Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Ostin pitkästä aikaa Reissumies chilikanan. Ja voi elämä mikä pettymys.



Ylempi leipäsiivu kuiva, alemmalla oli sitä tavaraa keskellä semmonen klöntti ja reunoilla ei mitään. Pekoni-kana on ihana yhdistelmä yleensä, mut nyt ois kaivannu jotain raikasta salaattia tms.

Kaipa tuo säilyis jonkun hikisen reissuäijän repussa monta päivää....:cautious:
 
Ostin pitkästä aikaa Reissumies chilikanan. Ja voi elämä mikä pettymys.


Ylempi leipäsiivu kuiva, alemmalla oli sitä tavaraa keskellä semmonen klöntti ja reunoilla ei mitään. Pekoni-kana on ihana yhdistelmä yleensä, mut nyt ois kaivannu jotain raikasta salaattia tms.

Kaipa tuo säilyis jonkun hikisen reissuäijän repussa monta päivää....

Juu, ku ei sekään haluaisi sitä syödä :D


*se joka pakkaa aina vain herkkuruokia evääksi*
 
Ostin pitkästä aikaa Reissumies chilikanan. Ja voi elämä mikä pettymys.



Ylempi leipäsiivu kuiva, alemmalla oli sitä tavaraa keskellä semmonen klöntti ja reunoilla ei mitään. Pekoni-kana on ihana yhdistelmä yleensä, mut nyt ois kaivannu jotain raikasta salaattia tms.

Kaipa tuo säilyis jonkun hikisen reissuäijän repussa monta päivää....
Noi on kyllä iso iso iso pettymys :(
Samanlainen kokemus,kuiva leipä ja täytettä keskellä pikku läntti (n)
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
Kotitöitä tänään tehty ja vähän väsyttää,ku malttais iisisti tehä vaan on se vaikee tajuta omia voimavaroja,sitä vaan tekee ja touhuaa.

Sun pitää säätää kelloon tai johkin hälytys itsellesi. Jokaisen tunnin touhuamisen jälkeen on pakollinen palstailupuolituntinen. Tai päikkäritovi. Tai leffa-löhötys.
 
Sun pitää säätää kelloon tai johkin hälytys itsellesi. Jokaisen tunnin touhuamisen jälkeen on pakollinen palstailupuolituntinen. Tai päikkäritovi. Tai leffa-löhötys.
Joo,niin pitäisi,töissä sama juttu,sitä vaan tekee ja tekee, tauot,vaikka ees parin minuutin istuminen unohtuu. Sitten huomaa että ainut tauko on se lounastauko ja on ihan poikki.
 
  • Tykkää
Reactions: Ellimaar
Huomenta! Olipa ihana tulla kotiin iltavuorosta 22.30 kun kaikki paikat oli siistinä ja lapset nukkumassa:love:
....Or not......

Lapset hereillä, yliväsyneenä "kun ne halus nähdä sut niin mä ajattelin että voivat valvoa, kun sä varmaan haluat laittaa ne nukkuunkin"...:unsure:
Siitä sitten kun hädin tuskin saat riisuuduttua ja kuuntelet pääpyörällä yliväsynyttä papatusta ja sylittelet väsynyttä kaulaan ripustautunutta ipanaista, vihdoin pääset olohuoneeseen, huomaat että toisella mukelolla on palapeliprojekti kesken "isi lupas että saan tehdä tän loppuun" ok....menee vielä tovi....:)

Menet kaulariipuksesi kanssa keittiöön keittämään kahvit ja tadaa! Siinä on koko komeus!:love:
Lautasellinen kebsua, pizzalaatikko, kebsulaatikko, lautaset TAAS päällekkäin litsattuna makaronilaatikon jämät välissä ja päällä kuivuneena, maitolaseja, vesilaseja, jugurttikulhoja, maitotölkkejä, talouspaperitolloja, colatölkkejä, vichypulloja.....:cautious:

Laitat kahvin keittyyn ja suuri suunnitelma laittaa heti muksut nukkumaan ja sitten kahville. Oletuksena että iltapesut on tehty, no eipä ollut kun "mä ajattelin että sä haluat tehdä ne.":cautious:
On se hyvä että mulla on ajattelevainen mies:rolleyes:
Ja koska yliväsyneet eivät mene ihan ajatuksen voimalla nukkuun, pääsin juomaan kahvini sitten kun keitin oli jo kivasti napsauttanut itsensä pois päältä.

Mutta ei se mitään, kylmä palanut kahvi kaunistaa ja mun mies ajattelee mua kaikissa tekemisissään, tai tekemättä jättämisissään....:cautious:
 

Yhteistyössä