ForeverMulan riitautuu todella monen palstalaisen kanssa

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Emme me ole riidelleet, ainakaan minun mielestäni. Silloin, kun minä oikeasti riitelen IRL, on vastapuoli vaarassa menettää tärykalvonsa ja liata housunsa. Onneksi noin tapahtuu todella harvoin.
Sit jos mä suuttuisin sulle oikeasti, sä klaappisit vellejä housusta vielä seuraavana ja sitä seuraavana päivänä. :unsure:
 
No ei tos kuvassa tai kantajassa tai siinä, mitä se kuva välittää, ole mitään haukuttavaa oikeesti. Et joillain on ollu pieni elämä.
Vähän sellainen värikäs ja erottuva.
Oli kivaa ennen kun profiilissa oli kuvat. Niistä oppi huomaamaan helposti kuka kirjoitti, tosin kyllä tähän kuvattomuuteenkin on nyt jo tottunut. Onneksi sentään muuttivat rekkautuneiden nikit erivärisiksi.

Viimeisimmän palstamiutoksen jlk. oli melkoisesti puutteita!:eek:
 
Sit jos mä suuttuisin sulle oikeasti, sä klaappisit vellejä housusta vielä seuraavana ja sitä seuraavana päivänä. :unsure:
Mä en oikeasti osaa kuvitella sua raivottarena, ihan niinkun en oikein osaa ajatella m1es nikkiä räjäyttelemässä ihmisten tärykalvoja rikki.... :unsure:
Aattele mua ja m1estä oikeesti raivoamassa toisillemme. Huonot housussa molemmilla heti.
Hienoa Echo, että sinulla on itseluottamusta. Kuitenkin pidän äärimmäisen epätodennäköisenä, että housuni (tai mikään muukaan) olisi vaarassa. Olisi näet ensimmäinen kerta elämässäni, kun jäisin kakkoseksi. Mutta olisihan tuo varmaan kasvattava kokemus, noin teoriassa.

Jos hankkisit tämän etukäteen, voisit todistella tuttaville mitä olet kokenut ja miksi olet itkenyt.

 
  • Tykkää
Reactions: Echo
Vähän sellainen värikäs ja erottuva.
Oli kivaa ennen kun profiilissa oli kuvat. Niistä oppi huomaamaan helposti kuka kirjoitti, tosin kyllä tähän kuvattomuuteenkin on nyt jo tottunut. Onneksi sentään muuttivat rekkautuneiden nikit erivärisiksi.

Viimeisimmän palstamiutoksen jlk. oli melkoisesti puutteita!
Noita puutteita on edelleenkin, olemme vain oppineet niitä sietämään. Avatareja kaipaisin minäkin takaisin.
 
Musta kuulostaa siltä, et @m1es ja @Echo vois ottaa rinkikisan joku päivä.
Valitaan aihe ja erotuomari.

Muut saa seurata ja antaa pisteitä.
Kaikki sallitaan, mikä ei jää moden haaviin, ellei erotuomari ole tiukempi.
Tuollainen IRL-kohtaaminen olisi hauskempi. Vähän aikaa vänkättäisiin ja sitten yllättäen kaappaisin Echon syliin ja nuolaisisin hänen korvaansa - Echo pakenisi järkyttyneenä....
 
Musta kuulostaa siltä, et @m1es ja @Echo vois ottaa rinkikisan joku päivä.
Valitaan aihe ja erotuomari.

Muut saa seurata ja antaa pisteitä.

Kaikki sallitaan, mikä ei jää moden haaviin, ellei erotuomari ole tiukempi.
On olemassa helppo keino, jolloin mikään ei jää moden haaviin. En voi sitä julkisesti paljastaa, koska se tie saatetaan tukkia. Käytin sitä hieman aiemmin taas kerran.

Jos joku musta kokee haavin liian herkäksi ja rasittavaksi, voin antaa kyllä yksärillä vastauksen.
 
On olemassa helppo keino, jolloin mikään ei jää moden haaviin. En voi sitä julkisesti paljastaa, koska se tie saatetaan tukkia. Käytin sitä hieman aiemmin taas kerran.

Jos joku musta kokee haavin liian herkäksi ja rasittavaksi, voin antaa kyllä yksärillä vastauksen.
Joka kerta kun palstailee niin tuolle metodille on käyttöä!(y)
 

Yhteistyössä