä virkarikoksia ja yllyttää ihmisiä toisia vastaan tekemään pahaa.
Tämä selvä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Eikös se ollut Pekka Haavistonkin osalta ok?Ai sun mielestä on ok tehdä virkarikoksia ja yllyttää ihmisiä toisia vastaan tekemään pahaa.
Tämä selvä.
Vasemmiston mielestä on.Ei Trumpia ole vielä tuomittu suuntaan tai toiseen.
Vasemmiston mielestä on.
Haaviston todettiin rikkoneen lakia, eikä syytettä edes nostettu. Trumpia vastaan on nostettu syyte, joten arvostan tätä lopputulosta enemmän, kun tuomio saadaan.
Linkki...Niin, tottakai. Tuo yksikin taisi luulla, että tuli jo tuomio.
Sitähän mä en kysynyt.
Navalny saatiin teknillisistä syistä vankeuteen, Trump teknillisestä syistä vapaaksi.Trump on Usan Navalnyi.
Ei kannata kysyä, jos on jo valmiiksi mielessä, millainen vastauksen pitää olla.
Ehkä ei kannata vastata jos ei ymmärrä mitä kysytään?
Noin yksinkertaisen kysymyksen ymmärtää kaikki. Ja kaikki tajuavat, että yrität estää keskustelua.
Ei, vaan koitan keskustella.
Eikös mielipiteiden jakaminen juurikin ole sitä?
Mä voin tietysti olettaa et virkamiehen siirto toisiin tehtäviin on sun mielestä vakavampi rikos kuin kuolemiin johtaneeseen mellakkaan yllyttäminen, mut en halua olettaa ja siksi kysyn.
Onko sinusta rikollista suosia sellaista maahanmuuttoa jonka seurauksena suomalaisia tapetaan, raizkataan ja joka rapauttaa hyvinvointivaltiomme rahoituspohjan?Mä voin tietysti olettaa et virkamiehen siirto toisiin tehtäviin on sun mielestä vakavampi rikos kuin kuolemiin johtaneeseen mellakkaan yllyttäminen, mut en halua olettaa ja siksi kysyn.
Mä vähän luulen, että sinä luulet että minä luulinLue ketju.
Algoman käsitys länsimaisesta oikeusvaltiosta...Jos Trump ei saa tuomioa se ei tarkoita, että hän on syytön.
Mites ne BLM-mellakat? Sitä parempaa väkivaltaa?Ei, vaan koitan keskustella.
Eikös mielipiteiden jakaminen juurikin ole sitä?
Mä voin tietysti olettaa et virkamiehen siirto toisiin tehtäviin on sun mielestä vakavampi rikos kuin kuolemiin johtaneeseen mellakkaan yllyttäminen, mut en halua olettaa ja siksi kysyn.
Haavistosta on todettu, että hän rikkoi lakia, kun hän siirsi virkamiehen toisiin tehtäviin, mutta syytekynnys ei ministerillä ylittynyt. Sen sijaan Trumpin oikeudenkäynti on kesken, mutta olet jo päättänyt, että hän on syyllinen yllyttämiseen. Odottaisit oikeudenkäynnin tuomiota.
Mites ne BLM-mellakat? Sitä parempaa väkivaltaa?
Tuomitsiko Suomen vastuullinen media BLM-mellakat?Mikään mellakka ei ole hyväksyttyä, eli edes BLM
( mun mielipide )
Paremminkin käsitys tuomitusta ja syyttömästä. Ei tuomittu ole välttämättä syyllinen eikä vapautettu syytön.Algoman käsitys länsimaisesta oikeusvaltiosta...
Tuomitsiko Suomen vastuullinen media BLM-mellakat?
Tuomitsiko Suomen vastuullinen media BLM-mellakat?
Mä vähän luulen, että sinä luulet että minä luulin