Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Katsellaan -tai katseltiin, loppui- Paratiisia ku ei oikeasti mihkään pääse, ja siinä tuli kuva auringonpaahtamasta portinpielestä missä oli lukko ja postiloota ja ovikyltti missä suomalainen sukunimi.



NIIIIIIIIN se on mun juttu! Eläkepäivistä 90 prosenttia vietän siellä. Suomessa voin piipahtaa kerran, kahdesti vuodessa. Jos sittäkään. Mun esi-isäni ovat tehneet suuremmanlaatuisen virheen ku ovat näin pohjoiseen hairahtneet!
 
Katsellaan -tai katseltiin, loppui- Paratiisia ku ei oikeasti mihkään pääse, ja siinä tuli kuva auringonpaahtamasta portinpielestä missä oli lukko ja postiloota ja ovikyltti missä suomalainen sukunimi.



NIIIIIIIIN se on mun juttu! Eläkepäivistä 90 prosenttia vietän siellä. Suomessa voin piipahtaa kerran, kahdesti vuodessa. Jos sittäkään. Mun esi-isäni ovat tehneet suuremmanlaatuisen virheen ku ovat näin pohjoiseen hairahtneet!
Just juteltiin tänään esikon kanssa siitä miten ihana olisi asua Karibialla, tai edes käydä siellä :giggle:
 
  • Rakkaus
Reactions: Lispetti


Kävin siis saunassa ilman varjoani.:rolleyes:

Letit on nyt päässä ja ravitseva maski naamalla.:love:
Mitäs sitten keksis...
Tyttöpalleroni kehotti katselemaan Netliksistä Mustaa kuningararta, kertoo jostain nerokkaasta shakinpelaajatyttösestä.


Enivei - HYVVEE PERRRRJANTAITA everipoti!❤
Viikko tosiaan pulkassa, mentiinki haipakkaa tämä viikko ku treenit pidemmällä, jotta pääs hallireeneihin - tarvi tuolla pakkasessa juosta jääpuikot nenässä!
 
Eetul ei oo fyffee
No eläpä vastaile mun puolesta, kiitos.
Poikasen nimi ei mikään Eetu ole ja hän on lähdössä vaimonsa kanssa reissuun, kuhan se on mukavampaa...kuka nuori noile reissuille äireensä haluaa muka mukaansa?
Sensijaan olen ajatellut kävästä Italiassa tyttöporukalla tässä, kunhan korona helpottaa.
 
Kävin siis saunassa ilman varjoani.

Letit on nyt päässä ja ravitseva maski naamalla.
Mitäs sitten keksis...
Tyttöpalleroni kehotti katselemaan Netliksistä Mustaa kuningararta, kertoo jostain nerokkaasta shakinpelaajatyttösestä.


Enivei - HYVVEE PERRRRJANTAITA everipoti!
Viikko tosiaan pulkassa, mentiinki haipakkaa tämä viikko ku treenit pidemmällä, jotta pääs hallireeneihin - tarvi tuolla pakkasessa juosta jääpuikot nenässä!

Katsot sen mustan kuningattaren. Ku se ON hyvä!

Mäkin läästäsin pärstääni jotain ihmemönjää, ku mutsi oli ostanut, koska satuin olemaan hieman myöhässä ja sillä oli siis kymmenisen minuuttia turhaa aikaa paikallisen pikkukauppakeskuksen aulassa ja... mul on viidenkympin puhdistusaineet, voiteet ja eliksiirit vaikka pärjäisin varsin hyvin bepanthenilla. :D
 
Mun kissa rakastaa tämän asunnon saunaa enemmän kuin minua...viettää kaikki nukkuaikansa ylälauteella, nytkin rotjotti selällään siellä ja alkoi ilmaa leipomaan etutassuillaan vaan tyytyväisenä kehräten, kun morjestin pissalla käydessä (en siis pissannut saunaan!).
Laude on lämmin ja korkealla. Kisulle siis kiva.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Katsot sen mustan kuningattaren. Ku se ON hyvä!

Mäkin läästäsin pärstääni jotain ihmemönjää, ku mutsi oli ostanut, koska satuin olemaan hieman myöhässä ja sillä oli siis kymmenisen minuuttia turhaa aikaa paikallisen pikkukauppakeskuksen aulassa ja... mul on viidenkympin puhdistusaineet, voiteet ja eliksiirit vaikka pärjäisin varsin hyvin bepanthenilla.
Täytyypä alkaa kahtoo sitte!(y)

Mutta eka keitän iltakahvit, oikein kunnon mokat!❤
 
  • Tykkää
Reactions: -roosaruusa-

Yhteistyössä