Mutku se ei ole mahdollista.Janet Jackson sai lapsen viiskybäsenä
Mutku se ei ole mahdollista.Janet Jackson sai lapsen viiskybäsenä
On se. Olet neljännellä kuullaMutku se ei ole mahdollista.
Ja Kaija Stormbom 54-vuotiaana.Janet Jackson sai lapsen viiskybäsenä
Ja mites nyt suu pannaan kun piti olla pieni ja siro.Tai sit nyky-inuiitit näyttää tältä. Tavallisen herttaisia ja nättejä. Tuo oikeenpuoleinen on vähän kohtalokkaamman näkönen, voi olla kolakkaa seuraa...
Mut on sterilisoitu muutama vuosi sitten.On se. Olet neljännellä kuulla
Onnea. Raamatullinen ihme!Mut on sterilisoitu muutama vuosi sitten.
eli se on koronaaMut on sterilisoitu muutama vuosi sitten.
Ja nyt olis sitten oiva hetki aloittaa?Muistaakseni täällä ei ole koskaan puhuttu minun tisseistäni?
Kannattaisi mennä Sudaniin (maailman köyhimpiä maita), jos pieniä ja siroja naisia etsii...Ja mites nyt suu pannaan kun piti olla pieni ja siro.
”More Than Half Of Chinese Adults Overweight As Obesity Becomes Latest Health Crisis”
ZeroHedge
ZeroHedge - On a long enough timeline, the survival rate for everyone drops to zerowww.zerohedge.com
sulla on paremmat, puhutaan mieluummin niistäJa nyt olis sitten oiva hetki aloittaa?
Kuva kertois enemmän kuin tuhat sanaasulla on paremmat, puhutaan mieluummin niistä
Ei oo tarpeeks valkonen nahka, eikä silmätkään oo vinossa, eli ei varmanakaan kelpaa!Kannattaisi mennä Sudaniin (maailman köyhimpiä maita), jos pieniä ja siroja naisia etsii...
Jos molemmat pitäis silmät kiinni niin ongelma ois ratkaistuEi oo tarpeeks valkonen nahka, eikä silmätkään oo vinossa, eli ei varmanakaan kelpaa!
Ruutis saa kertoo mut ei jakaa.Kuva kertois enemmän kuin tuhat sanaa
Ei hän tietenkää jaa. Se pistää vaan talteen tuonne Rättiksen jaettuun kansioonRuutis saa kertoo mut ei jakaa.
Meillon jokaisella (vanhoilla palstalaisilla) sellanen kansio.Ei hän tietenkää jaa. Se pistää vaan talteen tuonne Rättiksen jaettuun kansioon
Eli olen jälleen ollut väärässä paikassa väärään aikaan väärien tyyppien seurassa...Meillon jokaisella (vanhoilla palstalaisilla) sellanen kansio.
Täällä heitettiin aikoinaan heti kuvat pöytään niin ei tarvinut arpoa millaiset vehkeet täällä kirjoittelijoilla oikeen on.
ei mulla mitään kansioo oo, luotan siihen että yyveellä tulee säännölliset päivitykset jos tilanne muuttuuMeillon jokaisella (vanhoilla palstalaisilla) sellanen kansio.
Täällä heitettiin aikoinaan heti kuvat pöytään niin ei tarvinut arpoa millaiset vehkeet täällä kirjoittelijoilla oikeen on.
Eli kuva kerran vuodessa ja sit teet kymmenen vuoden time elapsen?ei mulla mitään kansioo oo, luotan siihen että yyveellä tulee säännölliset päivitykset jos tilanne muuttuu
Niijja hyvä muisti on yhtä hyvä kuin toimiva runkkupankki.ei mulla mitään kansioo oo, luotan siihen että yyveellä tulee säännölliset päivitykset jos tilanne muuttuu
Tissit navassa ja sillee.Eli kuva kerran vuodessa ja sit teet kymmenen vuoden time elapsen?
Mikäs sen parempaa kuin oma muisti ja mielikuvitusNiijja hyvä muisti on yhtä hyvä kuin toimiva runkkupankki.
wanha mitään elapseja ossaa tehäEli kuva kerran vuodessa ja sit teet kymmenen vuoden time elapsen?
Tissit navassa ja sillee.