Mua saa tytötellä, otan sen melkeinpä kohteliaisuutena....no en aina, riippuu tilanteestaMut en oo tyttö.
Mua saa tytötellä, otan sen melkeinpä kohteliaisuutena....no en aina, riippuu tilanteestaMut en oo tyttö.
Yksinään ryyppääminen on alkoholismin merkkiVoihan niitä pitkiä vedellä kotonakin.
Oma seura paras seura ja parhaat musiikit
Ois pitänyt käyttää sanaa 'henkilö'. Aivan kuten Mekko tuolla jo totesikinMua saa tytötellä, otan sen melkeinpä kohteliaisuutena....no en aina, riippuu tilanteesta
Ainakin jos sen tekee aina salassa ja sitten pitkin seiniä kävellessä vielä väittää olevansa ihan pää selvänä*muistelee lapsuuden jouluja jostain syystä*Yksinään ryyppääminen on alkoholismin merkki
Mä en oikein tykkää. Aina joku tytötellyt. Sellasetkii jotka ei oo paljo mua vanhempi.Mua saa tytötellä, otan sen melkeinpä kohteliaisuutena....no en aina, riippuu tilanteesta
Eiku nainen.Ois pitänyt käyttää sanaa 'henkilö'. Aivan kuten Mekko tuolla jo totesikin
Tai persoonaOis pitänyt käyttää sanaa 'henkilö'. Aivan kuten Mekko tuolla jo totesikin
Joo liika on aina liikaa, mutta silleen joskus se ei haittaaMä en oikein tykkää. Aina joku tytötellyt. Sellasetkii jotka ei oo paljo mua vanhempi.
Mutta joillakin voi olla monta persoonaa. Tästä syystä henkilö on parempiTai persoona
No nainenMut en oo tyttö.
Ois pitänyt käyttää sanaa 'henkilö'. Aivan kuten Mekko tuolla jo totesikin
Eiku nainen.
@ForeverMulan kutsunee teitä kuitenkin tyttösiksi ja poikasiksi.Tai persoona
Mulla riippuu vähän henkilöstä ja tilanteesta. Jos joku vanha mummo tai pappa sanoo tytöksi mua,niin ok juttu,mutta jos vaikka pomo tai työtoveri sanois tai vaan vähän vanhempi,niin ei sitten kiva.Mä en oikein tykkää. Aina joku tytötellyt. Sellasetkii jotka ei oo paljo mua vanhempi.
Jos tyttöjä ja poikia ei käytettäisi halventavassa mielessä, koko homma ei olisi ongelma. Kyl mä ymmärrän, et kismittää, jos sukupuolta voi käyttää haukkumasanana.@ForeverMulan kutsunee teitä kuitenkin tyttösiksi ja poikasiksi.
Painoin vastausnappia, niin nyt on pakko taas kirjottaa jotain, et toi lainaus lähtee tosta kentästä veks... Huoh.Mulla riippuu vähän henkilöstä ja tilanteesta. Jos joku vanha mummo tai pappa sanoo tytöksi mua,niin ok juttu,mutta j
On hyvä sarja.Hyvää sunnuntaita allihuuppa!
Netflixissä nimisarja Epäuskottava - suosittelen!
Alku oli inha (en tykkää katsella väkivaltaa ja ahdistusta) mutta nyt kun etsivätyö lähti käyntiin niin sarja pitää hyvin otteessaan!
Tositapahtumiin perustuva ja hyvät näyttelijät!!!
Jatkan taas kyttäämistä.
Jatkuvasti ryyppääminen on alkoholismin merkki riippumatta siitä missä ryyppääYksinään ryyppääminen on alkoholismin merkki
Laskeskelin tässä just päissäni, et mun alkoholinkulutus on varmaan noussut jonkun 800prosenttia, kun muutin Suomesta.Jatkuvasti ryyppääminen on alkoholismin merkki riippumatta siitä missä ryyppää
Jos palataan siihen elokuvasta virinneeseen keskusteluun:Jos tyttöjä ja poikia ei käytettäisi halventavassa mielessä, koko homma ei olisi ongelma. Kyl mä ymmärrän, et kismittää, jos sukupuolta voi käyttää haukkumasanana.
Tai ikää tai seksuaalista aktiivitasoa.. Vai miten sen silloin muotoilit, että olen keski-ikäinen, joka pitää nuoria uhkana...
Jos palataan viel siihen keffaan, niin kai kaks päivää vanhaa ihmistä saa sanoo tytöksi pitämättä sitä uhkana?
En mä usko, että sitä pidettäisiin halventavana, jos sitä ei niin käytettäisi.Jos palataan siihen elokuvasta virinneeseen keskusteluun:
- Voit aivan vapaasti kutsua ihmisiä tytöiksi ja pojiksi tai jopa tyttösiksi ja poikasiksi. Minua tuo ei häiritse, eikä sen pitäisi häiritä muitakaan, mutta kommentissani siis kritisoin "tiedostavien naispiirien" tapaa kategorisesti pitää tyttö-sanan käyttöä halventavana.
- Mitä tahansa ilmaisuja voidaan käyttää toisen arvosteluun. Voimme sanoa "olet ihanan näköinen" niin että kohde saattaa loukkaantua. Siksi on typerää yrittää kieltää sanoja tai sanontoja.
- Nykyisin loukkaannutaan kovin helposti ja koetaan "haukkumiseksi" milloin mitäkin. Siitä seuraa cancel-kulttuurin tapaisia sanavapaudelle tuhoisiaa seurauksia.
- Ääneen ajatteluni, jossa totesin epäileväni sinua keski-ikäiseksi, ei ollut tarkoitettu loukkaukseksi, määrittelin vain sinua sanavalintojesi kautta. Onko sinun mielestäsi keski-ikänen ihminen joku hylkiö?
- Keski-ikäisten naisten suhtautuminen nuorempiin, parhaassa synnytysiässä oleviin, on biologinen tosiasia, joka vaikuttaa heidän käyttäytymiseensä.
- Onko Echon minun seksuaaliseen aktiivisuuteeni kohdistama arvostelu mielestäsi loukkaavaa?
Sananvapaudella on merkitustä nimenomaan silloin, kun sanat koetaan loukkaaviksi tai maailmankuvaa uhkaaviksi. Eivät ne sanat, joista kuulija on samaa mieltä, tarvitse mitään suojaa.En mä usko, että sitä pidettäisiin halventavana, jos sitä ei niin käytettäisi.
En pidä erikoisen validina sananvapauden vetämistä keskusteluun, jossa puhutaan halveksunnasta tai ivaamisesta. Se on sekä sivistymätöntä, että se ei kuulu sananvapauteen. (Elikkäs vaputeen liittyy aina se vastuu)
Vaikka nykyisin loukkaannuttaisiin liian helposti, ei se ole puoluste sille, että loukkaamista pitäisi saada harjoittaa.
Sanoit, että olen keski-ikäinen, joka pitää naisia uhkana. Kaksiosainen juttu, ja toi biologia on sun aivopieru.. Tässä otan sivuaskeleen suosiolla ja annan sun posmottaa naisten ajatuksista ihan yksinäs.
En tiedä noita juuria, miksi naljailetet toistenne seksuaalisuudesta. Jos mietit, voiko käytöksesi olla loukkaavaa, se todennäköisesti sitä on.
Sinä et ole ihminen joka voi puhua ivaamisesta ja halveksumisesta.En mä usko, että sitä pidettäisiin halventavana, jos sitä ei niin käytettäisi.
En pidä erikoisen validina sananvapauden vetämistä keskusteluun, jossa puhutaan halveksunnasta tai ivaamisesta. Se on sekä sivistymätöntä, että se ei kuulu sananvapauteen. (Elikkäs vaputeen liittyy aina se vastuu)
Vaikka nykyisin loukkaannuttaisiin liian helposti, ei se ole puoluste sille, että loukkaamista pitäisi saada harjoittaa.
Sanoit, että olen keski-ikäinen, joka pitää naisia uhkana. Kaksiosainen juttu, ja toi biologia on sun aivopieru.. Tässä otan sivuaskeleen suosiolla ja annan sun posmottaa naisten ajatuksista ihan yksinäs.
En tiedä noita juuria, miksi naljailetet toistenne seksuaalisuudesta. Jos mietit, voiko käytöksesi olla loukkaavaa, se todennäköisesti sitä on.