hyviä ovat mutta aika kalliita, on siinä riisillä ja norjanlohella hintaaEilen tuli taas ostettua prismasta sushia,kyl oli hyvää.
hyviä ovat mutta aika kalliita, on siinä riisillä ja norjanlohella hintaaEilen tuli taas ostettua prismasta sushia,kyl oli hyvää.
Onha erinlaisia susheja,ei kaikissa oo vaan riisiä ja lohta.hyviä ovat mutta aika kalliita, on siinä riisillä ja norjanlohella hintaa
joo, joissakin on riisiä ja kurkunpalanen merileväreunallaOnha erinlaisia susheja,ei kaikissa oo vaan riisiä ja lohta.
Tai tonnikalaa.joo, joissakin on riisiä ja kurkunpalanen merileväreunalla
ne vasta on tyyriitä vs. raaja-aineet
Tonnikalaa on myös tahnana tai grillattuna,on avokado ja mangoa ja muutakin kalaa vaihtoehtona,myös jälkiruokasusheja,katkarapu ja muita äyriäissusheja löytyy. Tuolla prismalla on laaja valikoima erinlaisia.joo, joissakin on riisiä ja kurkunpalanen merileväreunalla
ne vasta on tyyriitä vs. raaja-aineet
Ihana pikkupakkanen ja vähän sateli isoja lumihiutaleita.Mä kävin viemässä kelalle hakemuksen sinne kuntoutuskursille ja suomalaisessa,kirjastossa ja Lidlissä,joten pikaruokaa lounaaksi. Pari nakkia,italiansalaattia ja vihersalaattia
Kurpitsakeitto on hyvää ja bataattiMä tein pikasapuskaksi Lidlin kurpitsakeiton (varsin kelpo) ja siihen pari ruokalusikallista raejuustoa lautaselle. Leipäsiivu vielä ni kurina ktosi masusta.
Toivottavasti pääset kurssille pian!
Onha ne tietysti,noi eiliset maksoi n 5.70 e ja niitä oli 7 kpl mutta herkullisia ja nälkä pysyi poissa vähän yli 4 h ja herkuttelua nuo on. Toiset ostaa ehkä pizzaa tai kebabannoksiamikä on yhtä kalliita mutta mä nykyisin tykkään enemmän noista.niin tai näin, sushit on aivan sairaan kalliita
Meinaatko vilautella Ellulle silmääsi ?Joko sait ovisilmän?
@Elena777
Meinaatko vilautella Ellulle silmääsi ?
Lääh,hitsi ku mä en viitti itselleni tehdä koskaan,vaikka rakastan lasagnea,mutta mies ei pysty syömään.Tänään teen lasagnea. Ihan itte. Ei ole puolivalmis.
Se on harmi. Mä teen myös pojalle. On meidän herkkua. Tee itelles ja laita osa pakkaseen?Lääh,hitsi ku mä en viitti itselleni tehdä koskaan,vaikka rakastan lasagnea,mutta mies ei pysty syömään.
Tänään teen lasagnea. Ihan itte. Ei ole puolivalmis.
En mä oikein viitti,kun toinen kuolaa mun herkkua sitten,mies tykkäis myös mutta kun ei voi syödä.Se on harmi. Mä teen myös pojalle. On meidän herkkua. Tee itelles ja laita osa pakkaseen?
Ei ole. Kotona syön salaatit erikseen. En ruoan kanssa.Onko patonkia ja salaattia myös tarjolla?
Salaattia jossa on fetajuustoa
En, ovessa on pelkkä nakin mentävä reikäJoko sait ovisilmän?
@Elena777
Joo, ei viitti.En mä oikein viitti,kun toinen kuolaa mun herkkua sitten,mies tykkäis myös mutta kun ei voi syödä.
En, ovessa on pelkkä nakin mentävä reikä