Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Se on ihme homma, miksi ei voi pyytää anteeksi syystä, että toinen loukkaantuu "turhasta". Ei mulla ole ikinä ollu ongelmaa sellaisen kanssa. Miks se on niin tunteita herättävä homma?
Voi olla ettei oo ees tarkoitettu loukata millään lailla. Jos toisesta tuntuu loukatulta vaikka syytä ei olisi,voin pyytää anteeksi. Joskus voi olla niinkin että ymmärtää täysin väärin toisen sanat.

@-roosaruusa- , @KalaMies , @ForeverMulan ja muut hauen mätkijät: tässä näppärä kalalajitesti.

10/10 kuten oletinkin.

Mä luulin sitä tokkoa mustaversioksi ja sit se pieni särkikala, vimpako se oli, meni tavalliseksi särjeksi. *nolo*

Deleted member 149094
Voi olla ettei oo ees tarkoitettu loukata millään lailla. Jos toisesta tuntuu loukatulta vaikka syytä ei olisi,voin pyytää anteeksi. Joskus voi olla niinkin että ymmärtää täysin väärin toisen sanat.
Huh, mul kävi vasta niin, et puhuin jotain ja tajusin samalla, et sen voi käsittää väärin, yritin korjata ja sit se menikin vielä pahemmaksi!
Oli semmoinen olo, etten osannu muuta kuin puistella päätä ittelle ja nipistää suun kiinni.

• Tykkää
Reactions: Kais
Vai miten olis, jos ei osaa puhua asioista loukkaamatta, niin olis sit hiljaa.
Tai jos ei oo hiljaa, niin ei loukkaannu siitä, et toinen loukkaantuu.
Pahimpia loukkaantujia noi toisten loukkaantumisista kitisijät tuntuu olevan.
Mun mielestä!!
Multa meni nyt vähän ohi tämä järkeily - ei saa luokata muttei saa loukkaantua jos toiset loukkaantuu. Jos puhuttais vain nyt siitä säästä :geek:

• Rakkaus
Reactions: -roosaruusa-
Mikäli ei halua loukata, niin ei kannata puhua uskonnosta, rahasta, ulkonäöstä, politiikasta, seksistä yms. Täytyy vain puhua säästä.
Liekö sekään enää kohta hyvä aihe koska ilmastonmuutos....
Täällä on ollut sellanen noin -7astetta, eikä juuri tuullut.
Ihan mahtava luistelukeli! Jalkapohjat kyllä tuli pitkästä aikaa vähän kipeäksi.

• Tykkää
Reactions: KalaMies
Se on ihme homma, miksi ei voi pyytää anteeksi syystä, että toinen loukkaantuu "turhasta". Ei mulla ole ikinä ollu ongelmaa sellaisen kanssa. Miks se on niin tunteita herättävä homma?
Mä selostan aina pointtini jos huomaan että joku ottaa nokkiinsa, ja jollei toinen siitä tajua ettei ollut mitään loukkaantumisen aihetta ja on edelleen loukkaantunut niin saa olla. Mutta jos heitän vaikka jonkun pahemman vitsin mistä huomaan että joku ottaa nokkiinsa niin pahoittelen kyllä enkä käy aihetta tai yritä vitsailla enää saman ihmisen kanssa.
Mä oon mustan huumorin ja sarkasmin ystävä ja kaikki ei osaa suhtautua asioihin ihan yhtä huumorilla kuin minä ja lähimmät tuttavani.

Nii-i. Ja voitteko kuvitella. Tai siis naiset ainakin voivat...

Mulla on ollut huulen syrjässä varmaan vuodenpäivät talirauhanen joka on hieman pullistunut samaan tyyliin kuin mustapää. Sellainen viaton ja vaivaton, näkyy vain mulle itselleni koska muita ei ihon pikkuvirheet suuremmin kiinnosta.

Ni sitnyt ku oli ne isommat pippalot ja lähisuvun valokuvaaja oli raahannut sen suurimman kameransa matkaan ni eikö se helvetin mustapää ollut paisunut jättisuureksi mätäpääfinniksi niin etten ollut aamutohinoissa huomannut ja... Jooh, se on ikuistettu. Tarkasti.

Yhteistyössä