ei se nyt kerkiää kun se pakkaa niitä muuttolaatikoitaan kissansa kanssa
Minustako täällä horistaan mokomia....enhän minä nyt sellaisia koskaan...
ei se nyt kerkiää kun se pakkaa niitä muuttolaatikoitaan kissansa kanssa
*hirn*no mikä ettei
äijä survaisi kovan elimensä pimpulaa ja alkoi rynkyttää, kohta lasti lensi ja äijä vetäisi limaisen elimensä höyryävästä v1tusta ja pyyhki sen Valliladesignin verhoihin, pieraisi ja sytytti punasen nortin
Saat toimittajien käytettyjä alushousuja....myös miesten*veikkaa villisti*millasia palkkioita ne maksanevat?
voin kyllä myydä ne sulle kun kummiskin hingut niitäSaat toimittajien käytettyjä alushousuja....myös miesten*veikkaa villisti*
Ei ei ei, kun ne on sulle!voin kyllä myydä ne sulle kun kummiskin hingut niitä
Kuva tai ei uskota!K1kkelinheiluttelija paikalla hetken
Kuva tai ei uskota!
Arvelinkin että joku kiihoittuu
Mulla on nippusiteitä
Heiluuko? Pian ei heilu! *tirsk*
Nippusiteellä saa näppärästi suonet pintaan
Banaanilettuja
JooMä voisin tehdä huomenaamulla rahkalettuja.
Lettuja jokaikinen aamu, eri versioina! ;P
Mitäs naapurit teki, saanko udella?Sen sitä saa ku muuttaa rivariin eikä omakotitaloon...
Toisilla ylipaino lasketaan kiloissa, sulla vain grammoissa...Noni!
Puoli tuntia sotkettu kuntofillarilla.
Hemmetin ylipainogrammat!
Uuden kämpän ekat päikkärit. Siitä se alkaa.Kylläpä on pää kipiänä, eikä särkylääkettä tietenkään yhtään....nyt siis tiedän mistä tää johtuu: Otin ja nukuin tuossa niska väärässä asennossa pienet päikyt.
Olet siis Prismassa nyt?Jahans. Mut pakotettiin rismaan... No onneksi olenkin tällainen yöeläin.
Ja sit mut halutaan maanpäälliseen helvettiin ensi viikolla, eli jättirättiin. Olin aiemmin väärässä, että ikea ois kyseinen mesta, mutta se on lähinnä kiirastuli tuon jättirätin rinnalla... Ja rustaan en enää mene, se on kuin ikean pikkuveli.
Olen puhunut. Piste.
Toisilla ylipaino lasketaan kiloissa, sulla vain grammoissa...
Vajaan kilon nyt saa viikossa-parissa karistettua.Saatoin ilmaista väärin jos tarkoiksi ryhdytään. Sadoissa grammoissa on oikein! Mut eikö sekin kuulosta paremmalta kuin ihan hippua vaille kilo?
Mielikuvia! Pienemmät esteet on helpompi ylittää.
Vajaan kilon nyt saa viikossa-parissa karistettua.
Tuu tonne kesänkuntohaaste-ketjuun. Sun kesäkunto on jo tammikuun puolivälissä saavutettu.
Ai nii juu! Tuo on hyvä tavoite.Ei oo, ku lupasin juosta kesällä! Mutta tulen toki.