Voisko palstan mustat myöntää olleensa väärässä Trumpin suhteen

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Hienoa sakkia nuo Trumpin kannattajat, vai mitä Lispetti ja Ellu ja mitä teitä nyt on?

@Palstapesu listalle

Eihän nuo harhaiset ja aivopestyt reppanat varmaan vieläkään myönnä mitään väärää tapahtuneen :(
 
vierailija
@Palstapesu listalle

Eihän nuo harhaiset ja aivopestyt reppanat varmaan vieläkään myönnä mitään väärää tapahtuneen
Noinhan se aivepesu menee. Tässä on hyvä esimerkki siitä, että demokraattisessa maassa voi itse aivopeseytyä kun sukeltaa tarpeeksi syvälle salaliittojen ja kritiikittömän ajattelun maailmaan. Ja sitten sitä vielä kuvittelee, että on itse se joka ajattelee omilla aivoillaan.

Omalla tavallaan tässä ketjussa esiintyvä Trympin tukijoiden ajattelumalla on sitä samaa. Toki siitä ei ikinä juupas-eipäs väittelyllä mihinkään pääse. Toinen osapuoli kun ajattelee, ettö "mä oon se itse ajatteleva. Media on rikki ja nuo ovat lampaita".

Suht. harmitonta se toki tässä ketjussa on silti. Mutta se vaan on niin, ettö kun 1000 tai 10 000 ihmistä sukeltaa tuollaiseen vaihtoehtotodellisuuteen, niin sieltä alkaa sitten löytä niiltä joilla naksahtaa.

Tähän toki Trumoin tukijat sanovat, että "niinmutku vihervassarit sitä ja tätä". Mutta Trumpoin tukijoiden taustalla oli teoriassa maailman suurin auktoriteetti. USA:n presidentti. Kun tuossa asemassa oleva laukoo 4 vuotta mitä sattuu ja aktiivisesti kylvää epäuskoa demokratiaan, niin tulos on se mitä on.
 
Oho, ketju hävisi, niin laitan vastauksen tänne.

Tässä kiteytyy hyvin se, että perimmäinen syy on vastustaa kaikin keinoin Trumpia, teki hän mitä hyvänsä. Tästä seuraa aika huvittavia tilanteita, kun vastustajat eivät enää muista, mitä olivat aikaisemmin kritisoineet.
Silloinhan se lentomatkailun rajoittaminen oli kaukaa viisas päätös, yleisesti ottaen ei tiedostettu pandemian vaarallisuutta.

Miksi ihme hän nyt tekee noin tyhmän päätöksen, ei ole kylläkään osannut hoitaa pandemiaa muutenkaan kovin hyvin. Vaikuttaa pettyneen häviäjän uhmakkaalta kostolta :cautious:
Onneksi se päätös on yhtä tyhjän kanssa!
 
Oho, ketju hävisi, niin laitan vastauksen tänne.


Silloinhan se lentomatkailun rajoittaminen oli kaukaa viisas päätös, yleisesti ottaen ei tiedostettu pandemian vaarallisuutta.

Miksi ihme hän nyt tekee noin tyhmän päätöksen, ei ole kylläkään osannut hoitaa pandemiaa muutenkaan kovin hyvin. Vaikuttaa pettyneen häviäjän uhmakkaalta kostolta
Onneksi se päätös on yhtä tyhjän kanssa!
Biden pystyy kumoamaan päätöksen heti huomenna.
 
  • Tykkää
Reactions: Latimeria
vierailija
Tällaisen vaarallisen valheellisen median juttuja täällä on eräskin L ja E levittäneet.

"
NY Times: Fox News sotki nuoren miehen murhan salaliittoteorioihin ja maksoi oikeusjutun sovittelusta miljoonia, kanava halusi salata ratkaisun yli presidentinvaalien
Murhatun miehen vanhemmat kävivät kahden vuoden ajan oikeustaistoa Foxia vastaan, koska kanava oli heidän mielestään levittänyt perättömiä juoruja heidän pojastaan. Sovinto asiassa saavutettiin lokakuussa, mutta Fox halusi pitää sen salassa vaalien yli.

Salaliittoteoreetikot uskoivat, että Richin kuolema oli keino peitellä sähköpostivuodon jälkiä. Foxin juontajat Sean Hannity ja Lou Dobbs tekivät teoriaa tunnetuksi valtavirran yleisölle.

Poliisin mukaan tästä tai Richin yhteyksistä sähköpostit vuotaneeseen Wikileaksiin ei ole näyttöä, vaan Richin kuolemassa oli mahdollisesti kyse pieleen menneestä ryöstöstä.
Fox News julkaisi vuonna 2017 viikko uutisen julkaisun jälkeen lyhyen lausunnon, jonka mukaan Seth Richiä koskeva ”artikkeli ei alun perin käynyt läpi korkealaatuista toimituksellista tarkistusprosessia”, jota kanava edellyttää. Myöhemmässä tarkastelussa ”artikkeli ei vastannut standardeja”, minkä seurauksena se poistettiin.

Lausunnossa ei kuitenkaan kerrottu, mikä artikkelissa oli vialla, eikä siinä esitetty minkäänlaista anteeksipyyntöä.

Vaikka Fox jäi kiinni perättömistä väitteistä miltei heti, Sean Hannity jatkoi niiden levittämistä vielä viikon, kunnes Sethin veli Aaron Rich lähetti sähköpostia juontajalle ja tämän tuottajalle. Anteeksipyyntöä ei kuitenkaan koskaan kuulunut.
”Hän ei koskaan tullut pyytämään minulta anteeksi, että pilasi perheeni elämän ja mainosti jotain, mikä ei perustu mihinkään”, Aaron Rich sanoo The New York Timesille."

 
vierailija
hävetkäääääää
@Palstapesu @Lispetti @Elena777 @Echo

Trumpia pönkittänyt Mitch McConnell: presidentti lietsoi kongressiin hyökkääjiä
Väkijoukolle oli ”syötetty valheita”.

Yhdysvalloissa senaatin väistyvä enemmistöjohtaja ja presidentti Donald Trumpin vankkana liittolaisena tunnettu Mitch McConnell syyttää nyt presidenttiä avoimesti tämän osallisuudesta kongressirakennukseen tehtyyn hyökkäykseen.
McConnellin mukaan Trump provosoi mellakoitsijoita, jotka tunkeutuivat kongressin rakennukseen loppiaisena 6. tammikuuta. McConnellin mukaan väkijoukolle oli ”syötetty valheita”.
Trumpin kannattajat hyökkäsivät kongressirakennukseen pian sen jälkeen, kun Trump oli pitänyt heille puheen, jossa toisti perättömiä väitteitään demokraattien Joe Bidenin vilpillisestä vaalivoitosta.

 
vierailija
No Lissu on ite levitellyt valheita vuosikausia tällä palstalla, voisin kuvitella että muuallakin netissä. Sitä en sitten tiedä, uskooko itse noihin juttuihin. Ohittaa yleensä sellaiset viestit joissa hänen perättömät väitteet on todistetaan potaskaksi. Mutta sitten siirtyy vaan uudelleen samanlaisen paskan suoltamiseen. No en tiedä miten elää oikeessa maailmassa. Jotkut netissä sekoilee, mutta on suht. ok normimaailmassa. Olen taipuvainen ja toiveikas uskomaan, että tällä palstalla suurin osa ei toteuta ajattelumaailmaansa oikeassa maailmassa ihan samalla intensiteetillä.
 
vierailija
No Lissu on ite levitellyt valheita vuosikausia tällä palstalla, voisin kuvitella että muuallakin netissä. Sitä en sitten tiedä, uskooko itse noihin juttuihin. Ohittaa yleensä sellaiset viestit joissa hänen perättömät väitteet on todistetaan potaskaksi. Mutta sitten siirtyy vaan uudelleen samanlaisen paskan suoltamiseen. No en tiedä miten elää oikeessa maailmassa. Jotkut netissä sekoilee, mutta on suht. ok normimaailmassa. Olen taipuvainen ja toiveikas uskomaan, että tällä palstalla suurin osa ei toteuta ajattelumaailmaansa oikeassa maailmassa ihan samalla intensiteetillä.
sole levitelly muutako lompsaasa, ennen näitä vaaleja se on puhunu silkkaa totta
 
vierailija
sole levitelly muutako lompsaasa, ennen näitä vaaleja se on puhunu silkkaa totta
Jaa-a, hieman epäselväksi jäi tämän viestin sanoma. Jätän tuon lompsan levittelyn omaan arvoonsa, omapahan on asiansa.

Mutta tuosta totuudenpuhumisesta olen vähän toista mieltä. Aika paljon kaikkea MV-linkkiä heitellyt kyllä. Samotaanko nyt, että tarkastamattomia juttuja, mut ei nyt suoraan valehtelua.
 
vierailija
No Lissu on ite levitellyt valheita vuosikausia tällä palstalla, voisin kuvitella että muuallakin netissä. Sitä en sitten tiedä, uskooko itse noihin juttuihin. Ohittaa yleensä sellaiset viestit joissa hänen perättömät väitteet on todistetaan potaskaksi. Mutta sitten siirtyy vaan uudelleen samanlaisen paskan suoltamiseen. No en tiedä miten elää oikeessa maailmassa. Jotkut netissä sekoilee, mutta on suht. ok normimaailmassa. Olen taipuvainen ja toiveikas uskomaan, että tällä palstalla suurin osa ei toteuta ajattelumaailmaansa oikeassa maailmassa ihan samalla intensiteetillä.
Niinpä
 
don on luuuu-seri :D
IS Yhdysvallat pidättää henkeään jännityksestä ja pääkaupungin turvatoimet ovat huipussaan ennen presidentinvallan vaihtoa.

Yhtä asiaa ei kuitenkaan tarvitse jännittää. Sitä, kuinka väistyvä presidentti käyttäytyy tilaisuudessa. Donald Trump ei näet kykene osallistumaan Joe Bidenin virkaanastujaisseremoniaan.

  • Artikkelin videolla Ilta-Sanomien Yhdysvaltain kirjeenvaihtaja Mikko Marttinen kommentoi Donald Trumpin poissaoloa virkaanastujaisista.
Kukaan hänen edeltäjänsä ei ole toiminut näin 152 vuoteen.

:LOL:
 
vierailija
IS Yhdysvallat pidättää henkeään jännityksestä ja pääkaupungin turvatoimet ovat huipussaan ennen presidentinvallan vaihtoa.

Yhtä asiaa ei kuitenkaan tarvitse jännittää. Sitä, kuinka väistyvä presidentti käyttäytyy tilaisuudessa. Donald Trump ei näet kykene osallistumaan Joe Bidenin virkaanastujaisseremoniaan.

  • Artikkelin videolla Ilta-Sanomien Yhdysvaltain kirjeenvaihtaja Mikko Marttinen kommentoi Donald Trumpin poissaoloa virkaanastujaisista.
Kukaan hänen edeltäjänsä ei ole toiminut näin 152 vuoteen.
Tämä on Lissun mielestä varmaan hienoa, kun kato ukko on tehnyt oman päänsä mukaan..
 

Yhteistyössä