• Palvelimen ylläpitotöiden johdosta Kaksplussan keskustelut ovat pois käytöstä aamulla 8.10. n. klo 6.00-7.00. Pahoittelemme tästä mahdollisesti aiheutuvaa haittaa.

    Kaksplus-toimitus

Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Päivää!

Se ois sit työkämpän valmistelua talviteloille. Elikäs pyykkäämistä, pakkaamista ja miettimistä, mitkä kasvit viihtyvät viikon, parikin keskenään ja mitkä uskaltaa jättää naapurin kasteltaviksi ja mitkä pitää viedä kotiin.

Muutama hassu työpäivä siis enää tiedossa (ja ehkä jotain yllärikeikkoja mut eivät nekään viikkojen vaan vain päivien pituisia) ja mulla siis on edess ihanasti laiskanpuoleinen osa-aikalomautustalvi!

Kymmenen vuotta tällä alalla ja ekaa kertaa saan talvella rahaakin. Voi että! :D :p :)
 
Huomenta

Viimeiset ''aamukahvit'' tässä asunnossa, ennenkuin paku tulee ja vie minut ja tietokoneen uuteen kotiini. Pientä haikeutta on rinnassa, vaikka muuttaminen saunalliseen ja kunnon parvekkeen omaavaan asuntoon onkin kivaa...ohan täällä vaikka kuinka monta hyvää muistoa kaikenmaailman tyttöjen/omien poikien seurassa vietettyjä peli/leffailloista jne....ajasta jolloin nousin taas omille jaloilleni ja tajusin, että joskus yksinään eläminen voi tehdä jopa vahvemmaksi.
Mutta nyt pulinat pois ja maksamaan muutama lasku, heippa!

Niin ja ompahan mulle huomenta, koska en jännitykseltä saanut nukuttua yöllä yhtään, nukahdin vasta aamulla hetkoksi.:whistle:
 
Huomenta

Viimeiset ''aamukahvit'' tässä asunnossa, ennenkuin paku tulee ja vie minut ja tietokoneen uuteen kotiini. Pientä haikeutta on rinnassa, vaikka muuttaminen saunalliseen ja kunnon parvekkeen omaavaan asuntoon onkin kivaa...ohan täällä vaikka kuinka monta hyvää muistoa kaikenmaailman tyttöjen/omien poikien seurassa vietettyjä peli/leffailloista jne....ajasta jolloin nousin taas omille jaloilleni ja tajusin, että joskus yksinään eläminen voi tehdä jopa vahvemmaksi.
Mutta nyt pulinat pois ja maksamaan muutama lasku, heippa!

Niin ja ompahan mulle huomenta, koska en jännitykseltä saanut nukuttua yöllä yhtään, nukahdin vasta aamulla hetkoksi.
sulla on kyllä nuo unirytmit mitä sattuu
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777

Yhteistyössä