Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Huomenta! Olipa ihana tulla kotiin iltavuorosta 22.30 kun kaikki paikat oli siistinä ja lapset nukkumassa
....Or not......

Lapset hereillä, yliväsyneenä "kun ne halus nähdä sut niin mä ajattelin että voivat valvoa, kun sä varmaan haluat laittaa ne nukkuunkin"...
Siitä sitten kun hädin tuskin saat riisuuduttua ja kuuntelet pääpyörällä yliväsynyttä papatusta ja sylittelet väsynyttä kaulaan ripustautunutta ipanaista, vihdoin pääset olohuoneeseen, huomaat että toisella mukelolla on palapeliprojekti kesken "isi lupas että saan tehdä tän loppuun" ok....menee vielä tovi....

Menet kaulariipuksesi kanssa keittiöön keittämään kahvit ja tadaa! Siinä on koko komeus!
Lautasellinen kebsua, pizzalaatikko, kebsulaatikko, lautaset TAAS päällekkäin litsattuna makaronilaatikon jämät välissä ja päällä kuivuneena, maitolaseja, vesilaseja, jugurttikulhoja, maitotölkkejä, talouspaperitolloja, colatölkkejä, vichypulloja.....

Laitat kahvin keittyyn ja suuri suunnitelma laittaa heti muksut nukkumaan ja sitten kahville. Oletuksena että iltapesut on tehty, no eipä ollut kun "mä ajattelin että sä haluat tehdä ne."
On se hyvä että mulla on ajattelevainen mies
Ja koska yliväsyneet eivät mene ihan ajatuksen voimalla nukkuun, pääsin juomaan kahvini sitten kun keitin oli jo kivasti napsauttanut itsensä pois päältä.

Mutta ei se mitään, kylmä palanut kahvi kaunistaa ja mun mies ajattelee mua kaikissa tekemisissään, tai tekemättä jättämisissään....
Toivottavasti oli vain tämä kerta!
*emppishalit*❤
 
  • Rakkaus
Reactions: Ellimaar
Kannatti illalla käydä kaupassa,oli päivällä/illalla paikanpäällä tehtyjä ihania susheja 60% alennuksella. Kahdeksaan asti illalla tekevät susheja ja vähän yli 20.00 laittavat loput myymättä jääneet sushit rasioihin ja alenuksella. :p Konnichiwan sushit on herkkuja.
 
Huomenta! Olipa ihana tulla kotiin iltavuorosta 22.30 kun kaikki paikat oli siistinä ja lapset nukkumassa:love:
....Or not......

Lapset hereillä, yliväsyneenä "kun ne halus nähdä sut niin mä ajattelin että voivat valvoa, kun sä varmaan haluat laittaa ne nukkuunkin"...:unsure:
Siitä sitten kun hädin tuskin saat riisuuduttua ja kuuntelet pääpyörällä yliväsynyttä papatusta ja sylittelet väsynyttä kaulaan ripustautunutta ipanaista, vihdoin pääset olohuoneeseen, huomaat että toisella mukelolla on palapeliprojekti kesken "isi lupas että saan tehdä tän loppuun" ok....menee vielä tovi....:)

Menet kaulariipuksesi kanssa keittiöön keittämään kahvit ja tadaa! Siinä on koko komeus!:love:
Lautasellinen kebsua, pizzalaatikko, kebsulaatikko, lautaset TAAS päällekkäin litsattuna makaronilaatikon jämät välissä ja päällä kuivuneena, maitolaseja, vesilaseja, jugurttikulhoja, maitotölkkejä, talouspaperitolloja, colatölkkejä, vichypulloja.....:cautious:

Laitat kahvin keittyyn ja suuri suunnitelma laittaa heti muksut nukkumaan ja sitten kahville. Oletuksena että iltapesut on tehty, no eipä ollut kun "mä ajattelin että sä haluat tehdä ne.":cautious:
On se hyvä että mulla on ajattelevainen mies:rolleyes:
Ja koska yliväsyneet eivät mene ihan ajatuksen voimalla nukkuun, pääsin juomaan kahvini sitten kun keitin oli jo kivasti napsauttanut itsensä pois päältä.

Mutta ei se mitään, kylmä palanut kahvi kaunistaa ja mun mies ajattelee mua kaikissa tekemisissään, tai tekemättä jättämisissään....:cautious:
Teet seuraavan kerran miehelle sen töistä tullessa "mä aattelin säästää tään imuroinnin sulle, kun sä varmaan halusit sen tehdä." :giggle:
 
Oootteko muuten huomanneet, että jonkun muun tekemät (siiskotona, ei kaupan valmisversiot) voileivät maistuvat aina paremmilta kuin itetehdyt?

Miksei kukaan enää tarjoa voikkareita kahvin kanssa niinko mummola-aikaan?
Mä tarjoan. Kun meille pöllähtää miehen tuttuja 15 min.varoitusajalla niin kaapit on tyhjät yleensä vierasvaroista. Mut ovat olleet hyviä leipiä, ei kuivakoita.
 
  • Tykkää
Reactions: -roosaruusa-
Mistä tuli mieleen et täällä pitäis imuroida:unsure:
Keksikääs äkkiä joku hyvä päivällisruoka?:)
Pitäs lähtee kohta kauppaan...
Aamupäivällä syötiin (lapset söi)
makaronilaatikkoa joten pasta on poissuljettu...:unsure:

Viikkailen vielä eka pyykit tuosta...
 
Kattelin uutta Kotoisa-ohjelmaa, missä laittoivat yhden pihan kuntoon.
Voi itku minkä menivät tekemään! Lähtötilanne oli kauniin puutalon piha, jossa oli omenapuuta ja vähän lehtomaista fiilistä, ainut että oli päässyt vähän puskittumaan ja nurmikko leikkaamatta.

No mitä ne suunnittelijat teki? Teki liian rakennetun pihan. Kaunis tammi ja omenapuu sai lähteä, ja tilalle tuli iso terassi. Sit jotain kliinistä istutusta ja pötikkäkalustetta. Vielä kun on kartiokuusta reunoilla niin ääääää....
Menivät pilaamaan kunnon mummolan puutarha-fiiliksen!
 
Mistä tuli mieleen et täällä pitäis imuroida
Keksikääs äkkiä joku hyvä päivällisruoka?
Pitäs lähtee kohta kauppaan...
Aamupäivällä syötiin (lapset söi)
makaronilaatikkoa joten pasta on poissuljettu...

Viikkailen vielä eka pyykit tuosta...
Broilerikeitto,liha-kasvispata,pizza,jotain jauhelihasta?
 
Mut mä siis ymmärrän, jos joku ei ehdi/jaksa/pysty tehdä puutarhahommia, ja tarttee tiili-, betoni-, kivi tai terassikatetun pihan. Puisella terassilla on ihana tassutella paljain varpain.

Mut mä en kato nykyään enää Huvilaa ja Huussia, koska ne maalaa kaiken hirren valkoiseksi (onneksi eivät enää käytä tähtityynyjä), ja pihan tunkee täyteen jotain mainstream-pötikkäkalustetta.
 
Mut mä siis ymmärrän, jos joku ei ehdi/jaksa/pysty tehdä puutarhahommia, ja tarttee tiili-, betoni-, kivi tai terassikatetun pihan. Puisella terassilla on ihana tassutella paljain varpain.

Mut mä en kato nykyään enää Huvilaa ja Huussia, koska ne maalaa kaiken hirren valkoiseksi (onneksi eivät enää käytä tähtityynyjä), ja pihan tunkee täyteen jotain mainstream-pötikkäkalustetta.
Juu, ne on hirviän tehdyn näköisiä.
Itse rakastan ihan perus luonnonmukaista tai sitten Englantilaista/Italialaista puutarhatyyppiä!❤
 
  • Tykkää
  • Rakkaus
Reactions: Echo ja Elena777
Hirveen levoton olo ollut koko päivän, heräsin siihen aamulla ja edelleen jatkuu.
Herätessä tntui jo ettei mikään asento ole hyvä ja kaikki oli aivan väärin, niin tyynyt peitot kuin koko peti. Johtuneeko sitten siitä etten osaa oikein nukkua täällä hyvin, vieläkään ja kroppa on yliväsynyt. :unsure:
 
Nyt pimpit suhisemaan ja Musta kuningatar tulille.
Voi hiivatti kun löytyis yhtä hyviä sarjoja netliksistä lisää. Saa suositella!❤
 
  • Haha
Reactions: Elena777
Hirveen levoton olo ollut koko päivän, heräsin siihen aamulla ja edelleen jatkuu.
Herätessä tntui jo ettei mikään asento ole hyvä ja kaikki oli aivan väärin, niin tyynyt peitot kuin koko peti. Johtuneeko sitten siitä etten osaa oikein nukkua täällä hyvin, vieläkään ja kroppa on yliväsynyt.
Saattaa ottaa aikansatosiaan kun uus koti. Jospa se siitä rauhottuu - toivotaan.❤
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja Elena777
Hirveen levoton olo ollut koko päivän, heräsin siihen aamulla ja edelleen jatkuu.
Herätessä tntui jo ettei mikään asento ole hyvä ja kaikki oli aivan väärin, niin tyynyt peitot kuin koko peti. Johtuneeko sitten siitä etten osaa oikein nukkua täällä hyvin, vieläkään ja kroppa on yliväsynyt. :unsure:
Se voi olla siinä kun oot vasta muuttanut sinne.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Hirveen levoton olo ollut koko päivän, heräsin siihen aamulla ja edelleen jatkuu.
Herätessä tntui jo ettei mikään asento ole hyvä ja kaikki oli aivan väärin, niin tyynyt peitot kuin koko peti. Johtuneeko sitten siitä etten osaa oikein nukkua täällä hyvin, vieläkään ja kroppa on yliväsynyt.
Joo,uusi koti ja outo paikka ensialkuun
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777

Yhteistyössä