vierailija
Mietin vaan kun lapset on jo vähän isompia niin viitsiikö? En pidä housuista varsinkaan sisällä.
Alushoususillaan siis. apSiis kalsareillaan?
Miksei ois? Mä tosin suosin mieluummin jonkinsortin kotipöksyjä joiden alla en pidä kalsareita.
Stringeissä vai tavallisissa?Alushoususillaan siis. ap
Juuri noin. En ymmärrä, miksi Suomea yritetään hivuttaa henkisesti USAn Keskilänneksi?Rasteroi perseesi kuten Amerikkalaisissa tv jutuissa on tapana.
Voisit muutenkin harjoittaa parempaa Usa kulttuuria, rasteroida alastomuuden, mutta näyttää tappamisen kaikissa erilaisissa muodoissaan myös lapsille.
Kyseessä 16, 13 ja 9-vuotiaat. apriippuu kyllä lasten iästä
Tyttöjä vai poikia?Kyseessä 16, 13 ja 9-vuotiaat. ap
Poikia kaikki kolme. apTyttöjä vai poikia?
Ja millaisia pikkareita olet ajatellut käyttää?Poikia kaikki kolme. ap
ringejäJa millaisia pikkareita olet ajatellut käyttää?
Kai ne on jo tuossa iässä tottunut?Kyseessä 16, 13 ja 9-vuotiaat. ap
No siis ihan normaaleja naisten alushousuja. En omista stringejä jos sitä mietit. apJa millaisia pikkareita olet ajatellut käyttää?
Jätetään sitten pilailut sikseen. Minä käyttäisin mielummin jotain hametta.No siis ihan normaaleja naisten alushousuja. En omista stringejä jos sitä mietit. ap
On minulla pitkähköjä paitoja jotka ehkä menevät jotenkuten hameesta sekä pari mekkoa (melkein polveen asti), mutta tekeekö se paljon eroa. Ilman housujahan minä silti olen. apJätetään sitten pilailut sikseen. Minä käyttäisin mielummin jotain hametta.
En ole nyt varma mutta tarpeeksi lämmintä minulle apPaljon teillä on sisällä lämmintä kun tarkenet?