Mä istutin edellispäivänä joulukuusen pihaan. Ja seuraavana päivänä satoikin lunta ja meni pakkaselle. Eli ajoissa!
No siinä tapauksessa Voltarenia ei kannata enää ottaa, se kun on tulehduskipulääke kuten buranakin.Niin tarkoitin toki voltaren-pillereitä. Läästäsin jo selän täyteen buranageeliä.
Panacodin kanssa voi vetää mutta tulehduskipulääkkeitä->Voltaren ja burana ei sais yhdessä käyttää.Niin tarkoitin toki voltaren-pillereitä. Läästäsin jo selän täyteen buranageeliä.
Sais vapaat jo loppua, mulla alkaa olla selkä niin sökönä ettei pysty enää hengittäänkään kunnolla...Päivää vaan kaikille. Se ois huomenna taas vapaapäivä
Onko tuo ”A4” tarkoitettu teräsrakenteiden pulttaukseen?A4 käytetään
Ok.ruuvissa on terävä kärki ja sen on tarkoitus upota puuhun tms
pultissa on tasainen kärki ja sen on tarkoitus upota mutteriin tai muuhun jossa on vastaava kierre jo valmiiksi
Mikä ero on ruostumattomalla ja haponkestävällä teräksellä?Me käytetään aina haponkestävää. Tosin harvemmin edes käytetään tavallisia ruuveja, kiila-ankkurit pysyvät paremmin. Mut mutterit ovat samanlaisia!
Saanks mä arvata että haponkestävä ei syövy, ja ruostumaton syöpyy haposta mutta ei ruostu vedestä! Menikö oikein @krut ?Mikä ero on ruostumattomalla ja haponkestävällä teräksellä?
Mikä ero on ruostumattomalla ja haponkestävällä teräksellä?
Ja googlella löytää tarkempaa tietoa.tää on siitä kiva poppoo, että täällä ollessa alkaa tuntumaan siltä että mullahan on sittenkin aika päheet yleistiedot
muista palstasääntö nr1: AINA kysytään ensin palstalla, jos kukaan ei tiedä niin sitte vasta kuuklataanJa googlella löytää tarkempaa tietoa.
tää on siitä kiva poppoo, että täällä ollessa alkaa tuntumaan siltä että mullahan on sittenkin aika päheet yleistiedot
nytpäs tiedänMut tiesitkö, että juurinystyräbakteerit tarvitsevan molybdeeniä?
*melkismaatalousteknikko*
Mä yleensä googlaan eka.muista palstasääntö nr1: AINA kysytään ensin palstalla, jos kukaan ei tiedä niin sitte vasta kuuklataan
No mitä se ruostumatonteräs on? Mitä pitää olla, että tulee ruostumatonta terästä?ruostumattoman ja haponkestävän teräksen ero on siinä että jälkimmäinen sisältää hivenen (n.2%) molybdeeniä
sen ansioista se kestää paremmin merivettä mitä ensinmainittu ei kestä juurikaan
Älä luota 100% kuukeliin, sielläkin pn harhaanjohtavaa toitoaMä yleensä googlaan eka.
ruostumattomaksi teräkseksi luetaan jos seos sisältää vähintään 13% kromiaNo mitä se ruostumatonteräs on? Mitä pitää olla, että tulee ruostumatonta terästä?
Melkein, mutta ei sikaaria.ruostumattomaksi teräkseksi luetaan jos seos sisältää vähintään 13% kromia
En tietenkään. Luotan tiettyihin sivuihin.Älä luota 100% kuukeliin, sielläkin pn harhaanjohtavaa toitoa
That’s my girl.En tietenkään. Luotan tiettyihin sivuihin.