Täällä 21,4 astetta sillä kylmemmällä puolella.
Pärjääkö ne teidän karvapäät hangessa vaik vaik tulisi kuinka kylmä? Vai tulevatko suojaan? Vai ovatko kasassa niinko koirat?
Täällä 21,4 astetta sillä kylmemmällä puolella.
Kykllä pärjäävät kunhan on kuivaa alla. Jostakin olen kuullut, että tuollainen parikymmentä pakkasastetta olisi niille lähes optimi talvilämpö. Kunhan on tosiaan kuivaa alla, rehut sulilla ja vesi hiukan nollaa lämpimämpää. Poikimisjutut ja imetys tietysti ovat hiukan riskitekijöitä, vasikoilta tuppaa korvat jäätymään ja emoilla on vedinpaleltumien riski.Pärjääkö ne teidän karvapäät hangessa vaik vaik tulisi kuinka kylmä? Vai tulevatko suojaan? Vai ovatko kasassa niinko koirat?
Jå, vi skulle jaga och kyssa varandra...oj oj, nej nej!Vad ska vi leka?
Paljonko teillä noita löytyy?Kykllä pärjäävät kunhan on kuivaa alla. Jostakin olen kuullut, että tuollainen parikymmentä pakkasastetta olisi niille lähes optimi talvilämpö. Kunhan on tosiaan kuivaa alla, rehut sulilla ja vesi hiukan nollaa lämpimämpää. Poikimisjutut ja imetys tietysti ovat hiukan riskitekijöitä, vasikoilta tuppaa korvat jäätymään ja emoilla on vedinpaleltumien riski.
Porkkanasosekeitto ja sämpylää, jauhelihapihvejä sipulikeittoaineksista.
Keitto oli hyvää. Mies kommentoi iloisesti "tulee ihan koulun kotitaloustunnit mieleen"!
Voisko joku nostaa tämän vuotisen punnitus-ketjun, en löydä ku vanhoja
mä yritin etsiä sitä vaan tuloksetta.
Hyi, tää Epstein-dokkari vitosella on kamala.
"Se" mummu?Älä katso, älä katso! Katso ennemmin niitä videoita missä se mummu istuu ja kuorii ja lehmät tassuttelevat vuorella ja kanat kaakattavat.
mä yritin etsiä sitä vaan tuloksetta.
Sinne.Pitäisköhän raahautua tonne pihalle makuualustan kanssa, kaivaa sopiva kolo hankeen ja kokeilla miten toi Carinthia makuupussi toimii näillä keleillä?
No en hitossa!
Sinne.
Pistät sieltä viestiä.
kyllä voisin vähäsen tätä kiusata.Nyt @kaikkipalstaäijät!
Virossa on nätti hallitustunnustelija, haluisitteko että tunnustelisi teitäkin?
Kaja Kallas reformipuolueesta.
Sori @m1es, liian vanha sulle, ryppyjä.
Ei oo mun makuun. Kuivan näköinen käpy enkä tykkää blondeista.Nyt @kaikkipalstaäijät!
Virossa on nätti hallitustunnustelija, haluisitteko että tunnustelisi teitäkin?
Kaja Kallas reformipuolueesta.
Sori @m1es, liian vanha sulle, ryppyjä.
Täytyy sanoa että on kaunis naispoliitikko.kyllä voisin vähäsen tätä kiusata.