• Palvelimen ylläpitotöiden johdosta Kaksplussan keskustelut ovat pois käytöstä aamulla 8.10. n. klo 6.00-7.00. Pahoittelemme tästä mahdollisesti aiheutuvaa haittaa.

    Kaksplus-toimitus

Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Päivää

Kissa on ''autellut'' viimesten pakkailujen kanssa = kiipeilee laatikoihin, pöllii sieltä jotain, lähtee pakoon ja kaataa laatikon mennessään...kerrassaan ihana otus.
Tänään virallinen muuttopäivä, mutta pyhäpäivän takia saan pakettiauton huomenna vasta, joten huomen illalla mun pitäisi kaiken järjen mukaan hörpiskellä iltateetä siellä uuvessa kodissa sitte
:love: :giggle:
 
  • Rakkaus
Reactions: Elena777
Päivää

Kissa on ''autellut'' viimesten pakkailujen kanssa = kiipeilee laatikoihin, pöllii sieltä jotain, lähtee pakoon ja kaataa laatikon mennessään...kerrassaan ihana otus.
Tänään virallinen muuttopäivä, mutta pyhäpäivän takia saan pakettiauton huomenna vasta, joten huomen illalla mun pitäisi kaiken järjen mukaan hörpiskellä iltateetä siellä uuvessa kodissa sitte
Wau!!!!:love:
Ja het ekana iltana sauna lämpiämään!❤
 
No ei vaiskaan. Muuttaminen on kyllä kamalaa hommaa. 4 krt muuttanut viimeisen 10v aikana...
En voi edes kuvitella.
Me ollaan asuttu tässä lasten syntymästä lähtien ja mahdollisesti asutaan siihen asti kun lapset muuttavat omiin koteihinsa. Eli paltiarallaa vielä 21 vuotta tässä! Eiköhän he siihen mennessä ole lentäjiä, lakimiehiä ja lääkäreitä.:cool:
 
En voi edes kuvitella.
Me ollaan asuttu tässä lasten syntymästä lähtien ja mahdollisesti asutaan siihen asti kun lapset muuttavat omiin koteihinsa. Eli paltiarallaa vielä 21 vuotta tässä! Eiköhän he siihen mennessä ole lentäjiä, lakimiehiä ja lääkäreitä.
Helpompaa varmaan siellä sivistyksen parissa kuin täällä, jossa etäisyydet työpaikkoihin kannattaa pitää alle 20 km, ellei molemmilla ole autoa. No eiköhän tähän nykyiseen jäädä kunnes lapset lentävät pesästä tai avioero napsahtaa kohdalle. :D
 
Voitko laittaa oman reseptisi?

Tämmöisillä raaka-aineksilla itse teen:
7 dl vehnäjauhoja
2 dl kaurahiutaleita
2 tl suolaa
1/2 tl kuivahiivaa
3 ½ dl vettä

Mahdontonta, kun laitan sekaan mitä mieleen juolahtaa.

Noin kolme desiä vettä, puolisen teelusikkaa kuivahiivaa, loraus oliiviöljyä, pari tl suolaa, ehkä loraus hunajaa tai siirappia ja sit tarpeeksi jauhoja. Vehnää puolet ja puolet ruista, ohraa, kauraa, jauhoina tai hiutaleina osa, ehkä pähkinäitä tai siemeniä ja joskus vielä kuivattuja karpaloita sekaan.

Nyt oli vain vehnä- ja kaurajauhoja.
 
  • Tykkää
Reactions: Rätti Väsynyt
Helpompaa varmaan siellä sivistyksen parissa kuin täällä, jossa etäisyydet työpaikkoihin kannattaa pitää alle 20 km, ellei molemmilla ole autoa. No eiköhän tähän nykyiseen jäädä kunnes lapset lentävät pesästä tai avioero napsahtaa kohdalle.
Mua ahistaa jo nyt että joskus lähtevät!
Täytyy toivoa, että kypsyn tässä vuosien varrella sen verran, että irti päästäminen ei ole kauheaa tuskaa.
 
Totta!!!

Tiiä mitä kiakko/futissankareita tms. noista sikiää.
Mummi hoitaa reeneihin kuskaukset hyvin mielellään ja opettaa vähän välinehuoltoa ja ja ja!!!!
Ja on lisää katsojia kun katotaan Suomiurheilua!!!
Mä oon luvannut kans ottaa lapsenlapset meille aina kun eivät jaksa hoitaa ja kaipaavat omaa aikaa:sneaky:
Mun puolesta voisivat vaikka asua meillä, varmaan omin ne:ROFLMAO:
 

Yhteistyössä