Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Minulla olisi taasen yksi tyhmä kysymys.
Pesevätkö miehet kasvonsa seksisessionin jälkeen?
Syy kysymykseeni on se, että minulle jää pillumehun aroma partaani ja pidän siitä tuoksusta. Nyt kuitenkin joskus, ei kovin usein, käy niin, että tavatessani toisen naisystäväni, hän huomaa sen tuoksun kasvoissani ja niinkuin voit hyvin ymmärtää minulla on vaikeuksia selvittää mistä tuoksu on lähtöisin.
Kuinka toiset miehet toimivat asian suhteen?
Tiedän, että @ Rättis ei voi antaa vastausta, koska hän on yhden naisen mies.

Mun mies ei pese jos ollaan kahden. -Ennen kuin ilmoitan ettei pusuja heru enneko on peseytynyt. :D


Jos ollaan jonnekin lähdössä niin luonnollisesti peseytyy.
 
  • Tykkää
Reactions: m.e.k.
Minulla olisi taasen yksi tyhmä kysymys.
Pesevätkö miehet kasvonsa seksisessionin jälkeen?
Syy kysymykseeni on se, että minulle jää pillumehun aroma partaani ja pidän siitä tuoksusta. Nyt kuitenkin joskus, ei kovin usein, käy niin, että tavatessani toisen naisystäväni, hän huomaa sen tuoksun kasvoissani ja niinkuin voit hyvin ymmärtää minulla on vaikeuksia selvittää mistä tuoksu on lähtöisin.
Kuinka toiset miehet toimivat asian suhteen?
Tiedän, että @ Rättis ei voi antaa vastausta, koska hän on yhden naisen mies.
Jotkut ei pese heti. Eikä käsiä.
 
Echo on söpö kun se on vähän suutahtanu
Niin on!:love::love::love:
Mulla tulee kiukkusesta Echosta mieleen aina mielikuva missä seisoo kiukkunen emäntä vatkaamassa apinanraivolla pullataikinaa.Vähän väliä pipattaa ja pupattaa hymyilevälle miehelleen jotain kipakasti.
Siinä mielikuvassa Echon nutturasta on irronnut hiuskiehkuroita ja kasvoilla on siellä täällä jauhojälkiä:giggle:

Hermot on sillä kertaa luultavasti mennyt tulossa olevan kakku/pullakilpailun aiheuttamasta ressistä ja siitä ettei jaksais ottaa enää kesken pullan pyörityksen yhteyttä personal raineriin tulossa olevan reeniohjelman takia, mutta kun olis pakko, koska on sen niin uhonnut tekevänsä kaksplussan mammapalstan keskusteluissa ja vieläpä muutamaan otteeseenkin:cautious:
 
Minulla olisi taasen yksi tyhmä kysymys.
Pesevätkö miehet kasvonsa seksisessionin jälkeen?
Syy kysymykseeni on se, että minulle jää pillumehun aroma partaani ja pidän siitä tuoksusta. Nyt kuitenkin joskus, ei kovin usein, käy niin, että tavatessani toisen naisystäväni, hän huomaa sen tuoksun kasvoissani ja niinkuin voit hyvin ymmärtää minulla on vaikeuksia selvittää mistä tuoksu on lähtöisin.
Kuinka toiset miehet toimivat asian suhteen?
Tiedän, että @ Rättis ei voi antaa vastausta, koska hän on yhden naisen mies.
Mitä tuota selittelemään, kerrot vaan syöneesi hiukan silliä ennen rehvejä...voit vieläpä röyhtäistä hieman päälle kunhan pyydät seuralaiselta kainosti anteeksi.:giggle:
Huonosti menneen illan jälkeen voit nuuhkia edellisen seuralaisen tuoksuja parrasta ja taas hyvällä tsägällä voit vertailla tuoksuuko parta ahdille vai abballe:sneaky:
 
Mitä tuota selittelemään, kerrot vaan syöneesi hiukan silliä ennen rehvejä...voit vieläpä röyhtäistä hieman päälle kunhan pyydät seuralaiselta kainosti anteeksi.
Huonosti menneen illan jälkeen voit nuuhkia edellisen seuralaisen tuoksuja parrasta ja taas hyvällä tsägällä voit vertailla tuoksuuko parta ahdille vai abballe
Toivoin, ettet olis lukenut tätä hölynpölyä..
 
  • Haha
Reactions: Elena777

Yhteistyössä