2021 punnitusketju!!!

Tervetuloa mukaan. Tässä ketjussa voi seurata painonkehitystään mikäli haluaa, jos ei halua, niin voi seurata muiden rämpimistä ja jos ei sekään kiinnosta, niin voi etsiä itselleen mieluisan ketjun tai epämieluisan, mistä nyt kukanenkin nauttii.

Tähän vois laittaa myös ruokakuvia ja reseptejä :p

Riitely on kielletty!!!

vierailijamies
49kg. Noin kilo tullut lisää mut se ei haittaa,
tavoite olis pysyä samassa ettei juuri nousis mutta ei myöskään lähtis kovasti putoomaan, joulun aikana on tullut syötyä aika paljon joten on ollut taas varmaan vähän alhaalla tuo paino...
Kiinteyttää vois kyllä, ettei pahasti pääse paikat roikkumaan
Tyttömäinen paino :live:
Taidat olla alle 160cm

49kg. Noin kilo tullut lisää mut se ei haittaa,
tavoite olis pysyä samassa ettei juuri nousis mutta ei myöskään lähtis kovasti putoomaan, joulun aikana on tullut syötyä aika paljon joten on ollut taas varmaan vähän alhaalla tuo paino...
Kiinteyttää vois kyllä, ettei pahasti pääse paikat roikkumaan
Oletpa kevyt. :oops:Mä olisin tyytyväinen n.70kg. Ikä vaikuttaa myös.:) Niin ja lihakset. :X3:

• Tykkää
Reactions: KalaMies
Oletpa kevyt. :oops:Mä olisin tyytyväinen n.70kg. Ikä vaikuttaa myös.:) Niin ja lihakset. :X3:
Mä oon geeniperimältäni hoikka. Sisko ja veljet on myös. Kun treenasin ja olin kiinteämpi niin silloinkin paino oli vain 49,5 korkeimmillaan. Mikään lihaskimppu en tahdo olla, miehiset lihakset naisella on kamalat. Enkä pidä ylitreenatusta aku ankka-takapuolestakaan, sellainen 90-luvun peppu on paras, ei liian iso, ei liian pieni.
Mut aina noita ei toki voi valita, paras kun on edes peppu:ROFLMAO:

Mä oon geeniperimältäni hoikka. Sisko ja veljet on myös. Kun treenasin ja olin kiinteämpi niin silloinkin paino oli vain 49,5 korkeimmillaan. Mikään lihaskimppu en tahdo olla, miehiset lihakset naisella on kamalat. Enkä pidä ylitreenatusta aku ankka-takapuolestakaan, sellainen 90-luvun peppu on paras, ei liian iso, ei liian pieni.
Mut aina noita ei toki voi valita, paras kun on edes peppu
Mä en tarkoittanut miehisiä lihaksia tai ankkapeppua. En mä mikään bodari ole. :D

Mut aina noita ei toki voi valita, paras kun on edes peppu
Pyöreä ja kiinteä niin ei voi olla vilkaisemasta :) Ja tiedetään, mä olenkin tämmöinen limainen setämies...

Yhteistyössä