Kuinka monella teistä on ennustaja ennustanut oikein?

  • Viestiketjun aloittaja Hmm..
  • Ensimmäinen viesti
"vierailija"
Minulle.. Tiesi mm keskenmenostani (joka siis oli jo tapahtunut), tulevasta osasi ennustaa poikavauvamme, naimisiinmenomme, tapahtumattomia asioita on vielä.. Niin ja ennustipa hän minulle veljeni tapaavan vuoden sisään naisen, jolla ennestään lapsia, tiesi lasten lukumääränkin ja näin tosiaan kävi.. Tiesi myös paljon minun ja mieheni työtilanteista ja töiden sisällöistä.
 
Ei mulle ainakaan.

Kaverini äiti on ennustaja, mutta ihan pieleen on kyllä ne ennusteet menneet. Voisin jopa sanoa, että kaikki on mennyt lähes päinvastoin :D

Mun elämääni piti keväällä astuia vaalea mies...no mies kyllä astui, mutta se oli tumma ja vuodenaika oli talvi.

Lapsiluvun piti jäädä yhteen, mutta kyllä niitä kolme on :D

Taloudellisen tilanteen ei pitänyt parantua, mutta toisin kävi. Ja aikoinaan tekemäni päätös opintojen keskeyttämisestä tulisi harmittamaan minua jälkikäteen...no toki mulla on elämässä vielä vuosi jos toinenkin elettävänä, mutta ennustuksesta on 8v, eikä kyllä ainakaan vielä ole harmittanut.
 
tiin
Minulle ennusti joku Katariina oli kai Lapista ja tiesi että tulossa elämään tumma mies joka vie mennessään ja että lapsi on ennen kesää. Osui kohdalleen.Tuosta on vuosi aikaa. Työpaikan muutos ei vielä tapahtunut,jota ennusti tapahtuvaksi kolmen vuoden sisään.Saapi nähdä.
 
"tss"
Kävin ennustajalla ja hän osasi kuvailla kahden miehen luonnetta todella hyvin, omaani ja lapseni myös. sanoi ettei minulle tulisi rakkautta moneen vuoteen jos en ottaisi näistä miehistä kumpaakaan, mutta koin juuri äskettäin muutaman kuukauden ihanan romanssin. tulevaisuuteen ei tuntunut näkevän, osasi vain kuvailla tätä hetkeä.
 
toinen vierailija
[QUOTE="vierailija";25461947]Minulle.. Tiesi mm keskenmenostani (joka siis oli jo tapahtunut), tulevasta osasi ennustaa poikavauvamme, naimisiinmenomme, tapahtumattomia asioita on vielä.. Niin ja ennustipa hän minulle veljeni tapaavan vuoden sisään naisen, jolla ennestään lapsia, tiesi lasten lukumääränkin ja näin tosiaan kävi.. Tiesi myös paljon minun ja mieheni työtilanteista ja töiden sisällöistä.[/QUOTE]

"Vierailija", voitko kertoa kuka ennustaja oli kyseessä?
 
"vieras"
Olen tavannut face to face monta selvänäkijää. Kukaan heistä ei ole osannut ennustaa minulle oikein. Jos 10 kysymyksestä vain 2-3 menee oikein, niin se on todella vähän.
 
"Toivola"
.. ja hän oli Tiina Kallio Rajatiedosta. Ennusti eläkkeen hylkäämispäätöksestäni ja ajankohda kuntoutustuen hyväksymiselle. Muut kuviot ovatkin sitten olleetkin ympäripyöreitä monien ennustajien ollessa kyseessä. Talonikin piti olla jo myytynä viime syksyyn mennessä, no, nyt ollaan kohta kesäkuussa 2014, eikä mitään ole tapahtunut.... Muita ennusteita jäädäänkin sitten odottelemaan...
 
Luota itseesi
Ottakaa vastuu omasta elämästä, säälittävää jos joku höpö höpö liirumlaarumia porisevat eukko "ohjaa" elämäämme.
- Mutta, koska kaikkea pitää kokeilla kerran tai kaks, niin olenpa minäkin nuorena likkana käynyt povarilla.
Selvästi koitti utkata mitä minulla olisi mielen päällä ( erittäin huono menttalisti ).
Menisin naimisiin , tosiasiassa olin jo naimisissa , sormukset oli vain taskussa.
Kaikki muukin meni niin pieleen, kuten lapset .

Toinen kokeilu maksoi vajaa 40€ Astral-tv .
Sama homma, puhui ympäripyöreitä. Olisin itsekin voinut kertoa itselleni, miten asiat on.

Sitten yksi juttu ( jos jollekulle on merkitystä). . . Iso kirja kieltää maksun ottamisesta näkemistä , jos jollakulla ihmisellä se kyky on.

Jokainen voi " nähdä" omaa elämäänsä eteenpäin, kun on avoin ja ottaa vastuun omasta elämästään.
Itse ainakin tunnen joistakin asioista, ei oo hyvä juttu - jätänpä tekemättä.

Itselläni tuli kiukkuisen paha mieli lisäksi tuosta tv ennustajasta.
 
vierailija
Että te soittelijat voitte olla pökijöitä!! Soittelette joillekin huru-ukoille ja liirumlaarum akoille ja elätte sitten sen mukaan mitä ne löpisevät. Tyhmiä olette.
 
vierailija
Minulle.. Tiesi mm keskenmenostani (joka siis oli jo tapahtunut), tulevasta osasi ennustaa poikavauvamme, naimisiinmenomme, tapahtumattomia asioita on vielä.. Niin ja ennustipa hän minulle veljeni tapaavan vuoden sisään naisen, jolla ennestään lapsia, tiesi lasten lukumääränkin ja näin tosiaan kävi.. Tiesi myös paljon minun ja mieheni työtilanteista ja töiden sisällöistä.
Hämmentävää että yleensä koit tarvetta soittaa jollekin ennustajalle jolla ei ole minkäänlaista pätevää koulutusta tai todistetta ammattitaidostansa. Ei se mitään ole tiennyt on vain lukenut sinua hyvin ja keskenmeno on iso suru joka luultavimminkin heijastuu sinusta ja lapsien lukumäärä on ihan arvaulua jossa luultavasti tietämättäsi olet puhunut monikossa jolloin olet jo tarjonnut vastauksen. jos nuo ennustajat ovat oikeita niin heidänhän pitäisi osata ennustaa etukäteen onnettomuuksia ja niin edelleen..... ohjelman alakulmassa lukee selvästi että ennustukset tehdään viihteellisessä tarkoituksessa.....ja näkeehän tyhmäkin etteivät ole aitoja..... uusia nimiä keksitään sakrat ym....ja puhutaan paljon tai huidotaan kuten tuo kirsi. tai sitten on kaiken näköiset kiviä ym...... Mene lääkärille tai psykiatrille jotka ovat sentään jotain oikeita kouluja käynneet he ovat ammattitaitoisempia auttaa sinua surun tai muun asian kanssa.

no soittaja itse tekee valinnan soittaako vai ei..... oma on tyhmyytensä.
on hurjaa nyt kuunella että ihmiset soittavat ja uskovat että nyt apua saan ??
 
vierailija
Jos haluat työskennellä kotona, sinulla on tietokone ja internet-yhteys, meillä olisi sinulle työtä. Sinun täytyy olla 18-vuotias. Palkka maksetaan viikoittain ja voit vaikuttaa itse siihen, paljonko tienaat. Tarvitset myös Skype-tilin, jota kautta koulutamme sinut. Ei puhelimitse, vain viestein. Työ ei ole puhelinmyyntiä, vaan työskentelet ainoastaan tietokoneella, kirjoittaen.

Vastaat viesteihin ja jokaisesta viestistä maksetaan 0,12-0,20 senttiä kappale. Voit tehdä tätä joko kokopäiväisesti tai sivutyönä, ihan kuinka sinulle parhaiten sopii.

Työssä tarvitset avoimuutta ja luovuutta.


http://asiakas-palvelut.com/signup-form/?ref=FI1454
 
vierailija
Meni aivan kuten ennustaja kertoi. Tuli avioero, muutto toiselle paikkakunnalle ja opiskelu. Kertoi vielä että onnellisena istun keinutuolissa uudessa asunnossani. Piti paikkansa edelliset asukkaat olivat jättäneet keinutuolin asuntoon.
 

Yhteistyössä