Alakoma alakais, jos sais Elenan pyörän päälle koristeeksino empä tiiä että alakasinko
Alakoma alakais, jos sais Elenan pyörän päälle koristeeksino empä tiiä että alakasinko
Ok, toivottavasti voit paremmin jo kuin eilen/ aamulla.Pikku operaatio no worries
Alkaisit tottakai, saisit hirveesti suosiota isotissisten brunettejen seurassa ja he perustais sun kunniaksi oman tissiliivijengin
Saanks mie kyssyy, että ookko iästä, etelästä, lännestä tai pohjosesta lapista?no empä tiiä että alakasinko
Muuten kyllä mutta juilii alavatsassa voimakkaasti ja vatsa ollut löysällä tänään.Ok, toivottavasti voit paremmin jo kuin eilen/ aamulla.
ainahan sitä kysyä saa mutta en halua vastata julkisestiSaanks mie kyssyy, että ookko iästä, etelästä, lännestä tai pohjosesta lapista?
Ruutikselle riittää tämä isotissi brunette.Pikku operaatio no worries
Alkaisit tottakai, saisit hirveesti suosiota isotissisten brunettejen seurassa ja he perustais sun kunniaksi oman tissiliivijengin
HalausMuuten kyllä mutta juilii alavatsassa voimakkaasti ja vatsa ollut löysällä tänään.
Krutin brotherhood-kämpälle pyrkii jo tiukkailmeistä jengimorsianta....rap-musiikki raikaa.no empä tiiä että alakasinko
Eli sulla on 2 vaatimusta matkakumppanille:Sinä siis sopisit minun matkakumppanikseni - mutta vain lämpötilavaatimusten suhteen. Tai toisaalta - ehkä sinusta viilessä merituulessa heräisi piilevä nymfomaani...
Ei kovin montaa täällä ole, jotka jaksaa puhua @m1es m1ehen tisseistä, et tällä hetkellä oot ainoo, joka pitää keskustelua yllä?Mä näköjään osaan hyydyttää keskustelun ku keskustelun...
Sano, ettei sulla ollu ruohosipulia, pliis, sano!Poju toi isälle puoli tusinaa kuhafileitä.
Paistoin ne voissa ja keitin perunoita vedessä ja söin osan kokkauksistani.
Jalo poika isällä.
Ei täällä ruohosipulit kasva tähän aikaan vuodestaSano, ettei sulla ollu ruohosipulia, pliis, sano!
Hui! No eiköhän joku kirjottele kohta iltalehteen nykynaisten säädyttömästä pukeutumisesta talvikeleillä! Susta saattaa hyvin tulla julkkis!Voi hitsi roskia ja bioastiaa viedessä, unohin ettei mulla ollut ohuen paidan alla rintsikoita ja takki auki. Kivasti sitä törrötti nännit.
No yks kesä joku mustalaismummo papatti,että kyllä nykynaiset pukeutuu julkisesti puolialasti, laita vaatetta päällesi. Oli mulla toppi ja hame päälläHui! No eiköhän joku kirjottele kohta iltalehteen nykynaisten säädyttömästä pukeutumisesta talvikeleillä! Susta saattaa hyvin tulla julkkis!
Voi hitsi roskia ja bioastiaa viedessä, unohin ettei mulla ollut ohuen paidan alla rintsikoita ja takki auki. Kivasti sitä törrötti nännit.
Ei oo kuvaaKuva?
Muistaakseni täällä ei ole koskaan puhuttu minun tisseistäni?Ei kovin montaa täällä ole, jotka jaksaa puhua @m1es m1ehen tisseistä, et tällä hetkellä oot ainoo, joka pitää keskustelua yllä?
Mitä itte sanoisin... Niit on kaks. .. Eiköhän se siinä sitten.. No osallistuinpas ainaskin.
Päinvastoin, Echo-kulta. Tuo Grönlanti-kommentti oli hauska.Mä näköjään osaan hyydyttää keskustelun ku keskustelun...
Äläpäs kullittele mua...Päinvastoin, Echo-kulta. Tuo Grönlanti-kommentti oli hauska.Pitää vain välillä tehdä muutakin.
Asiantilan voisimme korjata heti! Laita kuva, niin päästään pöliseen! Voit laittaa myös valmiin kuvan, mikä on lähinnä, jos ujostuttaa!Muistaakseni täällä ei ole koskaan puhuttu minun tisseistäni?