Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Nii-i. Ja voitteko kuvitella. Tai siis naiset ainakin voivat...

Mulla on ollut huulen syrjässä varmaan vuodenpäivät talirauhanen joka on hieman pullistunut samaan tyyliin kuin mustapää. Sellainen viaton ja vaivaton, näkyy vain mulle itselleni koska muita ei ihon pikkuvirheet suuremmin kiinnosta.

Ni sitnyt ku oli ne isommat pippalot ja lähisuvun valokuvaaja oli raahannut sen suurimman kameransa matkaan ni eikö se helvetin mustapää ollut paisunut jättisuureksi mätäpääfinniksi niin etten ollut aamutohinoissa huomannut ja... Jooh, se on ikuistettu. Tarkasti.
Katsovat vaan valokuvasta, että kukahan tuo teini noissa juhlissa olikaan :geek:

Nii-i. Ja voitteko kuvitella. Tai siis naiset ainakin voivat...

Mulla on ollut huulen syrjässä varmaan vuodenpäivät talirauhanen joka on hieman pullistunut samaan tyyliin kuin mustapää. Sellainen viaton ja vaivaton, näkyy vain mulle itselleni koska muita ei ihon pikkuvirheet suuremmin kiinnosta.

Ni sitnyt ku oli ne isommat pippalot ja lähisuvun valokuvaaja oli raahannut sen suurimman kameransa matkaan ni eikö se helvetin mustapää ollut paisunut jättisuureksi mätäpääfinniksi niin etten ollut aamutohinoissa huomannut ja... Jooh, se on ikuistettu. Tarkasti.
Toi on niin tyypillistä tuuria:cautious:

• Tykkää
Reactions: -roosaruusa-
Itseasiassa tuo Young on kupsahtanut 2013...

Eiköhän ne fysiikan lait ole pysyneet suhteellisen muuttumattomina 60-luvun jälkeen.
[/QUOTE]

Aika varma tieto, että fysiikan lait ovat olleet muuttumattomia alkuräjähdyksestä alkaen :geek:

• Tykkää
Reactions: KalaMies
Deleted member 149094
Ensin oli keskipakoisvoima, kunnes ei ollut. Vai mikä se laki oli?
Aivan ensiksi taisi olla kirkon lait - aurinko kiertää maata jne.
[/QUOTE]
Niijoo. Mut jos puhutaan modernimmasta fysiikasta.. Tai no. Onhan noi klassisimmat tulleet nyt uudestaan muotiin flattereiden kautta. Juutuupissa yks mies ihan oikeesti selittää niille fysiikkaa. Pisteet sille, kun jaksaa yrittää. (y)

Yhteistyössä