• Palvelimen ylläpitotöiden johdosta Kaksplussan keskustelut ovat pois käytöstä aamulla 8.10. n. klo 6.00-7.00. Pahoittelemme tästä mahdollisesti aiheutuvaa haittaa.

    Kaksplus-toimitus

Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Taitaa australiassa olla tyhmiä rikollisia,meinasivat varastaa linja-autosta polttoainetta letkulla imemällä.

Mutta saivatkin suuhunsa letkusta ihmisten ulosteita sun muuta kivaa jätevesäiliöstä. Letku meni vahingossa yöllä väärään tankkiin varkailla.:D:ROFLMAO::ROFLMAO::LOL:
 
No nyt on ekat lumienkelit tehty!❤
Valitettavasti vaatteet päällä kun ei ollut saunaa!

Koira juoks ihan tohkeissaan eestaas kun päätön kana ku viskoin sen päälle lunta!

En ottanu luuria mukaan, olis ollu niiin paljon kuvattavaa!!

Tältä osapuilleen näytti yhdessä kohtaa:

IHANAA KUN ON LUNTA!!! ❤❤❤

Ei hitto millon tulee tänään lätkää ruattia vastaan!!!???

Aa, joo 22:30! Muistakaa katsoa!:X3:
 
No nyt on ekat lumienkelit tehty!
Valitettavasti vaatteet päällä kun ei ollut saunaa!

Koira juoks ihan tohkeissaan eestaas kun päätön kana ku viskoin sen päälle lunta!

En ottanu luuria mukaan, olis ollu niiin paljon kuvattavaa!!

Tältä osapuilleen näytti yhdessä kohtaa:

IHANAA KUN ON LUNTA!!!

Ei hitto millon tulee tänään lätkää ruattia vastaan!!!???

Aa, joo 22:30! Muistakaa katsoa!
Kato keskenäs. Mie en välitä. :X3:
 
Huomenta!

Ja niinpä, nyt on sit tutulla (työkaverien lisäksi) ollut korona.

Mä kun en tykkää puhelinta käyttää, niin tuumin joulun aikana pari ketaa, että onkohan lomalla jossain sähköverkon ulkopuolella ku ei näy facebookissa päivityksiä, mutta sairaalassahan tuo oli, huonossa hapessa, yli viikon viettänyt.


Vähän mua nuorempi. Perusterveestä en osaa sanoa ku eiväthän astmat tai diabetekset näy päälle ja kaikki eivät niistä halua kertoa.

Mut onneksi on nyt tervehtymässä!
 
Huomenta. Nyt pitää saada unirytmit kuntoon, on heittäny unet häränpyllyä joulun ja uudenvuoden aikaan.

-Ja ihan kiva kun Nuoret Leijonat voitti.
Mä tilasin tuollaista.

Saas nähdä...

 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja Echo
Huomentapäivää.
Pöh,mä en saa unenpäästä kiinni vaan pyörin sängyssä useamman tunnin,sitten aamulla nukuttaa.
Useampana aamuna oon noussut ylös vasta klo 9, tänään vähän yli 8. Loma kun loppuu ja torstaina töihin,niin pitäisi saada nukuttua paremmin ja tottua taas heräämään ajoissa klo 7.20
 

Yhteistyössä