Mulla on siis ollut aiemminkin beetasalpaajia, ja aikamoinen liuta muitakin estolääkkeitä jo pari vuotta käytössä. Ennen raskautta oli Aimovig (biologinen lääke), botox-pistot ja epilepsialääke. Niillä kohtaukset pysyi jokseenkin hanskassa. Pahimmillaan ennen estolääkkeitä mulla oli migreeniä sellaiset 28 päivää kuukaudessa, estolääkkeillä saatiin kohtaukset vähentymään sellaiseen 5-10 päivään.Äh, kirjotin vielä vahingossa vastauksena jollekin tän viestini.
Mulla edellisestä raskaudesta migreeni hoidettiin vaan tipalla. Mistään beetasalpaajasta en ole edes kuullut migreeninhoidossa.
Tsemppiä meille kaikille! Eikös tän kohta pitäisi alkaa oikeasti jo helpottaankin? Mulla rv 11 vielä menossa, kohta vaihtuu.
Mitä sulla on kohtauslääkkeinä? Mulla on toistaiseksi sumatriptaani-nenäsumute toiminut vielä ihan hyvin kohtauksiin, tosin lähes joka päivä oon nyt joutunut ottamaan yhden lääkkeen.
Ja mulla tosiaan migreeni kroonistui vasta tokan lapsen syntymän jälkeen. Edelliset raskaudet on menneet ihanasti ilman migreeniä.