Iltaa, liian hiljaista ja rauhallista kotona kun haukku on pari päivää hoidossa. Muutama pitkä päivä paikoissa mihin ei saa kaveria mukaan otettua.
Huomenna pariksi päiväksi keskisuomeen.
Kyllä muut nyt taitaa keskustella aidoista eikä mistään perwoilutuotteistaNo mutta eihän niitä kaalimadon tuotteita maistella ennen ostamista
Ei oo kiva tunne, kun lemmikki joutuu hoitopaikkaan ja itte joutuu olemaan kotona yksin..tiedän tunteen*tietää tunteen*Iltaa, liian hiljaista ja rauhallista kotona kun haukku on pari päivää hoidossa. Muutama pitkä päivä paikoissa mihin ei saa kaveria mukaan otettua.
No mä en enää oikein tiedä mistä me puhutaan, noutopöydän vai jonkun liikkeen tuotteista? Syötävistä, käytettävistä vai koristeista?Kyllä muut nyt taitaa keskustella aidoista eikä mistään perwoilutuotteista
Ei huolta. Olen sun palstaedunvalvojaNo mä en enää oikein tiedä mistä me puhutaan, noutopöydän vai jonkun liikkeen tuotteista? Syötävistä, käytettävistä vai koristeista?
Tänksit siitäEi huolta. Olen sun palstaedunvalvoja
No nyt sit tarttisin pankkitunnukset ja alastonkuvan. En pysty muuten täydellisesti hoitamaan (käsi)hommiani ja ostoksiasiTänksit siitä
Siitä unet mistä puute.Näin viime yönä unta kikkeleistä rivissä. Oli eri mallisia ja kokoisia, yksistä roikkui tosi hassut kivekset, toisessa oli pienet ja kiinteät. Osa oli niinkuin laudan päällä siinä rivissä..
Huone oli pieni ja hämärä, valaistus oli niinkuin saunassa, johon aurinko paistoi pikku ikkunasta. Osassa kikkeleistä saattoi olla keho mukana.
Kuka tahtoo tulkita?
Veikkaan nymfoa...Siitä unet mistä puute.
Tai miehet on sulle vain kikkeleitä joissa osassa tulee myös keho mukana
Oletko jonkun asteinen feministi?
Ok. Meinaa taas lähteä mopo keulimaan. Täytyy rauhoittua...
Määkin nippaan*nippaa ruusan kanssa**nippaa*
Olen vähän häkeltynyt nyt...Määkin nippaan*nippaa ruusan kanssa*
Ehkä kalatsu vähän maisteleekinNo mutta eihän niitä kaalimadon tuotteita maistella ennen ostamista
Tunnet olosi vangiksi ja haet turvaa lapsuuden maisemista?Minä taas näin unta, että mut huumattiin ja vietiin johonkin isoon kellariin vangiksi, pääsin sieltä pitkän ajan jälkeen pakoon ja se hirviö jahtaili minuu ympäri kylää missä lapsuuden ja alkunuoruuden kasvoin.
Saisko tulkkauksen pliis?
PS: Sun uni viittaa siihen, että nyt heti kaalimatoon ostoksille!
Olen vähän häkeltynyt nyt...
Meidän palstatohtori tietääVeikkaan nymfoa...
Mullei ikinä ole ollu kikkeleitä rivissä, joten sellaisen puute on valtava!Siitä unet mistä puute.
Tai miehet on sulle vain kikkeleitä joissa osassa tulee myös keho mukana
Oletko jonkun asteinen feministi?
No mä aloin miettimään, että sun nippaus vois olla aika jämäkkä ku oot tottunu fyysisiin hommiin. Ellun nippailusta en nyt niinkään oo huolissaniMut ei keuli enää.
Mä voin lähteä.Heti, kun koronapelko loppuu niin Algoma lähtee lämpimiin maihin.
Olisko kukaan palstaladyistä halukas lähtemään mukaan?
En ihan koko aikaaVeikkaan nymfoa...
Oon ollu hänen kisällinä.Meidän palstatohtori tietää
Sattui ihan kiitettävästi, kun kokeilin peukalonvarteen Tulee varmasti mustelmakin.No mä aloin miettimään, että sun nippaus vois olla aika jämäkkä ku oot tottunu fyysisiin hommiin. Ellun nippailusta en nyt niinkään oo huolissani
En oo saanut tarpeekseni.Niinkö? Luulen, että ” mekko” on saanut minusta tarpeekseen.
Enkä aio houkutella ketään, tarjoan vain tilaisuuden.