Toimii
Rätti Väsynyt
Hyvää huomenta,sulle on eroottisissa tarinoissa saunailta juttu. Ei tosin tarina.
Rätti Väsynyt
Hyvää huomenta,sulle on eroottisissa tarinoissa saunailta juttu. Ei tosin tarina.
Juu, about joskus neljän aikaan ei enää kuulunut mitään kun vessassa kävin. Mut pitkälle kahden jälkeen möykkäsivät, en tiiä milloin varsinaisesti hiljeni kun nukahdin jossain välissäVaikeniko ne mölyapinat jo?
Bilettikö vai tappeliko ne?Juu, about joskus neljän aikaan ei enää kuulunut mitään kun vessassa kävin. Mut pitkälle kahden jälkeen möykkäsivät, en tiiä milloin varsinaisesti hiljeni kun nukahdin jossain välissä
Harmi että miehellä on yövuorot, muuten vois laittaa vähän siivous musiikkia ja antaa lasten leikkiä eteisessä noilla muutamalla järkyn kovaäänisella räksyttävällä koiralelulla ja riekkua kerrankin elämänsä kyllyydestä
Biletti. Sellasta kovaäänisten kännisten henkilöiden keskustelua ja naurua, musiikkia ei ihme kyllä kuulunut, aika paljon lössiä tais olla että sellaisen kilpamölinän saa aikaiseksi.Bilettikö vai tappeliko ne?
Toi on raivostuttavaa. Mun mies unohtaa aina aamuvuorojen jälkeen laittaa herätyksen pois ja se huutaa sitten aina puoli viis, useimmiten vielä jossain olohuoneen pöydällä... Eikä se itse edes herää siihen silloin....Sanoisko huomenet. Oon heräilly 5 pätkässä, kun muksun herätyskello herätti vahingossa kouluaamun mukaan eli 7.20. Sit miehen kännykkä rallatteli.
Oisit menny ja laskenu väkimäärän, jos ois ollu 11 nii oisit hajottanu porukan.Biletti. Sellasta kovaäänisten kännisten henkilöiden keskustelua ja naurua, musiikkia ei ihme kyllä kuulunut, aika paljon lössiä tais olla että sellaisen kilpamölinän saa aikaiseksi.
Yleensä kännisten ongelma on musiikki jonka yli huudetaan mutta nää osas mekastaa ilmankin.
Ja kolinaa kuulu aika paljon et siellä on varmaan on polvet ja varpaat mustelmilla....
Mä vartoon seuraavaan viikon loppuun niin mies saa hajottaa porukan, kirjaimellisestiOisit menny ja laskenu väkimäärän, jos ois ollu 11 nii oisit hajottanu porukan.
Hyvän näköstä! Mut mikä ripellus tuo on tuo klo 5:ssä?
Tai kaikki muut kaipasi paitsi sinäMulle tulee Popedasta mieleen 80-luvun asetelma.
Dingo oli supersuosittu, perinteinen tyttöjen itkettäjäbändi ja kilpaili aikuisempaan makuun vetoavan Eppu Normaalin kanssa, mutta Popeda oli semmonen hikinen, junttimainen kolmas pyörä jota kukaan ei kaivannu.
Eijei. Muistan ku Popedaa sääliteltiin.Tai kaikki muut kaipasi paitsi sinä
Ja sitten katsotaan että kukas näistä on parhaiten pintansa pitänyt tähän päivään? Eppuja ei käy moittiminen, ne on hyvät ja kestää aikaa. Dingossa on puolensa mutta enempi se herättää naureskelua kuin fanitusta tänä pänä.Eijei. Muistan ku Popedaa sääliteltiin.
Porukka oli tiukasti jakaantunut joko Dingo-tai Eppu-faneihin, mut Popedan kuulijat....hmm ehkä parikymppiset bensalenkkarit?
Ja se niiden typerä torvisoitanta....
No, nyt oon haukkunu liikaa. Soorii...
Popeda on kova. Lihaa ja perunaa!Eijei. Muistan ku Popedaa sääliteltiin.
Porukka oli tiukasti jakaantunut joko Dingo-tai Eppu-faneihin, mut Popedan kuulijat....hmm ehkä parikymppiset bensalenkkarit?
Ja se niiden typerä torvisoitanta....
No, nyt oon haukkunu liikaa. Soorii...
Sun makuaisti onkin kehittyneempi. Ei pelkkä liha ja peruna riitäMä voin hyvin laittaa Dingon tai Even levyn soimaan pidemmällä automatkalla.
Popedaa en kuuntele levyllistäkään!
Meillä kotona kuunneltiin ihan kaikkea, pikkusisko tykkäs ihan pienenä pirparana Dingostakin (muutamasta biisistä tykkäsin minäkin ja saatoin kuunnella niitä muilta salaa)....mä kuuntelin enemmän Mötley Crueta, ac/dc:tä, Bon Jovia, Popedaa, Eppuja, UDOa, DIOa, Rainbowta...samanlainen musiikkimaku pyöri kaveriporukassa muillakin. 1 tyttö oli niin kova Dingofani tosin, että leikkasi seinälleen peukalonpään kokoiset Neumannin kuvatkin.Porukka oli tiukasti jakaantunut joko Dingo-tai Eppu-faneihin
Mä en ole ikinä kuunnellut mitään musiikkia. Vain ja ainoastaan automatkoilla radiota...Meillä kotona kuunneltiin ihan kaikkea, pikkusisko tykkäs ihan pienenä pirparana Dingostakin (muutamasta biisistä tykkäsin minäkin ja saatoin kuunnella niitä muilta salaa)....mä kuuntelin enemmän Mötley Crueta, ac/dc:tä, Bon Jovia, Popedaa, Eppuja, UDOa, DIOa, Rainbowta...samanlainen musiikkimaku pyöri kaveriporukassa muillakin. 1 tyttö oli niin kova Dingofani tosin, että leikkasi seinälleen peukalonpään kokoiset Neumannin kuvatkin.