Mä ostan sitä mikä sopii mun hiuksille ja ihotyypille.Ostakaa nyt vaan niitä joutsenmerkki ja avainmerkki -tuotteita
Mä ostan sitä mikä sopii mun hiuksille ja ihotyypille.Ostakaa nyt vaan niitä joutsenmerkki ja avainmerkki -tuotteita
No suosikaa edes kotimaista. On ekologisempaa ja auttaa täkäläisiä yrityksiäMä ostan sitä mikä sopii mun hiuksille ja ihotyypille.
Ei pysty. Ostan sitä mikä toimii mulla.No suosikaa edes kotimaista. On ekologisempaa ja auttaa täkäläisiä yrityksiä
En käytä saippuaa.kyllä suomalaiselle lyylille passaa parhaiten just suomalaiset saippuat
turhaa rahan tuhlausta ostella kaukaa tuotuja saippuoita
Kas kun ei oluella.Kananmunalla voi pestä hiukset. Tulee ilmavat ja kiiltävät ja vieläpä ilman allergisoivia kemikaaleja.
Kas kun ei oluella.
Itseasiassa oluttakin voi käyttää hiusten pesuun/hoitoon. Etikka puolestaan sopii hiusten hoitoaineeksi. Kasvojen ihon hoitoonkin löytyy ruokakaapista monia hyviä tuotteita. Esimerkiksi hunajasta ja sokerista saa hyvän kuorintavoiteen.Kas kun ei oluella.
Vichyt on hyviä, mäkin käytän niitä. Mulla on shampoona nyt redgeniä ja schwarzkopfin (en muista mitä) kampaamo shampoota sekä saman sarjan hoitoainetta. Tota hoito ainetta ostin litran pörtön, samoin noi shampoot on isoja pulloja, en muista mikä kampaamotuotteita myyvä ulkomainen nettikauppa oliVichy on laadukas ranskalainen tuotesarja, jonka löydät vain apteekista.
Tuotteiden tehokkaat ainesosat on valittu kliinisten testien perusteella ja niiden kehittelyssä käytetään apuna viimeisintä teknologiaa. Tuotteet ovat hypoallergeenisia ja ne on testattu myös herkälle iholle sopiviksi ihotautilääkäreiden valvonnassa.
Kaikki Vichy-tuotteet sisältävät Vichy Thermal Spa -lähdevettä. Sen sisältämät iholle tärkeät mineraalit rauhoittavat ja vahvistavat ihoa sekä auttavat erilaisten iho-ongelmien hoidossa ja ennaltaehkäisyssä.
Vichy kunnioittaa eettisiä toimintatapoja ja sitoutuu toiminnassaan ekologisen jalanjäljen pienentämiseen.
https://www.vichy.fi/
ei ole mitään takeita että laatu olis sen kummempi kuin jossakin hellämietosessaVichyt on hyviä, mäkin käytän niitä. Mulla on shampoona nyt redgeniä ja schwarzkopfin (en muista mitä) kampaamo shampoota sekä saman sarjan hoitoainetta. Tota hoito ainetta ostin litran pörtön, samoin noi shampoot on isoja pulloja, en muista mikä kampaamotuotteita myyvä ulkomainen nettikauppa oli
Eli tuli kyllä suomalaisille näytettyä kunnolla persettä noilla ostoksilla....
Mutta saipahan laatua ja halvemmalla kuin tästä maasta
Siksi sanoin sen. Olut tekee hyvää hiuksille.Itseasiassa oluttakin voi käyttää hiusten pesuun/hoitoon. Etikka puolestaan sopii hiusten hoitoaineeksi. Kasvojen ihon hoitoonkin löytyy ruokakaapista monia hyviä tuotteita. Esimerkiksi hunajasta ja sokerista saa hyvän kuorintavoiteen.
Hellämietoset on testattu. Mulla on rasvoittuva hiusjuuri. Ei sovi mikä tahansa shampoo.ei ole mitään takeita että laatu olis sen kummempi kuin jossakin hellämietosessa
Kotimaista tervashampoota vaan pää täyteen niin hyvää tulee.Hellämietoset on testattu. Mulla on rasvoittuva hiusjuuri. Ei sovi mikä tahansa shampoo.
tervasampoolla lähtee ne satiaisetkin perskarvoistaKotimaista tervashampoota vaan pää täyteen niin hyvää tulee.
No siitä mulla ei ole kokemusta...tervasampoolla lähtee ne satiaisetkin perskarvoista
heität vielä bensiiniä perään niin viimeistään sitten lähtee.No siitä mulla ei ole kokemusta...
Sitäkin on käytetty.Kotimaista tervashampoota vaan pää täyteen niin hyvää tulee.