Elämä on yllätyksellistä. Kiehtova näky voi kohdata yllättäen roska-astialla.Voi hitsi roskia ja bioastiaa viedessä, unohin ettei mulla ollut ohuen paidan alla rintsikoita ja takki auki. Kivasti sitä törrötti nännit.
Elämä on yllätyksellistä. Kiehtova näky voi kohdata yllättäen roska-astialla.Voi hitsi roskia ja bioastiaa viedessä, unohin ettei mulla ollut ohuen paidan alla rintsikoita ja takki auki. Kivasti sitä törrötti nännit.
Eikö jo melkein sovittu, että sinä jäät nukkumaan ja minä kullittelen makuni mukaisia?Äläpäs kullittele mua...
taidat olla rasisti-natsi?Eiks tota sika-m1estä saa millään pois täältä!? D:
Tai sit nyky-inuiitit näyttää tältä. Tavallisen herttaisia ja nättejä. Tuo oikeenpuoleinen on vähän kohtalokkaamman näkönen, voi olla kolakkaa seuraa...Eikö jo melkein sovittu, että sinä jäät nukkumaan ja minä kullittelen makuni mukaisia?
Iltaa
Minulla on hieman lämpöö...
Toisessa on inuiittia ja toisessa lämpöä.Iltaa
Minulla on hieman lämpöö...
Panadolia vaan tyrkyttivät, joten ostin apteekista buranaa...sitruunaa täytyy huomenna ostaa lohta varten.Nyt kaikki sallitut tulehduskipulääkkeet kehiin ja c-vitamiinipitoista hedelmää kanssa. Saat syödä vaiks viisi sitruunaa putkeen.
Mitäs sussa on?Toisessa on inuiittia ja toisessa lämpöä.
No, paranemisia!
Just alkaneet menkat ja alakulo.Panadolia vaan tyrkyttivät, joten ostin apteekista buranaa...sitruunaa täytyy huomenna ostaa lohta varten.
Mitäs sussa on?
Possupoliisithan on punkkareiden termi!taidat olla rasisti-natsi?
mähän olen wanha punkkariPossupoliisithan on punkkareiden termi!
mulla olis...Tekee niin mieli siitintä.
Eli sä oot tiine!Miussa ei mitään. Menkat unohti tulla.
epäilen samaaEli sä oot tiine!
Ootko isäehdokas?epäilen samaa
Se ei ole mahdollista. Ei ole ollut muutamaan vuoteen. Olen 50 ja vaihdevuodet kolkuttaa oven takana. Viime vuonna menkat ei tullu muutamana kuukautena.Eli sä oot tiine!
Joo, hää on oikeesti mun puoliso.Ootko isäehdokas?
Janet Jackson sai lapsen viiskybäsenäSe ei ole mahdollista. Ei ole ollut muutamaan vuoteen. Olen 50 ja vaihdevuodet kolkuttaa oven takana. Viime vuonna menkat ei tullu muutamana kuukautena.
suatan olla tai suattaa olla että en oleOotko isäehdokas?