JooHuolisit Algoman kuitenkin, niinkä?
No enpä kyllä edes miettinyt tätä ennen kuin mainitsit...Eipä sekään ma mu tienny että lanseerasi kokonaisen termin.
Se oli joku oikeudenkäynti n.3 vuotta sitten jostain karvakädestä joka oli itseohjautuvasti rakastellu jonku suomalaisen naisen kanssa. Liikoja lupia ei ollu kyselly.No enpä kyllä edes miettinyt tätä ennen kuin mainitsit...
Kyllä nyt muistan. Sieltähän se termi varmaan takaraivosta kumpusi. Täytyy editoida tuo aiempi viesti... Muistan, että uimahallin wc:ssä pienen pojan raiskannut olisi selitellyt myös tekoaan tällä termillä. Sairasta, sanon minä.Se oli joku oikeudenkäynti n.3 vuotta sitten jostain karvakädestä joka oli itseohjautuvasti rakastellu jonku suomalaisen naisen kanssa. Liikoja lupia ei ollu kyselly.
Mies selitti syyksi seksuaalisen hätätilan.
Täällä paistaa arska... Lunta tännekin haluttaisiinTäällä ripsii välillä hieman lunta. Muttei alkuunkaan tarpeeksi, että saisi kasveille ja kivijalalla suojaksi.
Jees, voidaan varmaan vaihtaa aihetta
Missä se lumisade viipyy?
EnEn ole meteorologi, mutta oletko käynyt Royal fusionista sapuskaa tai syömässä paikan päällä?
Minä luotan vain Juha Föriin.Täällä pitäisi tulla vasta illalla lunta, mutta ei sitä tule, niin, että voisi sanoa, että sataa edes, parempi, jos ei sataisi, tiistaina enempi luvassa, toivottavasti Pekka oli väärässä, Hän on meteorologi
onk Juhalla oma föri ja seilaako sekin Turun ja Åbon väliä?Minä luotan vain Juhan Föriin.
Juhan nimi lausutaan turkulaisittain föriksionk Juhalla oma föri ja seilaako sekin Turun ja Åbon väliä?
Juha Föriksi...Juhan nimi lausutaan turkulaisittain föriksi
Pellillínen suolaista piirakkaa uunissa.
Missä mamma italiana?
Italiassa? Minä haluaisin Rieputarallaa.Missä mamma italiana?
se oli hupasa eukkoItaliassa? Minä haluaisin Rieputarallaa.
Ei hänestäkään kaikki tykänneet.se oli hupasa eukko