Katsovat vaan valokuvasta, että kukahan tuo teini noissa juhlissa olikaanNii-i. Ja voitteko kuvitella. Tai siis naiset ainakin voivat...
Mulla on ollut huulen syrjässä varmaan vuodenpäivät talirauhanen joka on hieman pullistunut samaan tyyliin kuin mustapää. Sellainen viaton ja vaivaton, näkyy vain mulle itselleni koska muita ei ihon pikkuvirheet suuremmin kiinnosta.
Ni sitnyt ku oli ne isommat pippalot ja lähisuvun valokuvaaja oli raahannut sen suurimman kameransa matkaan ni eikö se helvetin mustapää ollut paisunut jättisuureksi mätäpääfinniksi niin etten ollut aamutohinoissa huomannut ja... Jooh, se on ikuistettu. Tarkasti.
joo, Alonso-Finn onkin vanhojen ukonkääpien fysiikkaaYoung & Freedman. Se olikin University Physics with modern physics.
Siksi tyypin nimi onkin Youngjoo, Alonso-Finn onkin vanhojen ukonkääpien fysiikkaa
onkohan fysiikan lait muuttuneet paljonkin sen jälkeen kun Marcelo Alonso ja Edward J. Finn kirjoittivat omat teoksensa vuonna 1967Siksi tyypin nimi onkin Young
Toi on niin tyypillistä tuuriaNii-i. Ja voitteko kuvitella. Tai siis naiset ainakin voivat...
Mulla on ollut huulen syrjässä varmaan vuodenpäivät talirauhanen joka on hieman pullistunut samaan tyyliin kuin mustapää. Sellainen viaton ja vaivaton, näkyy vain mulle itselleni koska muita ei ihon pikkuvirheet suuremmin kiinnosta.
Ni sitnyt ku oli ne isommat pippalot ja lähisuvun valokuvaaja oli raahannut sen suurimman kameransa matkaan ni eikö se helvetin mustapää ollut paisunut jättisuureksi mätäpääfinniksi niin etten ollut aamutohinoissa huomannut ja... Jooh, se on ikuistettu. Tarkasti.
Itseasiassa tuo Young on kupsahtanut 2013...onkohan fysiikan lait muuttuneet paljonkin sen jälkeen kun Marcelo Alonso ja Edward J. Finn kirjoittivat omat teoksensa vuonna 1967
Aika varma tieto, että fysiikan lait ovat olleet muuttumattomia alkuräjähdyksestä alkaenItseasiassa tuo Young on kupsahtanut 2013...
Eiköhän ne fysiikan lait ole pysyneet suhteellisen muuttumattomina 60-luvun jälkeen.
No juu, mutta löydetyt laitAika varma tieto, että fysiikan lait ovat olleet muuttumattomia alkuräjähdyksestä alkaen
Ensin oli keskipakoisvoima, kunnes ei ollut. Vai mikä se laki oli?No juu, mutta löydetyt lait
Ensin oli keskipakoisvoima, kunnes ei ollut. Vai mikä se laki oli?No juu, mutta löydetyt lait
Aivan ensiksi taisi olla kirkon lait - aurinko kiertää maata jne.Ensin oli keskipakoisvoima, kunnes ei ollut. Vai mikä se laki oli?
Olisitkin hiljaa. Nimittelet ja suutut herkästi.Juu, aika usein olen hiljaa.
Mut jätetään ny tää ketju rauhaan siitä, millanen mä oon. Kuitenkin kymmenessä jo ihan tarpeeksi.
Aivan ensiksi taisi olla kirkon lait - aurinko kiertää maata jne.Ensin oli keskipakoisvoima, kunnes ei ollut. Vai mikä se laki oli?
KeskipakovoimalakiEnsin oli keskipakoisvoima, kunnes ei ollut. Vai mikä se laki oli?
Tai siis laki on, mut itse tapahtuma puuttuukeskipakoisvoimaa tai siihen liittyvää kuviteltua lakia ei ole olemassakaan
Alkuräjähdys on todiste keskipakovoimalaista.keskipakoisvoimaa tai siihen liittyvää kuviteltua lakia ei ole olemassakaan
ei oleAlkuräjähdys on todiste keskipakovoimalaista.
Just se! Kvanttifysiikasta löytyy mielestäni nyt mielenkiintoisimmat jutut. BBC on tehnyt hienoja opetusvideoita.Keskipakovoimalaki
Aivan kuin Trumpin vaalivoitto.Tai siis laki on, mut itse tapahtuma puuttuu
Just se! Kvanttifysiikasta löytyy mielestäni nyt mielenkiintoisimmat jutut. BBC on tehnyt hienoja opetusvideoita.Keskipakovoimalaki