No ei tos kuvassa tai kantajassa tai siinä, mitä se kuva välittää, ole mitään haukuttavaa oikeesti. Et joillain on ollu pieni elämä.Mulla oli tää kuva
Hurrrrrjan söpö!Siis tän.
Onko tässä pikkuroosa?Siis tän.
täällähän oli joku armoton vänkääjätrolli ja sanomisten vääristelijä joskus kk ennen äf ämmän rekkautumistaMitä se mielestänne kertoo ihmisestä?
Mä noin 35-vuotiaanaOnko tässä pikkuroosa?
Sit jos mä suuttuisin sulle oikeasti, sä klaappisit vellejä housusta vielä seuraavana ja sitä seuraavana päivänä.Emme me ole riidelleet, ainakaan minun mielestäni. Silloin, kun minä oikeasti riitelen IRL, on vastapuoli vaarassa menettää tärykalvonsa ja liata housunsa. Onneksi noin tapahtuu todella harvoin.
Mä en oikeasti osaa kuvitella sua raivottarena, ihan niinkun en oikein osaa ajatella m1es nikkiä räjäyttelemässä ihmisten tärykalvoja rikki....Sit jos mä suuttuisin sulle oikeasti, sä klaappisit vellejä housusta vielä seuraavana ja sitä seuraavana päivänä.
Vähän sellainen värikäs ja erottuva.No ei tos kuvassa tai kantajassa tai siinä, mitä se kuva välittää, ole mitään haukuttavaa oikeesti. Et joillain on ollu pieni elämä.
Kokeile välillä paracetamolia. Mä oon napsinu liikaa buranaa, siitä tulee pää ja maha kipeeksi.Ja nyt painun kyllä, finneineni, nukkumaan. Otsnpa vielä buranan pakotukseen. Ja Samarinia ku burana närästää. *pillerikierteessä*
Aattele mua ja m1estä oikeesti raivoamassa toisillemme. Pska haisis vaan kun housuun putoisMä en oikeasti osaa kuvitella sua raivottarena, ihan niinkun en oikein osaa ajatella m1es nikkiä räjäyttelemässä ihmisten tärykalvoja rikki....
Oon varmasti ymmärtänyt jotain joskus väärin, mut vietin joulua, enkä ollut palstalla. Olen käynyt satunnaisesti joskus puoli vuotta sitten.täällähän oli joku armoton vänkääjätrolli ja sanomisten vääristelijä joskus kk ennen äf ämmän rekkautumista
veikkaan että se on kyseessä oleva
Sit jos mä suuttuisin sulle oikeasti, sä klaappisit vellejä housusta vielä seuraavana ja sitä seuraavana päivänä.
Mä en oikeasti osaa kuvitella sua raivottarena, ihan niinkun en oikein osaa ajatella m1es nikkiä räjäyttelemässä ihmisten tärykalvoja rikki....
Hienoa Echo, että sinulla on itseluottamusta. Kuitenkin pidän äärimmäisen epätodennäköisenä, että housuni (tai mikään muukaan) olisi vaarassa. Olisi näet ensimmäinen kerta elämässäni, kun jäisin kakkoseksi. Mutta olisihan tuo varmaan kasvattava kokemus, noin teoriassa.Aattele mua ja m1estä oikeesti raivoamassa toisillemme. Huonot housussa molemmilla heti.
Noita puutteita on edelleenkin, olemme vain oppineet niitä sietämään. Avatareja kaipaisin minäkin takaisin.Vähän sellainen värikäs ja erottuva.
Oli kivaa ennen kun profiilissa oli kuvat. Niistä oppi huomaamaan helposti kuka kirjoitti, tosin kyllä tähän kuvattomuuteenkin on nyt jo tottunut. Onneksi sentään muuttivat rekkautuneiden nikit erivärisiksi.
Viimeisimmän palstamiutoksen jlk. oli melkoisesti puutteita!
Tuollainen IRL-kohtaaminen olisi hauskempi. Vähän aikaa vänkättäisiin ja sitten yllättäen kaappaisin Echon syliin ja nuolaisisin hänen korvaansa - Echo pakenisi järkyttyneenä....
On olemassa helppo keino, jolloin mikään ei jää moden haaviin. En voi sitä julkisesti paljastaa, koska se tie saatetaan tukkia. Käytin sitä hieman aiemmin taas kerran.
ottaisit siis vihdoinkin caccoseenAattele mua ja m1estä oikeesti raivoamassa toisillemme. Pska haisis vaan kun housuun putois
Tuollainen IRL-kohtaaminen olisi hauskempi. Vähän aikaa vänkättäisiin ja sitten yllättäen kaappaisin Echon syliin ja nuolaisisin hänen korvaansa - Echo pakenisi järkyttyneenä....
Mä noin 35-vuotiaana
Joka kerta kun palstailee niin tuolle metodille on käyttöä!On olemassa helppo keino, jolloin mikään ei jää moden haaviin. En voi sitä julkisesti paljastaa, koska se tie saatetaan tukkia. Käytin sitä hieman aiemmin taas kerran.
Jos joku musta kokee haavin liian herkäksi ja rasittavaksi, voin antaa kyllä yksärillä vastauksen.
Sinä voisit myydä lippuja ja poppareita. Tuloilla kustannettaisiin kohtaamisen jälkeisen illan yhteissauna ja juotavat.